Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

srijeda, 29.10.2014.

Kud plovi ovaj brod ....

Iako sam totalno apolitična i ne pratim događaje na političkoj sceni lijepe naše i sama sebi sam rekla da se te teme nikad neću dotaći u svom pisanju eto, moram, ipak moram jer bih mogla pući a da to ne iskomentiram ovako na glas...

Naime, jutros čim sam otvorila sve moguće portale koje redovito pratim, u biti iskreno, više ih onako letimično preletim po naslovima, na svakom, ali ono jebeno na baš svakom je ekstra vijest bio papirnati brodić na premijerovom stolu.

Mislim, stvarno, nećeš ti seznacije i nećeš ti ekstra vijesti - papirnati brodić, to je stvarno vijest koja zaslužuje počasno mjesto na udarnom mjestu svakog portala, ali baš zaslužuje i naravano da nije bitno što je čovjek htio reći i naravno da nije važan sadržaj njegovog govora - važan je samo taj brod i njegovo značenje.

Čitajući poneke članke kako u tiskovinama tako i na portalima, često se pitam da li je netko uopće pročitao taj članak prije nego ga je objavio jer su često prepuni pravopisnih pogrešaka, bez početka i bez kraja, bez ikakvog smisla, pitam se i da li postoji netko iznad novinara koji daje zeleno svjetlo da se neki članak objavi ili ne, taj netko tko će reći - ne, ovo ne može, ovo ne ide....

Imam osjećaj da danas svatko može biti novinar, da danas svatko može nešto napisati i objaviti i ok mi je to kad je to nešto za sebe, nešto slobodnog stila, ali ako pišeš za neki portal ili novine i još ako k tome tekst potpisuješ imenom i prezimenom, onda taj sadržaj mora imati neki smisao, mora imati neku dozu ozbiljnosti, mora imati težinu.

Tako i taj jadan premijer s tim brodom - razapeli ga jutros gdje god su stigli i kako god su stigli i onda se opet bavim mišlju, zar je taj brod trenutno najvažniji megaspektakl u Hrvatskoj?

Zar nemamo više o čemu pisati?
Je li taj brod jedini problem koji mi kao nacija imamo da mu treba pokloniti takvu ekstra pozornost?
Nemamo li se baviti nekim drugim i važnijim stvarima stvarima osim tim brodom?
Nije li bitnije što je čovjek u tom trenu imao poručiti naciji, a ne baviti se povijesti i smislu brodića?

Očito ne, očito mi nemamo pametnija posla u životu!

Jer nama, pored svih sranja koje imamo za vratom, pored svih kriza i recesija koje su nas građane bacile na koljena, pored svih nezaposlenih i gladnih ljudi, pored sve siromašnije djece u državi i svakodnevno sve više i više skupljača boca i otpada po kontejnerima, pored sve veće prezaduženosti građana i sve veće neimaštine i socijale u državi - eto, što nas brine - brod na premijerovu stolu i to je naravno, eksta, mega popularna vijest.

Svom srećom koliko sam shvatila netko se obratio javnosti iz premijerova kabineta i razriješio misteriju broda.

Ne znam, mislim da je svaki dodatni moj komentar sasvim suvišan... U biti, da nas nema, trebalo bi nas izmisliti, definitivno...

Čime se mi bavimo pored svih problema? Nije mi to jasno....Nikako mi nije jasno....




- 18:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #