Zmayski z Brega landra naokolo

17.07.2010., subota

Crkva sv. Nikole

Eto mi Kuarlovca; raskapaju Domobransku pa me privremena prometna regulacija tjera do centra Zvijezde - vidim da je stara pravoslavna crkva sv. Nikole na Jelačićevom trgu potpuno obnovljena. Sjećam se groznih dana '91. kad je minirana - iz osvete i bijesa. Onda sam došao sam do njenih ruševina (u gardijskoj uniformi, kako sam i živio onih dana) a vojni policajac koji je stajao tamo mi veli "Postavi ako imaš što hoćeš, samo pazi, nestabilno je, da ti se nešto ne sruši na glavu..." On je samo htio reći nešto prijateljsko, a ja sam bio zgrožen zbog rušenja crkve. I tada sam pomislio baš ono što se kasnije i desilo; hoću li i ja jednoga dana plaćati obnovu te zgrade.
- 11:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.