Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

utorak, 25.02.2014.

Pravi muškarac .....

Sve mi je manje jasno gdje u ovom ludom vremenu naći jednog normalnog tipa.

Normalnog?

Što god to značilo "normalnog" je u dananje vrijeme i u 21. stoljeću pojam normanog je vrlo upitan i na kraju krajeva jedna vrlo osobna i individuana stvar jer sve ono što je meni i za moj pojam normano ne mora biti i nekom drugom normalno i obrnuto, naravno.

Gedajući sve je više i više muških sponzoruša i lovaca na ženski miraz jer vrijeme je krize i recesije i svi imamo sve manje posla a k tome imamo i sve manje love i super je prilika uoviti neku koku koja ima sređen život na svim poljima osim na emotivnom. Eto, priča o iskjučivo i samo ženskim sponzorušama u sekundi pada u vodu jer je taj pojam postao u današnje vrijeme postao i vro pomodan među muškarcima.
A opet, svakom imponira imati partnera zaposlenog, sa stanom i autom i po mogućnosti kakvom takvom karijerom tako da se taj ili ta dotična samo prikrpati na nečiji vlak i živjeti...

Opet, vani se sreću i upoznaju i oni zauzeti tj. oni nresretni u svojim brakovima i nekim kvazi dugogodišnjim vezama. Takvi najčešće traže samo malo zabave kako bi razbili svoj do zla boga dosadan i monoton život. Ponekad se dogodi i da igrom sučaja zalomiš s jednim takvim zauzetim i onda to nekako polako krene kao neki bezazlen flert a završi suzama jer on stalno kuka i plače kako je nesretan u svom braku i kako je pitanje trnutka kada će taj brak puknuti a ti kao i manje više svaka žena povjeruješ i onda čekaš i vremenom shvatiš da tip prodaje maglu i da tip ima muda za sve osim da nestane iz svog braka i ostavi svoju ženicu.

A i zašto bi?

Pa nije budala. U braku, kakav god da bio, ima onu neku sigurnost, ima nekog tko ga čeka doma, ima ono nešto što je već poznato, ono nešto što već zna u dušu i zašto sada riskirati s nekim novim i upuštati se u nešto sasvim novo i nepoznato kad ni sam ne zna s kim ima posla i kako će to izgledati kad jednom počnu živjeti zajedno. A opet, s druge strane, ima i svoju ekipicu s kojom brije okolo i tu i tamo ueti neka koka koja će mu barem na malo razbiti bračnu monotoniju i životnu kolotečinu.
I život opet naravno ide dalje....

Jedna od kombinacija koje ti uete kad si vani su oni kako ih je zovem 20+. Nemam ništa protiv muškaraca iz grupe koji spadaju u 20+ ali gledajći realno sebe, pitam se, što bih ja radila s nekim iz grupe 20+? Ništa, ali baš ništa. Taj dio odrastanja uz 20+ sam već odavno prerasla i zaista mi je najmanje potreban jedan takav dečkić pored mene, pojedem ga za doručak. Dakle, opet promašaj....

E sad, ostaje još jedna grupacija koja je tu približno mojih godina, dakle, plus ili minus od mene ali ti su sami...Oni su već zanimljivi ali opet i uvijek jedan ali....Čim mi se pojavi tip cca mojih godina i sam je, ja kao jedan tipičan duboki i analitičarski škorpion, odmah se zapitam što s tim tipom nije ok.

Zašto je sam?
Koji je njegov problem?
Nije li do sada našao ljubav ili je jednostavno samo emotivno sjeban?

I tu počinje neka priča koja najčešće završi totalnim fijaskom. Zašto?
Zato jer tipu pružiš priliku i družiš se s njime i vremenom ga upoznaješ polako ali sigurno i naravno da je tip pod lupom i analiziraš ga, jer to je nešto sasvim normalno, barem meni. I onda shvatiš da je tip emotivno sjeban do jaja, ili shvatiš da je neki psiho i onda se zapitaš, šta će mi još jedan takav u životu, to sam već imala i nije mi bilo dobro. Dakle, još jedan takav mi ne treba niti najmanje a i na kraju krajeva zašto uopće gubiti vrijeme i dragocjen život na ispravljanje krivih drina????
Zašto biti opet i ponovo nečiji psihijatar i psiholog?
Besmisleno zar ne?

Ma ne kažem, ima, ima još uvijek nekih normanih tipova. Opet, ponavljam, normalnih, što god to značilo, ali ono, normalnih - da tip nije neka pičkica, da je muško kao što bi muško trebalo biti.....

Ima muškaraca u pravom smisu riječi ali valjda sve su rjeđi ili su zauzeti....A opet, kažu da ti se u životu daje samo ono što možeš izdržati pa valjda to vrijedi i za muškarce...

Zauzeti, oni u nesretnim brakovima, pičke u duši, emotivno sjebani, oni koji ni a svojih 40 još uvijek ne znaju što žele i traže se još uvijek, pijanci, jebivetri, rastavljeni, ostavljeni, razočarani, ego tripovi, narcisi, ljubavnici, pravi muškarci i sl. komadi - pa neka si svatko odabere što želi u toj šarenoj ponudi života......

- 18:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #