Zmayski z Brega landra naokolo

21.08.2010., subota

MUNem vas lude...

Danas nemam neke avanturističke planove na pameti, no imam dva mjesta za koja mislim da bi ih valjalo posjetiti. Prvo je MUN fest; ljetni festival na Mrežnici - znam da je riječ o glazbenom festivalu ponešto suvremenijeg zvuka, ali točno o čemu je riječ, ne znam - saznat ću!

Druga stvar je fešta kod mojih frendova na Korani, nedaleko Plitvica, no do toga tek treba doći. Fantaziram kako ću na Mrežnicu, pa se spustiti do mora kod Senja, otići Jadranskom do Karlobaga pa se vratiti na kontinent preko Gospića i Korenice... vidjet ćemo...

Odlazim do Genaralskog Stola, pratim plakate za MUN, pa prešavši Mrežnicu preko Keića i Mateškog Sela (moje nekadašnje prve linije bojišta) uz Mrežnicu se makadamom probijam prema prekrasnom ušću Tounjčice u Mrežnicu. Tu nailazim na potvrdu one poslovice da loše vijesti najbrže putuju; dečko na ulazu me pita; "Kaj, vi Veterani niste mogli napraviti moto-feštu u Zagrebu?" Ne znam da li mi je drago kaj svugdje znaju za nas ili bed kaj znaju i za naše promašaje....No, to na stranu, ispada da je taj MUN fakat odlično zbivanje; koncerti, sportska i druga događanja (ninja škola, škola ronjenja, rafting, spuštanje kanuima, o kupanju i vaterpolu da i ne govorimo), zamišljeno kao kamp na 3-4 dana i opušteno zezanje - i sve je za mlađu škvadru! Jedini stari konji (dakle; moji vršnjaci) su dečki koji osiguravaju mir i red (tzv. vunzbacitelji). Ah, meni ovdje fakat nema mjesta, kako god priroda bila predivna.

- 12:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.