Zmayski z Brega landra naokolo

02.08.2010., ponedjeljak

Dom na Platku

U domu na Velikom Platku zastajem; soba je 100 kuna. Hah; vruć tuš, posteljina, meki krevet - za tu lovu neću ni pomišljati da negdje ovdje dignem šator. Naravno, na planini sam i kampiranje je tu savršeno prihvatljivo, ali ovako je ipak puno lakše. Na kraju krajeva, na godišnjem sam i smijem malo i trošiti, zar ne!

Uz dom nalazim i ove malene peseke - nakon što se upoznam s njima i kad me onjuše i prihvate domar mi veli da se sad nitko osim mene neće moći približiti motoru! He, he, zgodno... nije da se plašim da će mi netko prčkati oko Tene, ali je fora!
- 19:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.