28

nedjelja

lipanj

2009

Hrabra Dora

Tribala san za neku petominutnu lutkarsku predstavu na nekoj radionici napravit scenarij. Tibalo je imat dramatskih zapleta i dublju poantu. imala san duboku poantu, ali ne i duboki kraj. Jedno od riješenja je bilo da maćeha igra na osjećaje i da se ka fol baca kroz prozor pa ka slučajno i padne. Moj stručni tim mi je rekao da to nije dobro za djecu. Evo jednog mogućeg kraja...

Dora taman stavlja Pepeljugu u dvd, kad...

-Dora!!! DORAAAAAAAA! Di si Dora, dušo maćehina? Aj, aj diži se, šta si zasila? Tribala si srićo već izvadit domovnicu, rodni list i potvrdu od zubara o valjanosti zubi ako oćeš da te upišen u školu. Onda aj u Keruma kupit kruva, tablete za komarce, litru blatine, i one sa krilcima. Onda aj po uputnicu za u okuliste ako oćeš gledat kako triba a ako očeš više ikad vozit biciklu, aj u vulkanizera da ti napumpa gume. Onda aj u postolara da ti proširi sandale jerbo neman love za nove, i ako to sve stigneš napravit do pet popodne onda aj na rođendan kod maloga Roje, ali kupi malome neki poklon prije.

-Ali draga mećehice, ja to neću sve stić napravit do pet i nemam novaca za poklon malome Roji i plus nemam šta ni obuć.

-A šta da ti kažen? Pomoć će ti dobra vila hihihi. Eto, tako ti je i ova tvoja Pepeljuga dobro prošla u životu jer je bila vridna i puno je radila, znaš.

Dora uviđa da neće stić sve napravit do pet i pokušava odmah dozvat vilu. Prvo se oblači u iskidanu robu, ka i pepeljuga. Čeka dobru vilu. Vila se ne pojavljuje. Onda Dora malo ka pusti suzu i pokoji cijuk, glumi da plače, ka i pepeljuga. Vila se opet ne pojavljuje. Pa malo i zareve. Ništa! Dora počme plakat zapravo, ali od vile još uvijek ni traga ni glasa.
Dora shvaća da od Vile neće bit ništa ako sama nešto ne poduzme. I tup!!

-Ala, jebate, šta se zasvitlilo. Koja gužva isprid Keruma. Doša je Kerum osobno i dijeli milost svakome ko priđe blagajni!

-Mala, stoj doma. Dosta si radila za danas! Iden ja u butigu ovi put, a ti Roji odnesi ovih 10 deka frankove kave šta kruže već 15 godina po susidstvu!

Tako se Dora riješila maćehe i otišla na rođendan te je čitavu večer plesala sa malim Rojem.

Koja je panta priče? i jel van se sviđa kraj?

27

subota

lipanj

2009

Casanovafest, Marčelina, Babl, Bookaleta...

Zašto je baš Marčelinina priča pobjednička?

Osim zbog najviše blogerskih glasova mislim da je to zato što je drugačija i zato na neki način i bolja. Postoje blogeri koji pišu možda i bolje od pravih pisaca ali je to uglavnom nekako slično i očekivano.
Organizatorica festivala koja se ne dira u umjetnički dio mi je rekla da iako joj je njena priča otpočetka blog natječaja bila jako draga, da joj je još draži Marčelinin dobronamjerni a šaljivi način komunikacije u šumi otrovnih komentara.
Daleko najzabavniji dio svih književnih večeri je bio onaj u kojem su Marčelina i Bookaleta čitali a pomalo i glumili dijalog iz njene priče. Priča može biti još zabavnija kad se dobro čita.
Photobucket
Trema prije nastupa

Na račun Marčelininih spisateljskih sposobnosti sam provela nekoliko ljepših dana u životu - kao njena pratnja. Ali dosta o Marčelini - ajmo o Vrsaru i svemu ostalome.

