Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

petak, 30.09.2022.

Saga se nastavlja....Never ending story ili ipak sigurna ruka?!

Dakle, lijepo da je ovaj tjedan završio - jer, brate - naporan je bio...:(((( No, razveselio me jedan telefonski poziv iz susjedne nam države. Ne znam sjećate li se uopće moje prijateljice Katarine, koja se, tada još u braku, zaljubila i tvrdila da njen brak nije valjao. Očito. I dobro je da se maknula. Eto, sada je i službeno razvedena. Ima malu curicu iz tog braka. Ipak, to nije sve. Moja se Katarinka zaljubila, i to u čovjeka koji je također u to vrijeme bio u braku, i još živio u drugoj zemlji. Upoznali su se preko posla. I on se razveo. I konačno su odlučili započeti zajednički život. I to u Beogradu, gdje Katarina živi. Trenutno gledaju veći stan. Jer je Katarinka trudna, po drugi put - očekuje curicu i jako se veseli. Znači, dvije sestrice će uživati u zajedničkom odrastanju. Zvuči mi savršeno, sretno i zadovoljno priča o planovima za budućnost.
Svaka čast - imala si Katarina draga petlju otići iz braka, u kojem si bila emotivno prazna. Nadam se da ćeš u ovom, drugom braku pronaći ljubav i pažnju, sreću i zadovoljstvo. Radujem se s Tobom! Bravo, bravo!!!!! Nadam se da si pronašla sigurnu ruku, spremnu da Te podrži u svakom trenutku. Sve ima svoje razloge...Život zaista piše najljepše romane.
Oči mi se same sklapaju, odoh na spavanje. I lijepo je što je sutra suuubootaaa! :)))) Ljub! Ps: Mia vam iz svog krevetića maše šapicom!!!!

- 22:35 - Komentari (13) - Isprintaj - #

četvrtak, 29.09.2022.

Momina knjiga recepata

Još jedan dan za pamćenje. Prije promocije knjige Marilene Dužman u knjižnici Dubrava, treba nešto i pojesti. Fina pizza mexicana. Tako! I sada, što bi Slovaci rekli, može se izdržati u isto vrijeme i zajedno s gladnima.:))) Malo fotografija s promocije: Marilena i ja:
Tko je Marilena Dužman? Rođena1973., po zanimanju diplomirana ekonomistica. Sa suprugom Ivicom i dvije kćerke živi u Ližnjanu. Vrijedna žena, koja ima obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, bavi se turizmom, ima dvoje djece i muža, i devet do sada objavljenih knjiga. Ono malo slobodnog vremena koje ostaje - bavi se pisanjem. Ljudi se čude kako žena tako brzo piše - ali...Marilena je neke knjige imala napisane od ranije, a tek sada ih objavljuje. Prilično hrabro i samosvjesno - u vlastitoj nakladi. I nikada ne objavljuje dalje, dok ne dođe na pozitivnu nulu s prethodnom knjigom. U šetnji s prijateljicom nastala je ideja o bavljenju pisanjem - nakon nebrojenog mnoštva knjiga, koje je Marilena do tada pročitala...Znači, čitati - da bi se moglo pisati. Puuuuno čitati....
Marilena Dužman napisala je do sada: "Gdje mi je psihijatrica?", "Opsidijan", "Razgovori s ginekologom", "Mrtav, a gladan", najnovija: (njena promocije je bila!): "Momina knjiga recepata"...Nabrojala sam svoje favorite...No, Marilena je odlična i u pisanju ljubavnih romana. "Slobodan pad", npr. Ipak, najuvjerljivija je kada piše o Istri, Pogotovo o Ližnjanu, u kojem s obitelji živi.
"Momina knjiga recepata" zapravo je nastavak odlične knjige "Mrtav, a gladan". Moma je toliko drag i simpatičan lik, da je zavrijedio i nastavak u drugoj knjizi. Recepti su pravi, isprobani - ali to nije sve....Kada knjigu počnete čitati, kao i prethodnu "Mrtav, a gladan" jednostavno morate čitati do kraja - toliko vas drži u napetosti.
Marilena je jako aktivna i na društvenim mrežama - rado komunicira sa svojim čitateljima i rado sasluša komentare na svoje knjige....Odgovara na sve njih onim, što najbolje radi: pisanjem!
Za vrijeme promocije, Marilena je ponudila i fiiinu medicu.
Ljub!


- 22:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Kaptol Butique Cinema

Danas sam bila pogledati, u sklopu Cinema Book Club-a Sigourney Weaver i Kevina Kinea (dobitnika "Oscara") u drami "Dobra kuća" o jednoj zanimljivoj agentici za prodaju nekretnina...Film je temeljen na uspješnici "The Good House" autorica Ann Leary.
Hildy Good je trgovkinja nekretnina i potomak Salemskih vještica u petom koljenu, koja voli svoje vino i svoje tajne. Njezin život se počinje rasplitati kada obnovi romansu sa svojom srednjoškolskom ljubavi Frankom Getchellom. Otkrivajući dugo zakopane emocije i obiteljske tajne, Hildy će se morati obračunati s jedinom osobom koju je desetljećima izbjegavala: samom sobom.
Prije filma, u 19.30 bila je panel diskusija "Kako pronaći sebe" (kad pogledate film, biti će vam jasno zašto baš na ovu temu) sa Seidom Serdarevićem, glavnim urednikom "Frakture", i Ivanom Jozićem, piscem i menagerom.
Malo fotkica, s novom frizurom:)))) Za manje od mjesec dana biti će mi 53. Ljub!


