Zmayski z Brega landra naokolo

16.11.2009., ponedjeljak

Kreće se ka istoku...

Ustajem rano, oko 6; ne želim propustiti priliku da pregledam i podmažem motor u garaži; ipak je prošao 1400 km u tri dana. Znam; Đani je rekao da se kreće u pola osam (a prvo je dogovor bio u pola devet!), no kao i u Župi, krećemo u 7:15! Znao sam; to radi samo da bih ja zakasnio! ;-) . Malo šašavom putanjom (preko Domovinskog mosta, pa na Buzin) palimo za Goricu. U Zagrebu nam se pridružilo malo bajkova - kao i obično; purgerinjosima puca prsluk za davni rat i Vukovar. Nofčeki; to je ono što se cijeni ovdje. Hm, pa ipak sam ja domaće prase, ja smijem pljuvati po vlastitom svinjcu... a i bolje da ja to kažem na glas nego da s nelagodom slušam komentare dečki iz drugih mjesta, kako nas jutros nema više nego sinoć.
- 07:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.