Zmayski z Brega landra naokolo

16.11.2010., utorak

Gorika Velica

Četvrti dan na cesti.

Noćas sam opet sa spavanjem otišao u crveni minus! Prvo je trebalo obaviti sve klupske dužnosti, potom skoknuti do Vrapča, onda se vratiti u sitne sate doma i potom se probuditi u pola pet kako bi stigao obrijati se, istuširati i srediti Tenu pred nastavak putovanja. Najviše sam se iznenadio kad sam uspio ustati na zvonjavu budilice nakon nepuna tri sata sna... Ipak sam ja stari prdonja, a ne mladi klinac kojemu je takav sistem tulumarenja sasvim OK.

Obilaznicom dolazimo do Velike Gorice, gdje nas dočekuje Vesna Škare Ožbolt - ali i meni draži Robert i Kača od Zabočkih Veterana! Ako mi je nešto bilo žao propustiti da bih prošle subote otišao do Dubrovnika, onda je to bio Winter Veterana...

Koristim priliku što su se svi više-manje uredno parkirali i brojim motore: 79 ih ima.

- 04:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.