- 01:55 - Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 27.09.2022.

Canicross - a kako ćeš Ti trčati?! :))))

Dakle, probudih se bez svjetla u cijeloj zgradi. Ajde, diži rolete, otvaraj sva vrata - da se vidim spremiti...:))) I odosmo nas dvije na bockalicu. Mia i ja. Mia mirna, staložena - ja uplašena, i ne znam što nas čeka...:(((( Najprije smo izvadili krv, da se uvjerimo da je sve u redu. I zaista, Mia ima odlične nalaze. Idemo se bocnuti....Za razliku od Goldie, koja se bacala i plakala kad je vidjela iglu, Mia se baš previše ne uzrujava....Zakmeči tek tako, da pokaže da je osjetila iglu...No, ova bockalica malo peče...Smirila se odmah čim je dobila boc, i mogle smo kući. Za punu zdjelicu! :))) Ako Mia išta obožava, to je njena hrana. Njen Britt! :)))) Kad je prvi put ušla u ordinaciju, Mia je imala 3,5 kg. Danas je to 6,5!!!!:)))
Fotkica iz ordinacije nema, jer sam je cijelo vrijeme držala i bila uz nju...
Još iduće godine na isti dan još jedan takav boc protiv bjesnoće, i onda - tri godine mira!!!!!!!!
Super vijest! Mia je iduću polovicu dana malo drijemala, ali jednim okom uvijek pratila gdje sam...Malo temperature, ali to je - kažu - normalno. Temperatura je prošla, i sada je Mia kao obično - a gdje bi nas dvije išle sad?! Momentalno! :))))
Kad sam Branimiru rekla da smo se prijavile na Canicross iliti trčanje sa psom (koje će se održati na Maksimiru) - umro je od smijeha. Kaže: Mia će to savladati. A kako ćeš Ti trčati za njom?! Pa smo se pogledali i počeli smijati. Rekoh: baš tako. Mia nema mira i potrebno joj je puno aktivnosti.
Sutra sam ja na redu - frizura, bojanje....:))) Baš smo se lijepo rasporedile...
Struja je stigla kad smo nas dvije stigle od veterinara.:)))
Ljub!

- 20:12 - Komentari (16) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.09.2022.

Slatko

Danas sam ponovo bila u restoranu Tanyoor. A što ću kad su predobri!:))) Za početak, namaz od tune i još topli kruh, koji sami rade.... Milina! Moj izbor glavnog jela bili su domaći raviolli sa ricottom i umakom od cherry rajčica....Bezmesno, a okusom prefino, genijalno čak....:))) Što je nedostajalo na kraju?!:))) Jedino činke! Obećali su da će ih staviti na menu kao izbor za desert.
Otišla sam i u svoju banku, jer sam dobila poziv da ažuriram svoje podatke. Zbog Zakona o spječavanju pranja novca i financiranja terorizma. "Otkrili " su jednu veću transakciju koju sam poslala mami kad je bilo renoviranje stana, pa su tražili objašnjenje. Objasnila. Sutra Mia ide na cijepljenje protiv bjesnoće. Mantrajte da sve bude u redu, jer Goldie je znala spavati cijeli dan nakon tog cjepiva. Toliko od mene danas. Ljub!!!

- 23:07 - Komentari (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.09.2022.

Odmori, zaslužila si :)))

Danas sam odmarala, šetala s malenom - i baš mi je godilo....Želim vam ugodne i mirne snove. Ljub!

- 20:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Doručak za žene, večera - njami, njami....

Sinoć sam zaspala, ali zato sam danas ustala ranije da sa vama podjelim što se sve događalo u jučerašnjem danu, i kako bih komentirala i odgovorila na komentare. Sve obavljeno! :))))
Od deset ujutro sam prisustvovala Doručku za žene, u Novinarskom domu. Uz predavanje: "Da sam barem kao" Edite Turinski. O tome kako, kada i zašto, te s kime se uspoređivati....Bilo je i čitanja lijepih stihova....I na kraju - tombola!!!! :)))) No, idem po redu.
Doručak - fotografije: Ovako su bili uređeni stolovi.... Kolači: Moj tanjur: Ni kolače nisam zaboravila:)))): Pauza. Svi stolovi bili su popunjeni. I na kraju tombola. Na ulasku smo svi dobili po jedan papirić s brojevima. Ako je izvučen taj broj, nagrada slijedi.:))) Moj broj je bio izvučen, pa sam osvojila: Divna vrećica. A što sve ima u njoj?! Dnevnik zahvalnosti... A ovako izgleda kada se raspakira: Prekrasan jastučić: I kreme za lice - komada dva!!! Odmah nakon doručka, odlazim na Zege-vege festival na Trg. Obožavam ovaj festival, divni domaći proizvodi i jedan dogovor sa dragom Ivanom, šeficom osječke udruge "Pobjede", koja se brine o napuštenim i povrijeđenima životinjicama. Predivna Ivana Crnoja i ja...Ivana je prekrasno ljudsko biće, koje svakodnevno piše emotivne objave o štićenicima Udruge "Pobjede", kako bi ih udomila i kako bi krenuli u novi život.
Kao što sam rekla, izbor odličnih proizvoda, domaći proizvođači - za svakoga se može naći nešto korisno, ukusno i zdravo.

I za kraj, ali ništa manje važno. Otvorenje novog restorana "Tanyoor" na Samoborskoj. Malo su se "sakrili", ali prođete odmah puteljkom iza Zagrebačke banke - i tamo ste! Divan ambijent, prepuno ljudi koji znatiželjno žele probati nova jela i vidjeti kako to restoran izgleda iznutra. Što je čekalo u rastoranu Tanyoor?! Piće dobrodošlice.
Degustacija tri jela:1. slijed: Dry Aged Roast Beef s kremom od tuna i kapara
2. slijed: Crni ravioli punjeni jadranskim kozicama s kremom od graška i mente (obožavanje!)
3. slijed: kombinacija pilećih i purećih medaljona s pršutom i kaduljoms hrskavcima od krumpira i sira.

Za kraj: štrudla od jabuka - dekonstruirana. Malo fotki i atmosfere:

Novi a la crte menu dizajnirao je Branko Ognjenović, nositelj titule World Master Chief, sa svojim suradnicima Chefovima Sabinom Jalšić i Dariom Lide.
Za glazbenu poslasticu na repertoaru su bili: Marta i Tea.

Eto, kakav dan! :))))) Ugodnu nedljelju želim. Ljub!





- 09:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.09.2022.

Bez cenzure

Danas sam govorila na polemičkoj tribini: "Književno prevođenje danas: umjetnost ili prijepis s jezika na jezik?" u Društvu hrvatskih književnika, u 18 sati, na adresi Trg bana Jelačića 7. Sudjelovali su i prevoditelji: Željka Lovrenčić (španjolski), Snježana Husić (talijanski i engleski), Boris Perić (njemački, te moja prevoditeljska malenkost sa šest prevedenih knjiga (slovački - hrvatski i hrvatski - slovački). Ovi ostali imaju puuuno prevedenih knjiga, od deset do dvadeset...:)))
Svi smo se složili da je u usporedbi s nekim prošlim vremenima (devedesete) - stanje bolje, honorari se brže isplaćuju i korektniji su nego prije; komercijalizacija je uzrokovala da se knjige - uspješnice žele odmah prevesti jer se najbolje prodaju kad su najaktualnije, pa se izdavačke kuće snalaze na razne načine, pa i angažiranjem studenata, čija je satnica daleko manja nego nekog već renomiranog prevoditelja. To mi se posebno ne sviđa, jer prilikom čitanja takve knjige točno osjetim gdje je prestao jedan prevoditelj, a gdje nastavio drugi...Ne, nije zabavno.:((((
Također, istaknula sam da je prevoditelj ipak samo prevoditelj (čast onima, koji prevode poeziju - tu moraš biti majstor da bi prepjevao pjesmu). Dakle, prepjev. Koji nije doslovan, ali mora biti u skladu s jezikom na kojeg se prevodi i mora poštivati stih u kojem je pisan. Umijeće. Kod proze, dosljednost u upotrebi riječi. Prenijeti misao i sadržaj, ne prevoditi doslovno, tehnički. Prenijeti misao, osjećaj, kulturu i misao autora. Ali - prevoditelj nikada ne može biti važniji od pisca. Gospođa prevoditeljica Snježana je odlično rekla da je prevoditelj najbolji kada je najmanje vidljiv. Znači da je napravio odličan posao. I da je sve na svome mjestu.
Prevođenje je meni osobno nešto najteže što sam u životu radila. Najteže! Moram biti koncentrirana, moram paziti na poredak riječi, moram paziti na misao koju trebam prenijeti....Sve je to književno prevođenje....
Meni je najljepše prevoditi kad dođu neke slovačke delegacije - em zaradim u dva - tri dana koliko bi zaradila za prijevod jedne knjige (da, honorari za prijevode knjiga nisu nešto!) , em se družim, em me nahrane! :))))) Pa kud ćeš bolje....Toliko lijepo, da sam morala skakati kroz prozor s prvog kata hotela u Bratislavi kad sam prevodila u Vladi, samo da uspijem vidjeti baku - jer cijeli dan nisam mogla i smjela mrdnuti iz kabine...A ispred moje sobe su bili stražari, da ne bih slučajno negdje isparila. I to je prevoditeljski život! Jedva sam izdržala taj tempo, iako sam bila daleko mlađa tada...I na sreću, nisu me kaznili za noćne izlete...Nisu na brzinu mogli naći nekog drugog/u...:)))))))))
Evo fotkica:


Boris Perić, Snježana Husić, moja malenkost u bijeloj haljini, te Željka Lovrenčić. Moderatorica je bila odlična Lada Žigo Španić, koja se uvijek spremi za temu i osvijetli je sa svih strana.
Došli su me slušati i prijatelji, bio je i Dražen Katunarić, koji je izjavio da je došao radi mene. Baš sam bila ponosna, jer je veliki erudita i odličan izdavač; pa je bila moja Zorka (moja izdavačica), pa prevoditeljica s portugalskog, Meri Grubić.....Savršena tribina.
Neka bude još ovakvih tribina, na različite teme iz književnosti.
Ljub!

- 23:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Caffe bar "Dvorište"

Studio smijeha i caffe bar "Dvorište" na Trešnjevci (okretište tramvaja) udružili su se, i dok se Studio smijeha ne vrati na svoju lokaciju (zbog oštećenja u potresu ne mogu koristiti tu lokaciju) ili se odluče za novu lokaciju - udružili su svoje snage i priuštili posjetiteljima još jedan lijep događaj i odličan stand up. Marina Orsag, Vlatka Mifka, te gosti Lav Gerber i Josip Gotovac....
Evo malo fotografija:

Marina Orsag

Glazbeni gost iz Engleske

Vlatka Mifka
Pretresli su sve aktualne teme, od kraljevske obitelji do tenesica iz Lidla :))) - koje su rasprodane.....:))))

A ja sam, u pravom hedonističkom raspoloženju, naručila vrući kakako.:)))))

Ljub!

- 02:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 21.09.2022.

Gastro kutak i ego (egoistični)



Grah, kobasica, luk....Mljac!





Palačinke na sunce! :)))) Ili kišu?! :)))) Punjenje je: sir, nutella i pekmez od malina (mojih ruku djelo):))))

Veseli me podijeliti ono, što mene veseli. Sviđalo se to nekome ili ne. I kao uvijek - uživam u svakom trenutku.

I čudom se čudim nekim ljudima koji vole samo kritizirati druge, koji govore nekome o moralu, a sami ga nemaju. A najviše, pak, volim one koji su dolazili na moj blog, hvalili i pohvaljivali - i odjednom - odlučili biti "iskreni"....Da vas pitam: da li bi ste ikada više komunicirali s nekim, kome ste pomagali kad je bio napadan; koji zna da ste otišli s bloga zbog nekih nevaljanih pojedinaca, koji su i sami iskusili bijes i teške riječi od strane ih istih - a onda dođu i s oproštenjem vam se pokakaju po blogu, jer vi kao imate ego, jer vi kao ne trpite kritiku...Lud, zbunjen, nenormalan...:((((( Što je najgore, takvim svojim istupom otvaraju prostor onima, koji vas ne mogu vidjeti...:(((( To je u redu?! To znači da ta osoba nema ego?! To znači da mu se odjednom "prosvijetlilo" pa je počeo govoriti neku "istinu", koju mijenja prema prigodi, pa je jedan dan istina jedno, drugi dan bi se o tome dalo diskutirati, a treći dan - puj, pik ne vrijedi što je ranije rekao....

Ne volim takve prevtljivce, ne volim takav način komunikacije, a pogotovo mi je žao što sam se za takve ljude zalagala, vjerujući u njih. Osobno. Kakvo razočarenje...:((((( Ne znam - voljela bih se mijenjati kako vjetar puše - ali nisam takva. Nisam tako odgojena, ne razmišljam tako. Stojim iza svoga, i ne odričem se nikoga - sve dok me zaista duboko ne razočara.

Ponosna sam na sebe, jer sve što sam napravila - sama sam napravila, stvorila, odradila....I uživala u procesu. To nije ego - to su činjenice. Koliko god netko umislio drugačije. Ne smiješ reći da si uspjela, ne smiješ reći da si sretna...I ni slučajno ne reći da imaš podršku, moralnu, punu ljubavi i ponosa od strane obitelji i prijatelja...Ma nemojte?! Tko će mi zabraniti?! Neki, koji ne znaju što bi sa sobom, duboko nesretni u životu i svim odnosima...

Ista sam u životu kao i na blogu. Pravedna, ne volim nasilje ni jedne vrste, ne volim se svađati, ignoriram one, kojima nemam što lijepo reći...Jeste li znali da je mobbing na društvenim mrežama takav, da nekoga labilnijeg može otjeratim u smrt?!
Evo, kod susjeda, u Srbiji - neki tamo kretenko po imenu Baka Prase kazao je jednoj mladoj blogerici od dvadesetak godina, ako ne i manje, Kiki - da kako to izgleda, da što se još nije ubila, da ovo, da ono...Djevojka, inače jako lijepa, visoka, vitka, plave kose - ali i da nije - nije mogla izdžati pritisak budale starije od sebe, manipulatora i lezilebovića - i ubila se.:(((((( Tek kada su ga prozvali u medijima - država se pozabavila s čovjekom....I još su pronašli niz krivičnih djela, zbog koji će odgovarati....Ali, mladi život nitko ne može vratiti. Nikada.