Casanovafest


To je festival ljubavi i erotike koji se održava tek drugu godinu i još nije previše posjećen. Meni je sve izgledalo vrlo ležerno jer sam tu bila da bih se zabavila i odmorila. A tako sam to doživila zbog truda simpatičnih organizatorica koje su organizirale i sitnice kao npr. jednog zgodnog momka da nas poveze sa automobilom tek koji metar dalje kad smo se požalile da smo umorne.
Svi popratni sadržaji koje sam posjetila su mi bili jako zanimljivi.
Fotografije Mare Bratoš i Rina Gropuzze su prikazivale gola ženska tijela. Mara je prikazala ženu kakva doista jest sa svim žilicama, dlakama, madežima, pokojom modricom dok je Rino valjda utjelovio svoje erotske fantazije.
Meni je najzanimljivije bilo predavanje sex terapeutkinje Nataše Barolin Belić. To nije bilo baš predavanje nego više okrugli stol na jednoj terasi sa predivnim pogledom. Skupilo se oko dvadesetpet ljudi koji su svi imali ozbiljne veze sa erotikom. Mitovi u sexu i što nam sve čine? Babl je odmah nadodao bi on to prije nazvao zablude jer da su mitovi one priče o nekom tamo frajeru sa batinom od 25 cm. Meni je to bilo nestvarno iskustvo jer nikad nisam bila na ničem sličnom a i urnebesno smiješno baš zato što su svi bili skroz ozbiljni. Na svako izgovoreno penetracija ja nikako nisam mogla ostat ozbiljna pogotovo kad bi vidjela sva ozbiljna lica oko sebe. Zato sam svaki put prinijela čašu ustima da sakrijem svoje kliberisanje. U čaši je naravno bila istarska malvazija... itd... Predavanje je uistinu bilo jako poučno i zanimljivo. Kad sam se uozbiljila shvatila sam da bih radije otišla kod te žene na dva, tri sata terapije ma koliko koštalo, nego ostatak života trošila novce kod frizera ili manikera. Svi su postavljali tonu pitanja i ja nisam mogla doći na red za svoje pitanje. Vrijeme je jako brzo prošlo. Poslije je Natašu grupica ljudi pratila do hotela i opet nisam mogla doći do reda na svoje pitanje. Ali sam ipak našla njenu web stranicu čiji link poklanjam svoijim dragim blogerima.
Zadnju večer su nastupale showgirls koje zasad nemaju konkurenciju u Hrvatskoj.
Photobucket

Photobucket
Bilo je tu još dosta filmova i pokoji koncert. O tome svemu možete pogledati na njihovim stranicama
Na primjeru ovog festivala se baš dobro vidi kako bi mi u Dalmaciji što prije trebali započet ubrzanim programom učiti od Istre.

Druženja na festivalu


Photobucket
Tu je bilo pisaca, novinara, fotografa, organizatora, plesačica, sex terapeuta. Uglavnom su se svi nekako prirodno razvrstali u grupe kako sam ih i ja razvrstala. Jednu večer smo čoporativno sjeli za stol na Rivi gdje se degustiralo sve vrste školjaka i vina. Poslije ponoći su se štandovi zatvorili, degustacija je bila gotova i mi smo ostali za istim stolom izgledajući ko neki (recimo) smrznuti klošari koji loču. Kad su nam se tu pridružile spisateljice Milana Vlaović i Marina Vujčić, atmosfera se momentalno popravila ali još uvijek su neki gurali temu u socijalno političke vode. Na to je Milana uzviknula uz smijeh: Kakav je ovo erotski festival, ovo je čista navlakuša! Onda su se svi barem sa forama potrudili da pokažu da se trude. I tako smo sjedili na tržnici do dva...

Književne večeri

Mislim da više nikad neću ići na iste. Na mojoj prvoj književnoj večeri u životu je bilo loše ozvučenje. Na drugoj mi je bilo puno zanimljivije jer su Milana i Marina bile jako pametne i zabavne sugovornice našeg inkvizitora-selektora Babla. Na trećoj sam i ja bila među onima na sceni i zato im se bolje više ne približavat da ta književnost ne prijeđe na mene...

Crni Đorđe


Sa mojim čačom nisam vidila nikakve sličnosti do jučer, osim širokog stopala ali i mater ima bokun noge.
Tako sam nekako došla na tu priču o prapočecima internet-prepucavanja. Moj otac radioamater se još 90-91 bavio forum-prepucavanjima preko radio-stanica sa srpskim vojnicima u Lori. Tu je upoznao prijatelja u eteru (jel i to virtualni) koji je imao sličan smisao za humor i tako su ta srpsko-hrvatska prepucavanja poprimala kultni status. Došlo je i do riješavanja ljubavnih problema i ostale zajebancije. Kako se situacija zakuhavala i u političkim odnosima, otac je jednoga dana izvukao Crnog Đorđa iz Lore na neku foru posjeta a uz pomoć trikova i veza. Također je posudio nešto love čovjeku kojeg prvi put vidi da pobjegne iz tadašnje Jugoslavije, jer bi bio ili neprijatelj ili dezerter. Nakon mnogo godina taj čovjek koji sada živi u inozemstvu mu je vratio novac.

Priča između mene i Marčeline je u jednoj sitnici (koju ne moram spomenit ovdje - ko vam je kriv šta niste bili u Vrsaru) slična ovoj sa Crnim Đorđem (iako ne tako efektna) pa je Babl uspio Marčelinu nagovoriti da je ispriča pred ljudima. Divim mu se kako je to doznao. Ja nisam znala da to slijedi, pa mi je kao i svakom crvenom rekvizitu - poput zvijezde petokrake - bilo još više neugodno. A još me prala i trema jer sam prvi put uzela mikrofon u ruke.

A ja sam se čudila činjenici da Babl (unatoč što je po nekima društveno angažiranim blogerima krajnje neodgovoran selektor) ne može, pazite ovo, naći BLOGERA za nastup na književnoj večeri.

Čića mića priča iz brodića

Photobucket

U brodiću koji se ljuljao kroz Limski kanal su svi pijuckali te proporcionalno pijuckanju bili veseli. Ja sam Bookaletu ispitivala o svim Istarskim čudnovatim bićima, legendama, štrigama, morama, urocima, Juri Grandi i preostalim cool blogerima.
Nakon čega se postavilo ključno i osnovno blogersko pitanje:
Je li Slaven stvarno peder?

Pošto su sva prava pitanja trebaju ostati neodgovorena nisam ni dobila odgovor od Marčeline da li je pravo prve noći obavezno ili opcionalno.
Ponekad ljudi koji znaju sve bitno ne znaju osnovno. Pohvalio nam se tako Babl kako je na jednoj SF književnoj večeri upitao: A što to znači 42? Mislim da Bookaleta to nije od šoka uspio niti zapisat u svoj notes. Ako ste razumijeli u čemu je fora, na pola ste puta. I valjda je jasno do čega.

Marčelina i njeni biseri

Jesmo li u Istri?
Jesmo li na autoputu?
Kako doći do izlaza od hotela?
Di san ostavila ključ od hotela?
Ili onu mobitel konverzaciju:
M: Čekam te u kafiću na rivi, di si?
Ja: Mi svi tebe čekamo u Ladonji, na brdu!
M: Ima bit da ste vi nešto falili, da se niste izgubili?
Photobucket

Babl

Najviše vremena smo proveli sa njim i njegovom boljom polovicom. Nije samo stvar šta nas dvije možemo puno pričat nego je stvar u tome da i oni mogu puno slušat.
Nisam uspjela odrediti da li je čovjek više ozbiljnjak ili zajebant, to prepuštam vama da izvučete komentarima na njegovih 5-6 blogova.

