Zmayski z Brega landra naokolo

21.08.2010., subota

Mrežnica, pjesma moje mladosti

Već dva tjedna nisam jahao Tenu, ni krivu ni dužnu! Sramota, to valja smjesta ispraviti - iako, ambicije su mi na prilično niskim granama; nakon sveg onog skitanja trebat će mi malo vremena da se zaozbiljno zaželim puta. Ferragosto je u punom jeku, vrijeme je prekrasno, subota je - idem ja ipak malo na dva kotača. Spojit ću ugodno sa - ovaj, pa; ugodnim! Idem do frendova, kak se to veli, na babinje; dok sam ja vrtio palčeve oni su dobili bebicu, malu Magdalenu - treba vidjeti bebača i tutnuti nešto pod jastuk, kak se već šika, ne! Usput razmišljam kako smo mi taoci naših vlastitih imena; dok bude mala i draga, tepat će joj "Lena", a kad bude velika i opaka, vikat će "Magda". sretan

Stoga se opskrbljujem drangulijama i slatkišima i radosno im se pridružujem u njihovom sretnom domu - tu je i Danijelova mama - tek je upoznajem, ali vidim da je riječ o ženi koja igra na prvu loptu i ne propušta prilike. Hm, čudan je to osjećaj...
- 10:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.