Zmayski z Brega landra naokolo

15.11.2010., ponedjeljak

Treći dan na cesti.

Noćas sam stvarno nadoknadio propušteni san! Krmio sam kojih 8 sati u komadu,kao beba (što ne znači da sam se budio svaka dva sata i plakao! zijev). Ujutro, polako ustajanje - danas nikamo ne žurimo - kavica, spremanje, paljenje motora; ops! Paljenje motora? Tena vergla presporo i ne uspije zapaliti; proljetos sam mijenjao akumulator, ali izgleda da je već krepao: kad su dani hladni jednostavno ne daje dovoljno struje. Tipična priča; 6 mjeseci garancije koja je upravo istekla... ići ću malo popričati s dobavljačem, pa izvjestiti cijeneno občinstvo da zna epilog ove priče. No, palim na kabele s "Točkice" (ali kabeli su pretanki pa i to malo zapinje), no kad jednom kresne dalje veselo brunda.

Sve si mislim kakva bi to muka i patnja bila da ganjam jednog ovakvog GS-a... užas! zubo E, Ivo, Ivo; žao mi te... hoćeš se mijenjati?

- 07:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.