Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

nedjelja, 17.02.2013.

Isključivo za žene ...

Evo neki dan sam odlučila da lagano moram obnoviti kolekciju grudnjaka .... I da sam samo znala kakva me avantura čeka na tom putu ostala bih kući sigurno. Jesam avanturist i treba mi akcije u životu ali ovakave ...

Tako lagano krenem i uletim u neki dućan specijaliziran samo za ženski donji veš i tako malo gledam te famozne grudnjake, mislim si pa nisu ni loši ali i nisu baš nešto ekstra za čim bi se ja okrenula. Međutim kad sam došla do cijene odmah sam se trznula i probudila iz svog sna. Neka krpica sa nekom kvazi čipkom, tirkizno plave boje košta 450 kn? Reko sama u sebi, bokte, pa šta je ovo, jesu li oni normalni ili nisu...Sve mi se čini da nisu... Da je bar nešto, da bar nekako izgleda pa jade možda bih i dala taj novac ali ovako, ništa impozatno za te pare? Ma nema šanse...

Kasnije uletim u drugi dućam i malo gledam. Da, ima fora stvari, neobičnih boja i dezena, lude kombinacije i čak mi se i sviđa, i cijene su relativno normalne ali... Naravno da mora biti neki ali, gledam oznake: push up, ekstra push up itd., malo ih pipam i u košaricama sve neke debele podstave, sve neki gelovi, sve neke čarolije za podizanje, supštanje, oblikovanje grudiju... Sa svim tim novitadama ubili su me u pojam samo jednim potezom i prvo što sam se zapitala je:

Jel postoji uopće negdje dućan s normalnim grudnjacima i bez tih silnih pomagala?

Mislim, izgubila sam volju za kupnjom samo šećući po dućanima a kamoli da sam morala i nešto probati. Recimo probati nešto s tim usputnim pomagalima za mazanje očiju sebi i suprotnom spolu....

Ja sam samo željela kupiti normalan grudnjak bez spužvi debelih 2 cm, bez push upa, a da na nešto sliči, mislim, da nije onaj bapski koje nose naše none...

Srećom priroda mi je podarila grudi i zaista nemam i nisam nikad imala potrebu za kupnjom upravo takvih koji se danas nude...
To su valjda sve neki novi i moderni grudnjaci za one žene koje ili nemaju grudi ili su im nedovoljno velike, a ja samo i da pomislim da si kupim neki push up ili slično, mislim, pa gdje da si ga stavim.....

Nakon obilaska dućana, naravno da sam odustala i izgubila volju za kupnjom do nekog drugog puta, možda onda budem imala više sreće ali čisto sumnjam .... Sve neka modrena vremena oko mene i sve neki moderni grudnjaci - obloženi i podstavljeni na sve moguće načine .... Grozno ...

Baš mi je i malo žao ovih današnjih muškaraca. Komad vidi koku, stas, glas sve super, cice - bog te mazo!!! Dođe s kokom doma skine se koka iz grudnjaka, a ono - ništa, sve ostalo u grudnjaku....

- 12:30 - Komentari (11) - Isprintaj - #