Marin Jurjević o svemu

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (2)
Studeni 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (2)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (3)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Siječanj 2018 (1)
Travanj 2017 (4)
Ožujak 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (9)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Veljača 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Informacije građanima

Linkovi
Dišpet- Fanzin Foruma mladih SDP-a Split
SDP Split
Forum mladih SDP-a Split
Blog.hr
Marija Lugaric
Nenad Stazic
Davorko Vidovic
Zoran Milanović
SDP
Sabor RH

Counter
Get a Counter

15.10.2007., ponedjeljak

ŠJORA FILE OTIŠLA NA "MARENDU NA MATEJUŠKU"

U subotu smo na Matejušku napravili jedan marendin za svakoga ko je tija doć. Pekle su se srdele, bilo je kroštul i vina...dobre pisme i puno prijatejskih razgovora. Je puvala bura ali nije smetalo. Jedino nan je vitar odnija ništo crvenih baluni ,na kiojima je pisaklo SDP, u arju....pa su judi govorili: Asti ga miša, ma je ih je lipo vidit...Ovo je dobar znak prije izbora!
Naravska stvar da mi je šjora File još u petak došla u vižite da mi reče kako je nikako ne smin zaboravit odvest na Matejušku...jer da tamo ionako odavna nije bila jer o gada i zaraj dišpeta neče nogon da stupi priko ove berlave Rive ča ju je unakazila družina iz Veloga Mista zajedno s HDZ-om. Čin joj ih spomenen ona samo peta roge i viče: Evo jin na! Platićedu oni za oti zločin kad - tad ! A ča mislidu, da će in to ovi naš grad zaboravit ?!
Već me je u autu počela ka prava čimavica gnjavit oko Sabora.
A ča je, Marinko Mali....Završija je kurbin pir! Nima više gori - doli.....Bar ćedu te se dica nagledat!
Ma šjora File moja...evo su nan izbori prid vratima. Nima odmora! Sad je tek najžešće. Vaja nan u kampanju. Triba obać cilu izbornu jedinicu od Splita pa sve do Dubrovnika! Sad se najviše radi....
A je, je...Znan ja vas političare. Nikad se vi niste oznojili. Bože oslobodi. Eto je, ka i pulitika sad postala težak posa ?! Ma nemoj ti meni prodavat ovod maglu....Je, sve mi pucate od truda i puste pameti. Slušala san nikidan onu hadezejku, kako se ono zove...a Sučec-Trakošćanec...ča je izvalila onu pizdariju da žena vridi onoliko koliko jema dice. Ma zamisli ti koja je to tuka da bi li tuka!? Poč pjuvat po onin ženan ča nimadu kvatriljun dice...a radidu i mučidu se cili život za svoje familje. Oredu po dana u poduzeću, pa još doma kuvadu, peredu, redidu i čistidu..tetoše one muške trutove i odgajaju dicu...Ali, ne...One njoj ne vajadu ako povr svega toga nimadu baranko deset dice! Ma iz kojega je kara ta ispala? Pa kako more takva žena bit u Sabor? Bože me sačuvaj! rekla bi joj ja u čunku sve ča je gre...samo da mi je dikod trefit.
Ajde puistite šjora File. Znadete i sami da nas jema svakakvih.
Je...ma ona je ka gospoja-zastupnica..ka nika naša elita...A pametniji je moj unuk o nje! A di jin je ona doturica Čikeš ča je u Sabor držala propovid o temu kako misec nije peder i kako jema muški i ženski planeta i kako bidu nan sve one pale šoto po glavama da kojin slučajen nije baš tako...
Ma ča višje ne uvedu test inteligencije za bit na te liste o Sabora.
A bome, to bi bilo pošteno...jer onoliko ludonja skupit na jednu jarpu i nije baš lako! Triba za to jemat lipog matrijala !
Ajde, neće bit baš tako ! Možda se ženi omaklo ?!
Ma je...sve je eno ponovila u foje....A šupjača jedna..da ona samo zna koliko poštenik i šesnih žena jema koje ne mogu jemat dice. E, one su po njoj škart. Za bacit! Ka da su nevajale krpe! Ma sve bi joj zube prosula koliko san jidna!
Ajme meni, šjora File..pa još će te mi u boksere završit !
Pa i to, ako triba !
