Zmayski z Brega landra naokolo

17.07.2010., subota

Foginovo kupalište

No, pada kapućino kod slapa pod Foginovim kupalištem na Korani i već se pitam; pa što ja radim ovdje, na terasi birtije, kad mi je osvježavajuća Korana pod nosom? Odgovor valja potvrditi u praksi, i već sam u svježoj vodi tog "službenog" Karlovačkog kupališta. Uživam u pogledu na mlade Karlovčanke, ali to ipak nije nešto što bih radio cijeli dan - inspiraciju mi daju dva lokalna dečka koji otežu po domaću: "Bolje nego muore!" i odgovor "Muore je dosodno, i još je i sluano!". Bježim ja prije nogo što još začujem ono poznato "Kade si?"-"Tuteka pod slivom"! :-) Preko Mostanja i Logorišta (tek toliko da izbjegnem gužvu preko Švarče) idem za Dugu Resu; tu ipak zastajem i kupujem kremu protiv sunca; ako će cijeli dan ovako pržiti izgorjet ću kao rak u tim mojim kratkim hlačicama i majici! Vjetar na motoru hladi, ni ne osjećaš kako ti koža gori...
- 12:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.