Zmayski z Brega landra naokolo

16.11.2009., ponedjeljak

Vukovar!

Pred nama je vrhunac našeg puta; ulazimo u Vukovar! Siguran sam da osjećam isto što i svaki pojedini učesnik karavane; drago mi je što smo došli, bez većih kvarova i padova, svi na broju. I žao mi je što smo već došli, što je ovom putovanju kraj! Osjećaj smirenog zadovoljstva i ispunjenja, osjećaj povezanosti jednih sa drugima i svih nas sa našim palim prijateljima ipak malo narušavaju histerici, koji dok polako kružimo Vukovarom turiraju divlje pile i pucaju auspusima. Malo me je sram - ja za to nisam dolazio u Vukovar, i ovaj tren bi mi bilo neugodno pogledati domaćinima u oči.
- 18:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.