Zmayski z Brega landra naokolo

12.09.2010., nedjelja

Nedjelja na Udbini

Treći dan mi počinje sporo; ne mogu vjerovati, budim se tek u 9! Izgleda da mi su sva ona jučerašnja zbivanja ipak odnjela više energije nego mi se činilo... žurim da uhvatim ritam; kavica, doručak kod Maje i naravno - idemo na misu! Nevjerojatno; ovo nam je treći dan za redom! Kladio bih se da ni jedan od nas u životu tri dana za redom nije ušao u crkvu, a kamo li prisustvovao misi!

Za vrijeme mise mi Veterani stojimo u počast, ponovo držim našu trobojnicu - inače mi nije teško stajati ali ove moto-čizme nisu baš idealne za to; prsti me bole, morati ću naći doma nekog dobrog šustera da mi ih malo sredi...
- 10:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.