15

srijeda

veljača

2023

BLOGERICA OPĆE PRAKSE



BLOGERICA OPĆE PRAKSE





Kako je bilo živjeti bez interneta?
Ovisnici i korisnici te mreže, rekli bi “teško”

A izuzetno važna i popularna stvar na internetu su blogovi.

Blog je vrsta internetskog dnevnika gdje korisnik bloga obrađuju teme iz svog života, ali može pisati članke o bilo kojoj drugoj temi, kao umjetnost, gastronomija , politika , historija , ekologija itd. itd.

Popularnost blogova i blogera na mreži pokazuje i njihov broj, koji se kreće oko 300 milijuna. To je blogosfera.

Zašto ljudi pišu blogove?

Neki pišu jer jednostavno vole pisati, drugi žele podijeliti svoja iskustva, poslati poruku, ispričati svoju priču itd.

Međutim, blogovi se mogu koristiti i u poslovne svrhe, u propagandne svrhe, političke kampanje i štošta drugo.

Početak blogiranja povezuje se sa dva američka studenta krajem 90 tih god.
To su bili Justin Hall i i Peter Merholz, koji su se na tome i obogatili.

Određeni blogovi i danas, donose veliku materijalnu korist, kao na primjer popularni blog “Boing Boing”, koji svojim vlasnicima donosi godišnju dobit od 1 milijun dolara .
U Hrvatskoj, počeci blogiranja su oko 2004 god.
Među prvima su “MojBlog.hr” i “Blog.hr”

Kako su se još krajem 90 tih god .pojavili alati koji su blog učinili dostupnim i kompjuterskim laicima, a izgledalo je i vrlo uzbudljivo, poželjela sam se i sama okušati u otvaranju bloga.

Prijava je bila jednostavna, ali su onda počeli problemi.
U to vrijeme sve mi je bilo komplicirano, malte ne kao nuklearna fizika, a kući nije bilo nikoga da me savjetuje.
Kako i kakvu fotografiju umetnuti u tekst, a o videu da i ne govorim ,bila su pitanja, na koja sam tražila odgovor od unuke u Danskoj. Blaženi “WhatsApp”

Unuci, verzirani u tom mediju, već su dugo u bijelom svijetu.

Snalazila sam se i pomalo riješila straha od objavljivanja.
Ipak nije bilo tako komplicirano, čak i za mene.

Onda se je pojavilo pitanje o čemu pisati.
Prvobitna ideja bila je pisati na temu “ekologija i moda”
Tema se je ubrzo iscrpila, odnosno moje znanje iz tematike, pa je počelo traženje novih.
Zahvaljujući savjetu drage Litterule, nastavila sam s putopisima, a kad je i to bilo iscrpljeno, bilo je, kud koji mili moji.
Postala sam svaštarica.
Shvatila sam da treba daleko više znanja za pisanje o jednoj temi nego o raznim temama, iako, za mene, svaka tema zahtjeva angažirani pristup.

Eto tako je nastala “blogerica opće prakse”

Hvala na pažnji.

/Tako bi rekao gosp. Hetrich, nekadašnja naša TV zvijezda/.

Oznake: blog

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.