DELTA ŽIVOTA

26.07.2023.



slika: digital art, name of digital artist - write on the picture


U bijelom svjetlu probuđenog oka ne razmatram više tragove tame, ostavila me, zaboravila me.

Današnji dan počinjem novim ciklusom razarajućih tema koje će se spojiti u mom centru.

Provjerila sam znakove neba, naklonjeno mi je ovih dana, opet sam u modi svim zvijezdama noćne misterije.

Kad iz delte života izuzmem onaj trak koji vodi prema vječnosti, a noć će opet zauzeti svoje mjesto u kutu sobe i čekati.

Čekat će me noć, a iz bijelog svjetla probuđenog oka odletjet će crne ptice i formirati pentagram moje samoće koja se još uvijek tako zavodljivo vrti oko moje duše.

Što je to od mene ostalo, što je to od mene postalo?

Uz pozitivne konsonante i indiferentne vokale sklapam ovaj stih, zatvaram knjigu Duše i čekam nove rijeke koje se slijevaju u deltu života.




napisano: 30.3.2012., a objavljeno 30.03.2012. na portalu MAGICUS , pjesma je iz moje 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/delta-zivota


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.