Zmayski z Brega landra naokolo

29.07.2010., četvrtak

Imotski

I, eto me kako se u predvečerje spuštam prema Imotskom polju; Prološko mi blato ostaje s lijeva. Uskoro ulazim i u sam grad Imotski, koljem nekakvu pizzu i tražim mjesto za spavanje; previše sam umoran da bih negdje podizao šator. Nakon malo skitnje gradom (i zaobilaženja hotela; tako "nisko" ipak nisam spao! lud ) nalazim pansion nad mesnicom Pevec (ili neka druga; znam da je bila mesnica); prenoćište Milard - za pristojnu sobu s tušem vlasnica traži 150 kuna - nije baš neka šminka ali je više nego dovoljno za umornog putnika. Žena kaže da često ugošćuje bajkere - a kada ih ima više nego što ona ima kreveta, pušta ih unutra koliko ih ima i naplaćuje im samo po krevetu, ne po osobi. Izgleda iskreno i nisam imao nikakvih zamjerki; preporučam.

Nakon par minuta u prenoćište dolazi još jedan bajker, Ben (neka mi ne zamjeri ako sam ime fulao), spustio se iz Hamburga na Yamahi TDM 850. tečno govori engleski, domaćica na stranim jezicima zna reći samo "OK" - i začas sam angažiran kao prevoditelj! Kasnije, nakon tuširanja se opet osjećam kao živo biće i odlazim s Benom na pivu do birca nad Modrim jezerom; do kasno u noć raspredamo bajkerske priče...
- 20:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.