Vrsar, Rovinj i Bale


soba

Photobucket
U Vrsaru sam se našetala pošteno jer je Marčelina često gubila sebe, ključeve, torbe pa čak i mobitele tako da sam bila u neprestanoj potrazi za izgubljenim u Istri. Jedno popodne (da ne kažem prvu noć) sam ostala sama pa sam otišla u istraživanje gdje sam uživala u vožnji Istrom i šetnji Rovinjem. Bale su nam pokazali Babl i njegova žena tako da sam se tu totalno opustila u vožnji i zelenilu Istre. Tamo sam u ugodnom društvu i među jako starim zgradama sjedila u jedno blago sunčano popodne i slušala glazbu i pila kavu pomislila da je Istra stvarno čarobna što i piše u ovim fantasy pričama koje mi je poklonio Bookaleta.

Poraz ili pobjeda

Otišla sam u Vrsar sa strahom da će društvo iz obaveznog dijela programa na kojem moja prijateljica mora sudjelovati biti ozbiljni književnici koji sebe doživljavaju preozbiljno te je za pretpostavit da uništavaju svaku zabavu. Zato sam ponijela dvije boce sa nacrtanim magarčićem i rekla sebi ako ih ne vratim prazne sa sobom u Split da je to velik poraz. Međutim, toliko smo se družili uz pijuckanje sa Bablom i ostalima da smo u apartman dolazili u kasne noćne sate i momentalno padali u san. Eto toliko vam je ta književnost bila dobra.

Photobucket

Kratak update o piscima:
Drago Glamuzina koji je bio gost prve večeri, je mnogo pomogao mom planinarskom društvu da nam monografija ugleda svijetlo dana. Naš vrhunski alpinist I.R. hvali sve njegove knjige.
Pero Kvesić je za Milanu Vlaović rekao da neki kritičari još više hvale njenu knjigu privatno nego javno.


25

četvrtak

lipanj

2009

vjera i život

Moja draga Žaklina pokušava kad i di stigne obaveze u vezi dice podilit najpoštenije sa svojim bivšim mužen, dakle na dva što je moguće jednakija dijela. Kaže da se toliko trudi i zato jer to znači bit pošten na djelu.

prvi pokušaj.
Ž: Alo! Malu bi triba hitno odvest u doktora jer...
ex: Ne mogu pričat, ne mogu pričat, visin na skeli, na Braču san. Čao!


sedamnaesti pokušaj.

Ž: Alo! ...
ex: Ajme, ništa te ne čujen, visin na skeli, na Braču! Čao!

tristačetrdeseti pokušaj.
Ž: Stoposto visiš na skeli, na Braču!
ex: Jebate, kako ti znaš takve stvari? Bavimo se okultnin, opala! Piješ, pušiš, gledaš u crnu kavu? Kad si zadnji put bila na misu, a? A lipo mi je mater govorila da ne ženin višticu!!!
Ž: Šta koga boli jel ja iden na misu, neće mi oni tamo manitaš zapisivat punte jerbo dica ionako ne idu na vjeronak!!!
ex: Mooolin?
Ž: Opalin te golin! Čuja si! Neće moja dica u lihvarsku zločinačku organizaciju di pipaju malu dicu dok san ja živa.
ex: Za pet minuti dolazin sve navedeno ispravit!
Ž: Dobro, onda usput otiđi izvadit dici domovnicu, rodni list, potvrdu od zubara o valjanosti zubi, kupi tablete za komarce, uzmi uputnicu za u okuliste, napuni gumu od bicikla u vulkanizera, odnesi sandale od dice da ih prošire u postolara, kupi in i japanke i kape i mudante i šugamane za plivanje a poslin ih odvedi i na rođendan kod maloga Roje, kupi malome neki poklon prije. E, i pazi, nemoj past sa skele!

