Zmayski z Brega landra naokolo

28.07.2010., srijeda

Novska

Svjež i odmoran danas nastavljam put - vrijeme je krasno, Tena je osvježena, gaće čiste i perspektiva dobra. OK, OK; pretjerujem, nije bilo tako grdo - gaće sam imao i rezervne ;-) No, jučer sam malo studirao razvoj vremenskih prilika, i ako su sve prognozirali dobro, kiša će kasniti za mnom u krajevima kroz koje prolazim za jedan dan! Čudno kako te tako trivijalna stvar može veseliti; da ostaneš suh!

Jutros sam, nakon posjete mome starome na Mirogoju, navratio i do Šepića. Mislim - je to drugi kraj grada, ali ionako idem na autoput, pa je svejedno gdje izađem na njega. Tamo uzimam nove kišne rukavice i navlake za čizme - 200 kn (stare navlake su se raspale od korištenja), i požalim mu se kako mi kišnjak propušta. Veli - čudno, prodavali su ih na lopate, bez reklamacija - ali onda mi bez daljnjih pitanja daje novo kišno odijelo. Fakat, ispada da ih reklamiram - ali svu obleku tamo uzimam, i uvijek su bili fer.

No, autoputom se vraćam do mjesta gdje sam prekinuo putovanje - do Novske - i tu ga nastavljam. Kod ove benzinske na slici prisjećam se jedne napete situacije od pred par godina, kad je Tena gubila ulje (mojom greškom; opet je "majstor Kvariš" nešto zabrljao pri servisu) - tu u dućanu preko puta sam našao identično ulje onom koje sam koristio, i odvezao se doma gubeći litru na 100 km - ali doljevajući i bez frke da će mi mašina zaribati.
- 10:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.