No, ima nas - baš svakakvih. Što ćemo. Sve je to presjek društva, u kojem živimo. Treba samo pustiti, neka voda nosi - i nikada se više ne osvrnuti na takve "ljude".

Ljubim vas!




- 01:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.09.2022.

Ilica Quart i Dugo Selo

Prošetale smo Ilicom Mia i ja, bećarac nismo ispisale ćirilicom - ali smo otišle na posebnu izložbu - izložbu karikatura Petra Pisemestrovića, koji je došao posebno za ovu prigodu iz Austrije, gdje već godinama živi sa svojom obitelji. Ako se sjećate, Petra Pisemestrovića sam nahvalila vezano za njegov prvi roman, koji je obavljen prošle godine, a zove se "Lukine žene", s mjestom radnje u Zagrebu, Rijeci i Opatiji.
No, ovoga puta Petar je došao predstaviti karikature iz svoji deset knjiga, od kojih je devet objavljeno u izdanju Styria Verlag i Klaeine Zeitung, , a jedna u Hrvatskoj. Izložbu Petra Pisemestrovića u Ilici 43 u okviru Projekta Quart organiziralo je Zavičajno društvo Virovitičana u Zagrebu, u suradnji sa Fra Mu festivalom iz Virovitice.
Posljednjih 30 godina Petar Pisemestrović je ekskluzivnim ugovorom vezan za austrijski dnevni list Kleine Zeitung, te svakodnevno karikaturom komentira svjetske političke i kulturne događaje.
Petar Pisemestrović je član ULPUH-a, te idejni pokretač i jedna od osnivača Hrvatskog društva karikaturista.

Na poklon sam od Petra dobila njegovu prekrasnu knjigu političkih karikatura. Hvala od srca; s ponosom će biti na počasnom mjestu u mojoj knjižnici.
I još nešto, meni jako važno: Petar je radio plakate, a po dogovoru sa Sašom Popovićem, za Brenu i Slatki Greh kad su nasupali u hotelu "Jugoslavija"! E, ako nas Brena ne povezuje - onda ne znam...:))))
Poslikala sam i dio karikatura s izložbe, koje su me najviše oduševile:
Zdravko Čolić

Rade Šerbedžija

Predivni Arsen

Luka Modrić

Jack Nicholson

Donald Trump

Angela Merkel
Bilo je još prekrasnih karikatura, ali ove su meni osobno zaista bile posebne. Uživanje gledanja i fotografiranja istovremeno!

Petar i diom ekipe s promocije...

Petar, Mia i ja :))))

Prije nego što napustimo Ilicu, da vam bar maaalo dočaram kako je to izgledalo danas:



Kava svih vrsta i okusa....Mljac!



Mia - ulizica ulizička :))))


Predivna torba sa psima....

Toliko o Ilici Quart-u.

Idemo dalje. Drugi dio dana je bio - ma, savršen. Nakon Ilice, Mia i ja odosmo na vlak.
Pravac: Dugo Selo. Moram pohvaliti vlak - sve vrlo uredno, čisto. Više volim željeznicu, nego autobus. A kad se sjetim kad sam s Goldie htjela putovati prema Splitu. A vozač busa će meni: znate gospođo, ja ću nju staviti u porta pak! ;((((( Ne znaš bi smijao ili plakao...Otišle smo vlakom, bez problema.:))))
A što je to u Dugom Selu?! Stara jela z Dugog Sela! Tradicionalna gastro manifestacija kojom Dugo Selo čuva nasljeđe i gastronomsko bogatstvo toga kraja. Na manifestaciji su se mogla kušati brojna starinska jela, kotlovina i sl. Ova se manifestacija obično održava trećeg vikenda u rujnu. Moj izbor: mlinci (domaći, predivni, okus nenadmašan- takvih nema nigdje za kupiti) i piletina.


Kotlovina...

I tko je u žiriju za ocjenjivanje najbolje kotlovine?! :)))) Riba!!!!!!

Đivo, njegov fuw, spašen iz prihvatilišta, je bio previše zauzet, pa se nije pridružio slikanju..:)))) Trčao je po livadama, ali - uvijek se vrati...
U žiriju su još bili Mario Petreković i Karmela Vukov Colić.

I na kraju, krasne uspomene, fotografije i jedan tanjur iz Dugog Sela - kao suvenir.


Ovakav dan ima želju ponoviti. Pod hitno! :)))) Ljub!





- 01:12 - Komentari (16) - Isprintaj - #

subota, 17.09.2022.

