Zmayski z Brega landra naokolo

13.11.2009., petak

Zajedno u ratu - zajedno u miru

Došlo je vrijeme za krunu sezone; karavanu Prevlaka - Vukovar, pod sloganom "Zajedno u ratu - zajedno u miru". Karavana po dogovoru kreće u subotu, a ja se smislio doći ranije i ne prikrpati joj se negdje kod Zabrega, već je voziti cijelu! Već i sama pomisao da ganjam bajk nekoliko dana diljem Hrvatske me veseli - a ideja da to radim s ljudima kojima Domovinski rat još uvijek nešto znači ispunjava me tihim nadanjem; možda i nisam psihotik izgubljen u vremenu. Ima još ljudi kojima "Dani ponosa i slave" nisu isprazna fraza. Đani, vođa karavane, u mailu mi kaže da će Korčulani doći u Župu Dubrovačku i prespavati tamo - nije precizirao gdje, no meni je ostao na pameti bivši vojni zatvor u Kuparima, u razrušenom hotelu - to bi moglo biti tamo!
- 07:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.