Zmayski z Brega landra naokolo

16.10.2010., subota

Od Siska prema jugu

Dolazimo u Sisak; negdje na pola puta od Gorice ceste su postale mokre i ljigave; očito je ovdje padalo i izgleda ta će dan i ostati takav; više-manje ljigav ali u principu bez neke ozbiljne kiše. Kad uzmem u obzir koje je doba godine, mogu samo reći; kupujem! Bez cjenkanja!

U Sisku nas dočekuju Petrinjci, pobrinuli su se i za jutarnji zalogaj; sendviči su tu; fakat su odlični domaćini, nema im se što prigovoriti! Nakon kratkog uvodnog govora formiramo kolonu (po mojoj subjektivnoj procjeni kojih 60 bajkova; neka me netko ispravi ako ima točnije podatke) i ja zauzimam poziciju Tail gunnera; nije da očekujem neki stvarni posao jer iza mene vozi Atac u svom autu i "drži odstupnicu" i povremeno još koji auto iz pratnje, tako da ne očekujem pretjecanja. Još tu u samom Sisku iz kolone zapinje neki čiča na skuteru; ne izgleda mi kao da je s nama i ostavljam ga iza - tempo mu je čudan, baš kao i stil vožnje.

Novo Pračno; prvo mjesto u kojem zastajemo i nakon Orkanovog kratkog govora palimo svijeće. Izgleda da ovog puta neću moći snimati njegove nadahnute i strastvene govore; dok je dopratim repove kolone, on je već u punom pogonu.

- 10:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.