Ceremonija pripreme čaja

Dva događanja, jedno bolje od drugoga. Danas. Naravno, kad nešto dobro krene, još bolje se nastavi...
Dakle, ujutro: ceremonija pripreme i ispijanja čaja i predavanje Kina i Hrvatska... Jing Youan, Teahouse & Bistro u Gjanicama bilo je mjesto radnje. Od vlasnika čajane, gospodina Alexa Wanga, doznali smo kako se priprema čaj, vrlo omiljen napitak u Kini. Sprema se poput engleskog crnog čaja, ali jednostavnije - jer mješavina biljaka za čaj je bogatija, ali se u čaj ne stavljaju nikakvi dodatni okusi, šećer, kombinacije s mlijekom i slično, kao što se to radi u Engleskoj. Čaj se sprema tako da se prelije vrućom vodom, a ako je mješavana biljaka kvalitetna - taj se postupak može ponoviti i nekoliko puta, kako bi se spremio čaj. Zavisno od sastojaka i načina pripreme, čaj može biti lagan (kao što smo mi, sudionici ovoga događanja, pili), blag - ili jak, za razbuđivanje - i tada je više sličan kavi, odnosno njenom djelovanju. Fotografije: Gospodin Wang priprema čaj.... Umirujući čaj. Malena šalica, upravo za jednu malenu kao što sam ja. :)))) Iz ovakve šalice običavam piti i prvu jutarnju kavu.....Uređenje čajane: sve u crvenom. Crvena, prema kineskom vjerovanju, donosi blagostanje, sreću i zaštitu od loše energije. Obilje i privlačnost. Čajana je bila puna ljudi:
Inače, da bi se postao majstor za pripremu čaja potrebno je, vjerovali ili ne, tri godine školovanja!
Nakon zaista odličnog čaja, slijedilo je predavanje Antonije Putić: "Kina i Hrvatska - dva različita pogleda na isti svijet". Jako mi se svidjelo jer je Antonija govorila iz srca i iskustva. Naime, Antonija je u Kini provela tri godine, proputovala je veliki dio Azije, a svoja znanja dijeli i u svojoj knjizi i na društvenim mrežama. Govorila je o razlici u načinu provođenja slobodnog vremena, različitosti u glazbi, načinu ophođenja, ali - kaže Antonija - kad te Kinezi prihvate, to znači da praktički postaješ član njihove obitelji; slaviš i žalostiš se zajedno s njima. Ili skraćeno: srce se uvijek kaže srce!
Popodne - proslava petogodišnjice Grif piva!!!! Pivana, Ilica 222. I ovdje baloni, istina drugih boja nego u čajani, i veselo i lijepo. Evo kako je bilo: Uz odličan Grif, mora se nešto i pojesti. Odlični pivski burgeri i umak, koji je i za mene, ljutomana, prejak - ali i predobar.... Obilazak Pivane i postrojenja za proizvodnju Grifa. Najsimpatičniji konobar na svijetu: Za uspomenu, dobila sam o ovu divnu majicu:
Tu je još bila degustacija novog piva, pa Stand up comedy, a u glazbenom dijelu Detour....Od srca preporuka za Pivanu, neka se ovako nađemo na predstavljanju i za pet godina... A što me tek čeka sutra!!!! Najradije bih da je nedjelja i da krenem u novi dan, u dva nova predivna događanja! Ljub!
PS: Moj Mjesec i brod doplovili do fotobloga! Hvala!

- 21:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.09.2022.

Blaženstvo

Današnji dan u fotkama: Tjestenina s ajvarom. Dakle, prste sam polizala. Skuhala sam tjesteninu (prema izboru), na tavicu stavila opranu i nasjeckanu papriku, pa male rajčice prerezala na pola i dodala paprici, jedan luk - izrezala sitnije kako volim. Desetak minuta stavila na tavicu, i nakon osam do deset minuta dodala pelate (oko 100 g) - umak i dvije velike žlice što finijeg ajvara. Na tavici ostaviti tri minute. Pomiješati sve sa tjesteninom. Jelo sam ukrasila bosiljkom i parmezanom. Dobar tek!:)))) Kupila ukrasne papričice:.
Nakon sjednice s Možemo-vcima, svi na pivu kod jednog našeg člana.:))) Ljub!

- 23:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 14.09.2022.

Pineli i vino

Eto jednog događanja koji se ipak održao.:))))) A to je slikanje na Burger festu, na Trgu dr. Franje Tuđmana. Zadovoljna sam kako je ispalo, pa dijelim s vama: Ovo lijepo događanje organizirali su Pineli i vino (u prijevodu Kistovi i vino). Evo nas na početku slikanja... I na kraju. Zadovoljna sam rezultatom. Ljub!!!


- 23:20 - Komentari (14) - Isprintaj - #

utorak, 13.09.2022.

