Zmayski z Brega landra naokolo

14.11.2010., nedjelja

Drugi dan na cesti.

Ujutro ustajemo rano, u 5; danas je nedjelja i svećenik koji će nas blagosloviti na Prevlaci ima misu u 8 pa nas mora "odraditi" ranije. Pripremamo se za pokret, a ja sam ove godine malo lukaviji nego prošle; nosim sa sobom plinsko kuhalo i brzo kuham jutarnju kavu; prošli put sam nešto prije 7 ovdje palio vatru od suharaka koje sam skupljao okolo, sve samo kako bi mogao srknuti jednu šalicu za otvaranje očiju.

Krećemo! Jutarnja magla se još ne podiže i kako se spuštamo u Konavla postaje tako gusta da nam valja brisati vizire kao po kiši. Svježe je (ajde, biti ću pošten: hladno je!), no vidi se da će dan biti lijep i sunčan, pa me grije pomisao na dnevnu toplinu juga.

Nikša i Jakov; ka da i malo drži fjaka, e? Bit će da im je malo rano...

- 06:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.