Zmayski z Brega landra naokolo

24.07.2010., subota

Vukovar

Kad sam već tako blizu, bilo bi mi krivo ne otići na feštu u Vukovaru koju organizira MK Vukovar - Baranja će i sutra biti ovdje, vratit ću se ja, a ako propustim moto-susret, sutra ga neće biti. Zato idem bez zaustavljanja preko Kneževih Vinograda i Osijeka za Vukovar; istinabog, tu se malo spetljam i produžim u sam grad tražeći susret, pa se vraćam natrag kad saznam da je na sportskom aerodromu u Borovom naselju.

Pridružujem se veseloj škvadri, neke od njih i poznam, a ima čak i Veterana - tu je Megla iz Čakovca i neki njegovi frendovi. Mjuza je žestoka, vino dobro, a curice na štangama se tako razbacuju da ih se ne usuđujem gledati iz blizine. U sjećanju će mi ostati i uporan klinac s prerađenom "četrnaesticom" koji se glasnim pucanjem auspuhom svakako htio pridružiti "velikim dečkima".

Upoznajem Popa iz Livna - obećajem mu da ću doći na njegov party za par tjedana - nadam se da ću moći održati obećanje.

Čepovi u ušima su mi i dalje najbolji prijatelj u noćenju na feštama...:-)

- 20:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.