21

nedjelja

lipanj

2009

Najnovije!!!

Fore pardon vijesti sam dobila od čače:

Nastupio blud i nemoral kako u radu tako i u neradu, griješnici rade i noću.
Bozanić vrišti. Prijeti bacanjem (sebe?) sa svakog tornja katedrale ponaosob.
Sanadar u strahu od Božje kazne iskupljuje se opet: Uvodi zakon koji svećenstvu osigurava prvenstvo bračne noći sa supružnikom po izboru.
Opet svi sretni dok prvi ne zastenje!

18

četvrtak

lipanj

2009

izleti Danice po Hrvatskoj

spirala
Ova je slikana sa vrha zgrade prema dnu!
Vide se skale kako spiralno idu prema dnu!

sf

stareskale

joazagnetnija

zagonetnaprostorija

Slike san uslikala u ovoj zgradi-spomeniku-centru poznatog Đamonje koji me podsjeća na Deronju iz kazališne predstave Babina Guica. Ako pitate koja je svrha tolike zgrade koja propada, a u kojoj su mogli stat bar 4 obitelji po katu na 6 katova, ne znam odgovor.
Photobucket
Nalazi se pokraj groba kralja Petra na Petrovoj gori di planinari pečatari skupljaju pečate:
Photobucket

Photobucket
Ovo je wc za šminkere u planini.

Photobucket
Ovo je detalj sa staze Maloga Princa, Velebit

Photobucket
"1915" -Ovo je blizu toga u jednoj spilji, spomenik nekom ko se skrivao u hajdučiji.

Photobucket
A ovo morate pogodit šta sam htjela slikat

apdejt:
Evo šta san tila slikat!

zaba



13

subota

lipanj

2009

T-Mobile usluge plaćenih poruka - legalna krađa?

Prvi i osnovni savjet ovog gnjevnog potrošaća je:
NIKAD NE POTPISUJTE PRETPLATU, A POGOTOVO NE KOD T-MOBILE-a.

Tvrtka NTH media mi je na moj mobitel 098 poslala brdo poruka sadržaja "simsawin..." a svaka košta 10 kuna.

Kakva je to vrsta usluge kad čovjek dugo nije niti svjestan da je plaća, niti zna da mu se to naplaćuje, a oni će to sigurno naplatiti i to rade zakonski?

Ja sam uvjerena da nigdje nisam pristala da mi šalju ništa slično. Ako i jesam poslala na neku glupost nekakvu povratnu poruku (a teško da jesam ali kako dokazat kad su oni ti koji to dokazuju) nitko mi nije ničim naznačio ni prije ni poslije da će ta poruka koštati 10 kuna.

Nakon niza slanja molbi, žalbi i opomena a to traje još od januara, nitko mi nije poslao nikakav dokaz o mom pristanku na te bezvezarije. A ovi iz ovršne tvrtke (pred ovrhom sam) vele da račun T-Mobile-a je dovoljan dokaz za ovršni postupak, bez obzira što se sam ja poslala dopis za posredovanje oko tog spora svim strankama i Hrvatskog agenciji za poštu i elektroničke komunikacije i šta tu ništa još nije riješeno.

Jedino su mi nakon svih tih žalbi i papirologije smanjili račune jer su kao ipak zaračunali puno više poruka nego sam ih dobila, al su mi poslali i ovršni zahtjev koji jednostavno moram uplatit.

U međuvremenu sam platila i još nekoliko računa za mjesece kad uopće nisam više imala ni odlazne ni dolazne pozive a sve jer sam na pretplati. Na to sam pristala kad sam potpisala pretplatu.


Ne uzimajte pretplate i pazite kakve poruke dobivate.
Čim dobijete sumnjivu poruku odmah zovite službu za korisnike da Vam kažu ime tvrtke koja to šalje i odmah papirno pošaljite zahtjeve na sve te firme za skidanje tih usluga te time odbacite svaku mogućnost da Vas bar ubuduće terete za te usluge. Jer će se tu skupiti jako puno novca.

