Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

subota, 23.03.2013.

Majstori, uuuufffff.....

E pa danas sam poludila ali baš onako iskreno poludila. O čemu se radi?

Prije cca 8 god. sam radila ogromnu adaptaciju stana, od jedne "kutije" napravila sam stan za stanovanje, zidovi, struja, voda, pločice, knauf, prozori, krovni prozori, farbanje, gletanje, stepenište i dr. popratni radovi u stanu, da bi se od ničeg napravio stan za stanovanje. I uspjela sam, nakon godinu danas rada i borbe s majstorima privela sam radove kraju.
Tih godinu dana doslovce su me stajali živaca i strpljenja ali i poprilično novaca.

Godinu dana pišala sam krv s majstorima, jer bi oni malo došli, pa bi malo radili, pa bi malo ne došli, pa bi onda brojali zjake, pa bi zatim fušarili i meni mazali oči kako to tako mora biti a ja bih se bunila jer sam se prethodno sve dobro i u detalje raspitala i znala sam barem otprilike što kako mora biti i dokazivala sam im da ja ipak nisam samo jedno glupo žensko kojoj glava služi za frizuru i uljepšavanje.
Isto tako su i oni sa mnom pišali krv jer su zamislili jedno i to onako kako njima odgvoara a ja sam baš to isto zamislila sasvim drugačije i nisam odstupala ni malo dok nisam dobila što želim i to još za svoj novac. E ne može, za moje novce ima da rade što i kako ja želim pa makar to bilo i suludo, ali ja plaćam i ja biram...

Sjećam se situacije s električarima koji su mislili da će tako lako proći s jednom malom simpatičnom tada još djevojkom. Električari su si zamislili da će mi u cijeli stan staviti par lampica i par utičnica i da je to to, a onda kad sam im spočitala da ja to tako ne vidim i da svoj stan vidim s barem 80 rasvjetnih tijela, smračilo im se, ali doslovce i naočigled im se smračilo.
Naravno da sam postigla svoje i da mi sada stan ima cca barem 80 rasvjetnih tijela ako ne i više...Moj tata često zna za moj stan reći da je to Betlehem...Ali nema veze, tako se meni sviđa....

Uglavnom, u godinu dana izudili su oni mene, izludila ja njih, svi smo bili više ludi....Tada sam se zaklela da više nikad, ali baš nikad neću imati posla s građevinarima, s majstorima, nikad... Ali nikad ne reci nikad.

Sada sam opet u fazi da nešto moram graditi više ne u kući, sada bih trebala imati radove oko kuće. Trebam zabetonirati neki, zid, pa jedne stepenice rušiti a druge zidati, popločiti terasu i još nešto sitno. Dakle ima toga za raditi i za zaraditi...

I jučer ja nazovem nekoliko brojeva telefona svih nekih majstora, svi su piše u oglasu, brzi, kvalitetni i povoljni. Tako je krenem u ćakulu s njima, sve im lijepo objasnim što i kako i svi kažu ok, zabilježit ćemo vaš broj moba i javiti vam se sutra (kao danas) i doći na lice mjesta da izmjerimo i da se dogovorimo. Reko ja sama sebi ajde super, prikupit ću ponude pa ću startat s radovima polako u aprilu.

Odem ja jutros u stan i krenem sa svojim poslom, i tako polako radim svoje i čekam da me "majstori" zovu...Farbam ja ogradu i farbam i farbam ali od poziva ništa, nitko me ne zove, nitko ništa, kao da nisam nikog ni zvala...

Pa poludila sam, svi nešto plaču, nema posla, nema love, zima je bila gadna, recesija je, ljudi nemaju love....

Nudim posao i taj obavljen rad ću pošteno platiti, i to ću masno platiti, dakle, ne par stotina kuna nego par tisuća kuna i da me danas nije nitko zvao, da nije nitko došao na dogovor, e pa to mi nije nikako jasno... Ispada kao da će mi raditi posve besplatno pa ih ja još moram moliti da dođu!!!!!!

Zar nije logično da ako nemaš posla, ako je kriza i ako te netko nazove i nudi ti posao, pa zar ne bi trebao letiti za poslom, ako je već tolika kriza, a ne ovako, neozbiljno i aljkavo...Ma neću ih više ni zvati, naći ću neke druge....I tako ću platiti i to debelo platiti a i tako ću opet pišati krv jer će me opet pokušati zavaljati na sve moguće načine....

Ali meni nije jasno i nikako mi to ne ide iz glave, ako ti netko nudi posao i ti se ne javiš a kažeš da ćeš se javiti, ok, ne moraš doći, ali onda mi barem nemoj plakati preko telefona čim digneš slušalicu kako je sve u banani i kako nema posla i kako ljudi nemaju para. Još uvijek ima ljudi koji imaju nešto para i još uvijek ima ljudi koji bi i nešto radili ali ne na ovakav neozbiljan i površan način....

- 18:45 - Komentari (18) - Isprintaj - #