Zmayski z Brega landra naokolo

14.11.2009., subota

Na početku puta

Istom cestom kojom smo došli vraćamo se prema Dubrovniku. Na prolasku kroz Župu primjećujem da nam se želi priključiti neki bajker na Hondi Dominatoru njemačkih rega. Lagano usporavam i puštam ga da se ubaci ispred mene. Zastajemo nakon mosta "Franja Tuđmana" (he, he; što ćete, takav način mijenjanja osobnog imena je nama kontinentalcima smiješan; zamislite da ja Đanija nazovem Johnny! Dobio bih po nosu ;-). Sa Dominatora silazi gospodin u godinama; govorimo engleski (jer je moj njemački više nego nedostatan). Zove se Walther i na moje iznenađenje, član je MK Dvije Rote! Pa, ispada da sam ja ovdje veći stranac od njega! Želi nam se pridružiti na putu; super, imati ću priliku malo razgovarati s svjetskim putnikom; sad je vozio Italijom i Albanijom, a bio je na bajku i u Africi; sigurno ima zanimljivih priča i neobičnih iskustava. Osim Honde, ima i Harlija; Dyna.
Novinarka iz Dubrovnika me pita tko je "vođa čopora". Nije da me vrijeđa, ali mi nismo ovdje zbog divlje i neobuzdane vožnje, nismo neki buntovnici bez razloga. Mislim da nas taj naziv ne opisuje dobro.
- 10:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.