Zmayski z Brega landra naokolo

23.07.2010., petak

Arboretum Opeka

Tražim Vinicu; nikad joj nisam prilazio s ove, Bednjanske strane; tu zastajem uz arboretum Opeka. Mnoga ezgotična stabla u perivoju engleskog tipa čine ga idealnim odredištem za novih saznanja željne - ali i za romantične parove. Prisjećam se davnih, slatkih dana i jednog drugog života kad sam i ja tako dolazi ovamo...
Odlazim lijevo do GP Dubrave Križovljanske, i dok se vraćam vidim kako moja zastava odljeće s motora nakon što je prohujao neki šleper. Ah; ionako sam se pitao da li da vijem zastavu cijelim putovanjem ili ne; ovo je odgovor na moju dvojbu. Malo švrljam do sela Otok Virje gdje Drava ulazi u Hrvatsku, pa bez zaustavljanja prolazim kroz Varaždin, i prešavši Dravu, sad već u Međimurju, u Nedelišću odlazim lijevo do granice u Trnovcu.
- 16:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.