Zmayski z Brega landra naokolo

24.02.2011., četvrtak

Moja besramna reklama za samozatajnog postolara

Štefan Žižek
Postolarska radiona Danas je takvo rijetko zadovoljstvo pronaći kvalitetnu, profesionalnu uslugu da ovo moram podijeliti s vama!

Godinu dana stare lagane gojzerice, vrlo dobre i udobne (i skupe!) poderao sam kao i obično, mjenjačem. Ipak nisu bile rađene za bajk, nisu imale ojačanje nad prstima, no tako su mi drage da sam ih htio dati popraviti. Našao sam i pravog šustera, starog meštra od zanata, gospodina Žižeka, koji ima radionu u Adžijinoj, nedaleko starog kolodvora Samoborčeka, preko puta pivnice Medvedgrad. Posao je napravio za dva dana tako kvalitetno i pažljivo da sam sretan s gojzama kao da su nove. Naplatio je svega 50 kuna i dao mi garanciju da je to sad nepoderivo. U šali ga pitam koliko dugu garanciju daje, a on ozbiljno odgovara "Zauvijek. To vam se neće poderati..." naughty

Moje je oduševljenje bilo tim veće što sam prvo probao kod jednog drugog postolara, koji je čim sam mu pokazao cipele graknuo "Od toga ništa!". Velim mu da me sasluša, da mu objasnim što želim i za koju namjenu, on mi ne da reći i samo ponavlja "Ništa od toga, to je za baciti!". Odlazim i velim mu da ga onda više neću smetati, nikad više - na što dovikuje za mnom "Ej, gospon, gospon..." a ja mu po staroj školi zagrebačkog dečka odgovaram "Hodite vi gospon lepo vrit!". Taj klipan ima radionu u Dubravi, na tramvajskoj stanici preko puta stare Name...

- 11:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.