Zmayski z Brega landra naokolo

15.11.2009., nedjelja

Dan treći...

Budim se nešto poslije šest. Ovaj put smo u gradu; nema baš smisla da palim vatru i kuham nesicu; odlazim do kolodvorske birtije i od zbunjenog konobara tražim - vruću vodu! Kavica me polako budi; djelomično je oblačno, no zatvoreno nebo na sjeveru mi govori da će danas biti i kiše na putu. Škvadra polako ustaje, mnogi su i pomalo mrzovoljni - jučerašnja je vožnja bila dugotrajna, vjerojatno pomalo "štekaju". Meni je već treći dan na putu, pomalo ulazim u rutinu puta pa mi nije nikakav bed. Osim toga, dovoljno spavam i malo pijem - to je moj osobni recept za dugotrajno dobro raspoloženje na turnoj vožnji.
- 07:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.