Zmayski z Brega landra naokolo

03.08.2010., utorak

Šume Gorskog Kotara mame

Od doma na Platku spuštam se ka Luizijani alternativnim putem, koji izlazi na Gornje Jelenje. Uska šumska cesta dobrog asfalta oštro krivuda - ali me prije Gornjeg Jelenja dovodi na raskrsnicu koju prepoznajem iz vremena kada sam ovim putevima hodio pješice! Ha! Sad sam svjež i odmoran; da vidimo koji će me sad izgovor odvratiti od makadama i skitnje šumom! I, bome, izgovora nema; valja mi krenuti ovom cestom prema Gerovu - ionako sam namjeravao otići tamo, asfaltnom cestom koja od Crnog Luga vodi ka Čabru. Što ću; natjeralo me - kao žabu u vodu...
- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.