Da potkrijepim prethodni post :))))

Dakle, jučer otkazan jedan tretman, jer je gospođa bila u kontaktu s klijenticom, koja je javila da ima koronu......
Slučaj br. 2.; danas:
Mia Mrtva umorna od šetnje:))))

Nisam više paničar kao sa Goldie, a i Mia se čini daleko otpornija od Goldie...:)))) . Moja Lion Queen...
Sutra - ono divno slikanje.....Ha, ha, ha, ha.....Unaprijed očekujem neki cirkus... Ljub!

- 21:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.09.2022.

O Merkuru...

Prvo: Merkur je krenuo retrogradno, i tako će biti do 2.listopada. Vage i Djevice će najviše nastradati.:))))) To sam ja: Vaga-Vaga.:)))) Osim toga, 10.09. je pun mjesec. Ovaj se puni mjesec naziva još i Žetveni mjesec. Mjesec je tada bliži Zemlji, pa ćemo ga moći vidjeti kao većeg, sjajnijeg i narančastog. Ponekad se naziva i i Mjesec vina ili Pjevajući mjesec.
Ovo je mjesec ognjišta i doma. Idealno vrijeme za pripremu za nadolazeće hladne mjesece. Iskoristite ovo vrijeme za rješavanje svih vrsta nereda- emotivnog, fizičkog, materijalnog.
Razmisite o izobilju koje imate u svom životu i počnite razmišljati o načinima na koje to možete podijeliti s drugima. Donacijom, vlastitim angažmanom i sl. Napravite zimnicu, čak i malo, simbolično. Blagodat za budućnost.

U astrologiji Merkur predstavlja čoveka, onaj umni dio svih nas koji razmišlja, komunicira i donosi odluke, a retrogradnost označava vraćanje unatrag, grešku i promašaj.

Dan prije nego što krene retrogradno, Merkur stane. Zamislite auto koji u vožnji treba krenuti. Prvo uspori, zatim stane, i onda krene unazad. Isto i Merkur.

Budući da predstavlja planetu koja vlada komunikacijom, trgovinom, tehnikom, elektronikom, zatim predstavlja papirologiju, administraciju, donošenje odluka i logično racionalno razmišljanje, možemo očekivati da će u danu kad stoji to izazvati razne vrste blokada.

Stane ti mozak. Stane ti auto. Stane lift. Blokira računalo ili telefon. Važan sastanak je odgođen. Promet je u zastoju.

Sjećate se kad je prošle godine palo sve - od Facea do Instagrama i WhatsApp-a?l Da - retrogradni Merkur :)

Zato u danima kad Merkur stoji, ne planiramo ništa od velike važnosti. Velike su šanse da će se izjaloviti.

Isto će se dogoditi kad krene direktno. Auto iz rikverca stane, pa onda krene naprijed.

Retrogradnost u Solarnom sustavu zapravo uopće ne postoji. Sve planete se kreću samo direktno po svojoj orbiti, ali gledano s naše planete one idu naprijed-nazad. Retrogradnost je samo optička varka.

To znači da ni mi u svom razvoju nikad ne idemo unatrag. Idemo samo naprijed i tri puta godišnje (u 2022.-oj i četvrti put) imamo priliku osvijestiti sebe.

Budući da Merkur vlada komunikacijom, ovo je vrijeme nesporazuma, pa izbegavajte važne razgovore, dogovore, pregovore, potpisivanje ugovora, i sl.
Merkur vlada transportom i tehnikom, zato ovo nije dobro vrijeme za kupovinu automobila, telefona, kompjutera, bijele tehnike i ostalih uređaja.

Nije dobro vrijeme ni za pokretanje nove stranice, web-shop-a, i sl. Kao ni za promjenu domena, banke, niti za otvaranje novih računa u banci, PayPala, i sl.

Izbjegavajte sve što ima veze s administracijom. Ovo je vrijeme kad će vas tražiti još jedan papir, krivo zavesti vaš slučaj, krivo povezati podatke... i to neće biti ničija greška.

Merkur vlada i trgovinom - ne otvarajte firme, dućane, web shopove.

To nije ni vrijeme za objavljivanje knjiga, ni e-knjiga, ni pokretanje ciklusa radionica, projekata.

Ne mijenjajte šifre.

Ne idite u katastar, ni na sud, ne podnosite nikakve molbe, zahtijeve, i sl.

Ne poduzimajte kirurške zahvate i operacije koje mogu čekati.


A što raditi dok je Merkur retrogradan?
Ništa.

Promatrajte. Sebe. Druge. Odnose. Vratite se na stare probleme i probajte ih riješiti uz pomoć novih spoznaja. Ne ulazite u konflikte. Niste svoji. Nisu ni drugi.

Isto vrijeme, fokusirajte se na druge stvari. Doći ćete do nekih rješenja sasvim slučajno.

Znanstvenici su dolazili do velikih otkrića isto tako, ne u svijesnom stanju iz logičkog i analitičkog razmišljanja, već slučajno, u situacijama kad uopće ne bi mislili na to (u mentalnoj praznini).

Kad ne bi imali periode retro Merkura, vrtjeli bi se uvek u istom, poznatom, radili izbore u odnosu na ono što smo do sad iskusili, zaključivali o sebi i svijetu ono što smo i do sada zaključivali i ne bi bilo pomaka unaprijed.