Na svu sriću smo arivali na Matejušku i moja šjora File odma se razgalila kad je vidila Lepu Smoje.
E, bidni naš Smoje...da mu je sad bit ovod, ajme ča bi bija sritan. Ovo je oni svit koji je je on volija. A nije mu bija mrzak dobar bokun ka ni liznit žmul vina. Ali najviše je drža do prijateljstva. Do juskosti! Jedino bi mu morali vezat šudar priko očiju da ne gleda prima Rivi da ne vidi ča su uradili oni koji su mu za svoje šporke potribe ukreli ime Velega Mista.
Odma se moja susida ubacila među one ča su pivali....a koje je pridvodija jedan drugi Smoje, naš lipi Dasen sa svojin mužikantima i pivačima.
Kad se dobro ispivala i izjubila sa svin poznatima sila je moja šjora File na banak da malo otpočine.
Ajde, ne bilo ti teško, donesi mi pijat sredl i žmil crnega...da malo dojden sebi. I svakako mi dovedi malu Željku, jeman je ništo pitat!
Evo, odma ću...samo se vi komodajte...
Donija san joj srdele i žmul vina...a ona već na mote priča s nikin Japancima.
Asti ga Mande, šjora File, ma nisan zna da govorite po japaneški?
Ajde bogati, neš ti muke. Čin čovik jema ruke more govorit sa cilin sviton. Jezik ti i ne triba!
Bome vaš nikad ne pristaje radit. Ja mislin da je to najveći udarnik od svih jezika na svitu!
Aj ti doma svoje zajebavat, a ne mene, bidnu staru ženu....nasmije se šjora File.
A zbilja...ma di je prije našla ove Japance. Jidu oni srdele i smiju se i očima i ustima i cilin tilon. Lip, smišan i vesel narod. Ka bebe se. Ovod su došli u turizam pa su naletiili na našu "Marendu na Matejuški" ča je splitski SDP učiniju u ovo subotnje jutro za sve jude koji volidu ovaj grad....ali i za svakoga kome je lipo družit se sa nama.
U to dođe Željka.
Ajme, evo meni moje Antunoviške...skoči se na noge šjora File. Ostavi i srdele i vino, zagrli Željku i svu je izjubi.
Jo ča si mi draga. Ma sva si ka pupa! Pa će se oni muzuvir Sanader poč mirit s tobon! Ajde, neka gre vatat rake....da ne kažen koje. Stuće mo ga moja Željka mi da sebe neće moć pripoznat. E, ovakve nama tribaju. Pametne i šesne. A njemu eno one Trakošćanec i ona ća stalno gre za njin s onin kapelinon na glavi. Pa neka otvaradu škole, dilidu kjuće o stanovi i dijonice uokolo ne bi li kupili svit! Ma nije narod lud. Nije. ja ti kažen. Ma vidi mi je ča je vesela! E tako triba. Pobidit ćemo mi njih veseljen! Na vr glave su došli poštenome svitu....e !
Željka nije uspila ni rič prozborit jerbo je u to došla Smojina družina s gitarama i mandolinama i pala je pisma...a moja šjora File najviše voli pivat. A bome, ni Željki nije mrsko.
Dica trčidu uokolo i igradu na balun uz more pa se moja šjora File uznemirila da ko ne upade u more.
Ma znan ja da se nećedu utopit. Znaju naša dica plivat. Ma smrznit će se na ovu buru!
Vidin ja da ona cilo vrime stoji atento i da se neče smirit dok dica ne stanu trčat uz more.
Ala, ala..dico..Ajmo daje od mora.
Tek kad su se dica makla u parkić iza naših leđa smirila se.
E, još u njoj živi i mater i baba..i briga za dicu...za svu dicu, ma čija ona bila!
Takva je naša šjora File.
A rec imi Marinko, pita me ona kad je opet malo sila, ma ča to radi oni Tadić koji je uteka iz HSP-a ? Ča se sliza s ovin nevajalcima iz Velega Mista ? A je me razočara! Ma sve je to ista pašta, sinko moj. Prodaju se ka kumpliri. Bože oslobodi...ma jema li više poštenja u tega svita? A zamisli, ja san mu bila povirovala kad je ono vika protiv trgovine u politici. A vidi ča radi? Znaš ča ću ti reč. Marinko moj.... nagne ona glavu i ka da mi šapje na uvo...Sve ti je to HDZ zakuva. Oni ti sve to rade. Ma znan ja Sanadera...značajno će ona, podižući glas. Oti ti je bija i gradonačelnika Grabića kupija a di neće ovega ča je do jučer s Đapićen bija u kolo. Ma ništa ti ja jnima ne virujen. Tako ti je i Đapić stalno ka nešto prigovara Sanaderu a uvik mu je u Sabor dava ruku kad je bilo gusto. Ma iz istega su ti oni lonca, slušaj ti mene. I to onega crnega! Pa evo, ni ovi Tadić nije daleko uteka od tega! Ništa ja njima ne virujen! Jer ko more s Velin Mistom...taj more i sa HDZ-om...Vidi samo ča su nan o Splita učinili. Sad bi tili to i od Rvacke napravit. E neće, ja ti kažen da neće, počme se ona žestit....Nego, Marinko, očete li vratit funtanu na Rivu kad dojdete na vlast?
