Zmayski z Brega landra naokolo

23.07.2010., petak

Mustač Ranč

Dalje uz Muru presjecam magistralnu cestu kod mosta u Murskom Središću, tom najsjevernijem hrvatskom gradu, pa silazim u Donje Međimurje, prelazim preko auto-ceste i preko Goričana se u predvečerje spuštam do svima poznatog Donjeg Mihaljevca ;-) Naravno, idem do Mustač ranča! Tamo ne nalazim nikoga, nazivam Maria - on je na gaži u Hrašćanu - i veli da me vidio kako prolazim na bajku, ali nije vjerovao da sam to ja; ko bi bio tako bedast da ide sam voziti... (ja! - op.a.). Šalje mi ključeve od ranča, no ja ipak dižem šator; još je vruće a komaraca ima u rojevima, tako da noć dočekujem iza zaštitnih mrežica. Glavni gušt je ipak kupanje pod starinskom željeznom pumpom, kakve se sjećam još iz dvorišta pred kućicom mog starog, na Trešnjevki. Treba je "zaliti" da bi povukla, ali kad jednom voda krene... No, dan je bio dug, vozio sam kojih desetak sati i siguran sam da ću noć prospavati sretno - ako klade mogu biti sretne.
- 20:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.