09

utorak

lipanj

2009

Ideje za recesiju - kako dodatno ocijedit sirotinju

Sportska klaonica Daleko najblesaviji i time najrašireniji način za mužnju. Ali zato na tu foru pada uglavnom slabiji spol.

Loto I vi ste mislili da bi Vama, mislim Vama netko dao 30000000 Kn?

Kreditne kartice Način na koji sirotinja troši lovu koju nema na stvari koje ne treba!

Anticelulitni i ostali čarobni napici Fore za žene koje nemaju za plastičnu!

Pričuva Netko triba brinit o našoj lovi i još nam to naplatit!

Superhik Mislili ste da lik koji otima siromašnima da bi dao bogatima živi samo u stripu? Pogledajte malo bolje oko sebe!

04

četvrtak

lipanj

2009

Nastavak slijedi...

Evo poklon mojim vjernim blogerima, možete stavit ovu sliku i na vaš blog!

srce

03

srijeda

lipanj

2009

10 stvari zašto volim novog gradonačelnika

1. Stajling. Keruma će svak po frizuri sinjat među dvista iljada grla na Rivi. Ako stavite npr. Ostojića i Sanadera jednog kraj drugog, baba koja slabo vidi bi se zajebala pogodit pokvarenin jajon svoga favorita. Isto je i sa većinom drugih likova na našoj estradi, pardon farmi, svi političari pituravaju side (osin Jadranke Kosor) svi se briju i peru. Jedino pravi gradonačelnik se umije i vizualno uspješno istaknuti u gomili.

2. Kultura. Mnogi našem gradonačelniku spočitavaju nedostatak općeg znanja tipa kad je prvi put Picasso istovarija svoje kubno. Ja obožavam prave umjetnike, one koji umjetnost stvaraju. (Ili kupuju). Jebeš kulturnjake koji raspolažu bazama podataka a nemaju dvi poštene baze. (To su oni koji te izvedu na večeru, ka fol odu u wc i više se ne vrate.)
Mala Floramy by Kerum je prvi put nakon Tijardovića izvedena u duhu starog Splita.

3. Razotkrivanje intelektualizacije široj hrvatskoj javnosti
Odma nakon pisma intelektualaca Kerumu san otišla uguglat šta je to intelektualac.
-Intelektualac je čovjek koji u profesionalne svrhe koristi intelekt (moran priznat da san se nakon ovoga pripala da san i ja intelektualac)
-Može označavati i osobu koja aktivno sudjeluje u kreiranju javnog mijenja (prvo su mi napamet pale razvikane intelektualke S. Gotovac i N. Celzijus)
-Intelektualac je čovjek koji koristi više riječi no što je potrebno da objasni stvari koje ne razumije.
-Osoba koja ima smanjene fizičke mogućnosti
-Osoba koja se skanjiva obavljat svaku vrst posla
Nekako mi izgleda da to bit - nije dobro i da se protiv toga triba borit isto ka i protiv korupcije i nerada. I da ne triba pustit dicu da se družu sa tin intelektualcima ka ni sa narkomanima.

4. Darežljivost Moran priznat da slika nasmijanog momčića sa dvi po pedeset u meni budi simpatije. U zadnje vrime ekipnim trudom pratimo Keruma po gradu, više nego Bilića svojevrimeno, ali neće nas srića. Interesira me zašto baš dvi po pedeset! Jel to da ne mora dat svih sto ako procijeni da nije takva situacija. I kako se postavit ako naletin na Keruma? Enivej, svakako je bolje naletit nego ne naletit.

5. Todorić Nazovite to lokal patriotizmom ili time što Kerum barem prividno manje viri iz guzice zlog Saurona.

Iman još 5 ali moran ić i ja napravit novu frizuru, neću bit jedina sa Sućidra koja nije u trendu.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>