Očemo šjiora File, nemojte brigat! I ne samo to. Odrizat ćemo one željezne stupe i napravit sve da nan Riva ponovo bude šesna!
Ma bravo, držin te za rič! Privariš li me jemat ćeš posla s menon...a onda te neće spasit ni ijkadu saborski imuniteti! Jesi li me razumija !
Ma jesan, šjora File...Ma ča bi Van poša lagat ?
Dobro, dobro..virujen ti. Ma jesi li vidija ove luđake. Proglasili su Rivu najčišćon ulicon u Dalmaciji. Da ulicon ?! Ne znadu oni ča govoridu! A jesu je bome očistili...ali o judi, jer čestita judska noga neće o gada da višje ni ugazi na nju. Eno vidi, nema ni pasa na nju!
I tako smo mi čakulu po čakulu, rič po rič, pismu po pismu ...ubili cilo jutro na Matejuški. Šjora File mi se već malo i umorila i valjalo je poć nazad doma.
Lipo san sija šjoru Filu u auto. Sila je ka krajica i vidija san da joj se oči punidu pomalo suzama.
Ma ča je šjora File...Ma oli to Vi plačete?
Ma nisan, nism sinko moj..opdgovori mi ona brišući šudaron oči i okrečući glavu da je ne vidin...Ovo mi je sunce udrilo u oči i natiralo suze na njih!
A ja sna zna da ipak plače...Od sriče ča je bila sa dobrin ljudima...ča se vratila u nike svoje stare dane!
Isprid kuće su je dočekali njezini a ja san mora dalje.
Željka je popodne išla za Vrgorac na "biklijadu" a ja i Maja smo navečer tribali na jedan izuzetan događaj. Većeras u splitskom teatru gostuje Marijanski teatar iz Sankt Petersburga...Opera Kirov. Davat će se Evgenij Onjegin od Čajkovskog...a to se ne propušta, jer oni su najbolji na svitu
I zaista je bilo spektakularno! Split to još nije doživija.
Sinoć, u nedilju, točno prije glavnog Dnevnika...zvoni keo na vratima. Šjora File nosi štrudel.
Ajde mašite se malo, od domačih je jabuka!
Zoven je da uđe ali neće jer da su joj gosti doma pa se triba odma vratit. Samo mi onako sa hodnika dobaci.
A jesi li vidija popodne u Stankovića ča kaže Đikić? Ministar Primorac ga je ucinija da mora napast nikega svog kolegu. Dava mu je teške mijune kuna da to uradi...a ako neće da će ga uništit. Ma je li to moguće? Kad bi to bila istina..onda Marinko moj, mi jemamo posla sa mafijon. ne triba nama Čikago...jer doša je doša Čikago u nas. samo ča oni Al Kapone nikad nije posta političar niti ministar! Jadna zemjo ko te sve gazi ! Ma je li to moguće?
A neznan Vam ja šjora File moja, valjda će se jedan put otkrit ča je tu prava istina!
Oče, oče..ne boj se. Samo da dotle ne napravidu još toliko monadi dato više niko to neče moć dricat. A je si vidija da je oni bivši hadezejski pomočnik ministra...oni general Zagorac, jednoj ženi, ča je sad u pritvor ,platija navodno niku uslugu pravin pravcatin konjon. Ajme majko, Marinko moj, ovi ćedu ukinit i kunu ka novac i uvest plačanje u konjima¨! A ča ja znan..koliki je lopovluk i mižerja...čovik će do na kraj miseca možda moć zaradit samo kopitu-dvi od konja
Ajde, šjora File ...ostavite se politike, lipo uživajte većeras s gostima i svojon famijon.
Je, je ...jemaš ti prav....Ali isto me ništo brine da nan niki konji ne bi zavladali a narod nastavija blejat ka ostrižene ovce. Jo koji bi to lipi zoološki vrtal bija od ove naše države !
I ode moja šjora File...a ja sam ka i obično...još dugo mislija ča je ona s ovin ričima u stvari tila reč..





- 11:30 - Komentari (447) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.