Besmislen dan mi je osvježio esej Alaina de Bottona o jačanju emocionalne inteligencije kod onih koji prate glamour događanja poput najnovije dodjele oscara. Zašto nas zapravo uznemirava seks u reklamama, kad je već crkva za vrijeme renesanse bila dovoljno mudra da se reklamira bradatim prorocima i čulnim madonama. Sve u dobru svrhu. Što bi Schopenhauer rekao o neuspjelom braku Toma Cruisea i Katie Holmes i zašto je David Beckham zaista dobra duša lamentira Botton raspravljajući s anonimnim uličnim filozofima Londona, Amsterdama i Melbourna. Breaking news iz antičke Atene poantira mislilac pokazujući da ni kontekstualizacija ne mora biti tako dosadna kakvom je čak i neki naši uvaženi blogeri prikazuju. |
< | ožujak, 2014 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |