Zmayski z Brega landra naokolo

17.07.2010., subota

Sjediti ili skitati; gdje je tu pitanje?!?

Ne moraju sve vožnje biti planske, razrađene do u detalje i prije nego što sjednem na bajk! Evo, ova današnja me potpuno iznenadila; ujutro sam mislio kako ću dan prošljakati - da bih uz kavu shvatio kako mi se uopće ne radi, naročito ne po ovom neinspirativnom, vrućem i sparnom vremenu. Dnevna temperatura već puni tjedan ne pada ispod 35°C. Navratila je moja Stara i onako, usput, u zahebanciji; pita: "Kaj je, Jarun pretopli za tebe, ideš na Mrežnicu?" Blink! Ukopčala se lampica; fakat, kaj ja ovdje delam - čučim za kompom umjesto da idem landrati!
I za pet minuta već Tena veselo brunda, a ja kršim jedno od vlastitih sigurnosnih pravila i ne oblačim ni hlače ni jaknu; samo lagane gojzerice i kacigu, kratke hlače i majicu - i palim! Ispričavam se samome sebi kako ću voziti polako i neću ulaziti u rizike - kao da je to stvar osobne odluke. Ne volim baš voziti bez pune opreme; kad pogledam na moju sirotu izloženu kožicu pred očima mi iskrsavaju svi "road burn"-ovi koje sam ikad vidio... :-(
Najprije do "Havane" u Frankopanskoj; uzimam neke nove, neisprobane duhane za lulu (eto što je moj doseg avanture; kušanje novih duhana! ;-) i ovom vrućem betonu kažem baj-baj! Za danas su najavili vrlo gust promet prema moru - odmahujem nemarno na tu činjenicu; "Kaj se to mene tiče!" i na Rotoru se spuštam prema Remetincu - sva gungula gradskog i tranzitnog prometa ostaje za mnom. No valja i doručkovati; u Botincu odlazim do isprobane pekare (kod parka lijevo, pa na prvom lijevom ćošku - preporučam!) i uzimam dnevno sljedovanje sirnica i krumpiruša, i mlijeko. Okrijepljen, znam što me slijedi; Hudi Bitek! Grdo zvuči, ali je osjećaj dobar; ceste gotovo prazne, sunce nesmiljeno žari, a šume Vukomeričkih gorica pružaju sjenoviti hlad i svježinu. U Pisarovini, po uhodanom pravilu idem desno, i uz Kupu se polako njišem do Karlovca. Vozim fakat sporo; 7-8 banki; vruće je, flip-up kaciga je dignuta i ako pokušam brže osjećam se kao da bildam vratne mišiće! To bi bio napor, i stoga - easy rider style!
- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.