03

utorak

svibanj

2022

DA SAM JA NETKO



















DA SAM JA NETKO

Odmah bi zaustavila rat u Ukrajini.

Odmah bi vratila raseljene Ukrajince domovima.

Odmah bi vratila ruske novake/regrute majkama.

Odmah bi ukinula cenzuru informacijama u Rusiji.

Odmah bi poradila na poboljšanju uslova rada u Hrvatskoj.

Odmah bi poradila na povratku u Hrvatsku naših iseljenih. posebno mojih unuka.


Da nabrojim sve što bi trebalo promijeniti, trebalo bi puno papira, pa ću se na ovome zaustaviti.

Kako su djelomična inspiracija za gornji tekst bili “Indeksi” navest ću njihove prelijepe stihove.


Svim majkama bi izbrisao bore
Učinio da očevi ih vole
Davnu ljubav da im vrate
i da mirno žive svoje sate
Da sam ja netko

Oznake: Osobno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.