Zmayski z Brega landra naokolo

02.08.2010., ponedjeljak

Ponovo u Gorskom Kotaru...

Odlazim na Platak, vrijeme je da se pobrinem za prenoćište. Namjeravao sam danas doći do Broda na Kupi, podno Delnica, no prostor između ispunjen je brojnim odredištima koje nipošto ne želim propustiti na ovom putovanju. Zastajem na Malom Platku i tu škljocnem i ovu fotografiju; Grobnik s motodromom, Riječki zaljev, Krk, Učka... jutros sam vozio tamo dolje, onom linijom između mora i obale, koja se sad gubi u izmaglici - odlazio sam dalje niz Istru. Čudno mi zvuči - "bilo je to jutros". Svaka moja dnevna vožnja mi donosi dane, ponekad tjedne! sadržaja životu - i kada se sjetim gdje sam sve bio i što sam sve radio, i kolike sam ljude upoznao - toliko sam veći nego što sam bio! Kako je život velika i lijepa stvar... samo sada i ovdje mogu raditi stvari koje mi se pružaju sada i ovdje - nikad više! Nitko ne može dva puta ući u istu rijeku.
- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.