Zmayski z Brega landra naokolo

10.05.2009., nedjelja

Ostrožac-Cazin

Od Ostrošca krećem prema Cazinu i odmah osjećam kako mi "guzica" pleše! Stajem i imam što vidjeti; zadnja je guma poluprazna! Nalazim nekog lokalnog mehaničara gdje dopumpam gumu i nadam se da sam se nešto malo zamjerio starom prodavaču razglednica kod ulaza u utvrdu - onako malo da mi ispusti ventil - ne tako puno da mi probuši gumu. Do Cazina je guma opet prazna, stajem kod vulkanizera (naravno; nemam sprej za krpanje gume!) i on me otkanta; ne rade motore!
I tako ja nedjeljom ujutro tražim mehaničara za motore u tom malom gradu koji će mi skinuti kotač i odnjeti ga vulkanizeru! Dobra vijest; nedeljom rade normalno; petak im je neradni dan! Negdje izgubljenog u brdu iznad grada nalazim majstora koji radi bajkove (doslovno; dvorište mu je pretrpano biciklima s kojih pomoćnici skidaju još upotrebljive dijelove!) i sa malom strepnjom pomažem podići 250 kg motora na drvenu škripavu štokrlu! No, meštar zna svoj posao, skida kotač "brez čekiča" i odlazi s njim vulkanizeru. Sa brijega gledam na taj gradić koji se prostire ispod, razgovaram sa šegrtima i lokanim mušterijama pitajući se kako će izgledati ostatak dana...
Majstor se vraća i ponosno mi pokazuje čeličnu iglicu iz nekog igličastog ležaja (lagera). Centimetar i pol dug komad čelika - da je bio od željeza svinuo bi se, ali ovako je našao put u gumu. Ceh iznosi 25€ - ja mu zahvalno dajem 200 kuna, uz trinkgelt. Isprobavam kotač i kočnicu, porihtavam tlak u gumi; sve je OK!
Ukoliko zaglavite u tom kraju, preporučam ga: Ermin Čehan +387/61/395-023 - Cazin.
- 16:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.