I zato je ovaj period sjajan za:

Ponavljajuće radnje koje volimo i koje čine da vrijeme stane, u kojima ne razmišljamo ni o čemu.

Ispravljanje grešaka, popravljanje sistema koji ne radi, nove verzije postojećeg.

Prikupljanje dobrih ideja kroz razgovore, snove, knjige, meditaciju, znakove pokraj puta…

Savjetovanje, konzultacije.

Ponovni pokušaj nečega što ranije nije išlo, nije uspjelo (napomena: ne odnosi se na ljubav, već na aktivnosti iz simbolike Merkura);

Meditaciju.

Odmaranje (idealno je tada planirati odmor);

Pisanje, stvaranje sadržaja, planiranje, pravljenje strategije, kreiranje.

Čitanje.

Više boravka u prirodi. Brainstorming...

Znači komunikacija koja zastaje, nesporazumi, svađe, nerazumijevanje, nepovjerenje - ali proći će ;) Kao i sve.

S retrogradnim Merkurom ne treba se šaliti. Pamet u glavu! :)))) Ljub!

- 21:47 - Komentari (19) - Isprintaj - #

subota, 10.09.2022.

Jedna predivna subota

Ovako je izgledalo kada sam jutros najranije izašla s Mijom van....Drvo od susjede sinoć je zbog nevremena palo pred vrata zgrade...:((( Došli su po njega tek navečer.:((( Ne znam da li sam vam pričala - možda nekada davno - o mome obožavanju bureka od jabuke. :)))) To je bila moja prva postaja danas- Dolac; najbolji burek od jabuke nalazi se upravo tamo...:)))) A imaju još i burek od mesa i sira.

A kad sam bila već na Dolcu, kupila sam i voće... Hrana za Miju:. I na kraju, Festival burgera. B
Burger by Pažanin, sa karameliziranim lukom i sirom...Crispy kapula burger :))) Njamiii!!! U srijedu je slikanje - Pineli i i vino....:)))) Držite palčeve, ajmee!:))))
Ljub!

- 22:48 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Botaničar ili Botanički vrt :))))

Danas sam, zajedno s pesonjicom dragom, otišla u kafić "Botaničar" i čudom se čudila - jer nema najavljenog događanja - Pjesnička tribina - zadnji dan Festivala svjetske književnosti. Pitam ja o čemu se radi, a oni će meni: aaaaa, to Vam je u Botaničkom vrtu. Dobro. Botanički vrt je odmah preko puta, nije problem...Ali..."Gospođo, u Botanički ne možete sa psom." Ajme! :(((( Na to nisam pomislila. Jer, navodno, psi kake i piške - pa bi naštetitli biljakama...N amoju sreću, jedna draga gospođa sjedi u "Botaničaru" i hvali Miju i njenu ljepotu....Vratim se ja u kafić, zapravo u dio ispred kafića, gdje žena sjedi...Takva i takva stvar, objasnim ženi što se događa...A ona će: ma nema problema, pričuvat ću vam je za vrijeme događanja. Trčite samo! :))) Juhuuu! Odoh ja na sat vremena, platila sam gospođi piće - i mirno odslušala pjesničku tribinu. I bilo je zaista prelijepo!
Evo fotografije:

S lijeva na desno: Milena Marković, George Mario Angel Quintero, Sanja Baković, Đorđe Matić i Nataša Govedić.


Mia presretna kad sam došla po nju, gospođa je rekla da je bila super. Eto ulizice male! :))))

Na žalost, nisam mogla otići poslušati Slavenku Drakulić. Nju ostavljam za neku drugu prigodu i promociju....

Ljub!

- 01:00 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.09.2022.

Marina Abramović, prevođenje i "Čovjek je čovjeku lijek"....

Današnji dan - pa, čini mi se da je bio podijeljen na više dijelova. Dio prvi: pregled rada jedne drage prijateljice, a na temu: "Filozofski aspekti umjetnosti performansa Marine Abramović". Baš sam bila oduševljena načinom izlaganja, koncepcijom rada, uobličenost u cjelinu....Meni - čista petica....Vidjet ćemo kakava će ocjena zaista biti....Nestrpljivo čekam! :)))))



Nakon toga, radosna vijest. 22. 09. u 18. sati u Društvu hrvatskih književnika, na adresi Trg bana Jelačića 7, govorim o procesima prevođenja, uz jednu kolegicu i jednog kolegu...Lada Žigo moderira. Tko je u Zagrebu, a zanimljivo mu je - neka navrati.

Treće: zastoj u prometu; trebam na Šalatu, na konferenciju "Čovjek je čovjeku lijek". Organizator: prof. dr. sc. Veljko Đorđević. Ništa, taxi prijevoznici danas slave :))))) Došla sam na panel: umjetnost i komunikacija u medicini.





Veljko Đorđević, "odgovoran" za ovo lijepo događanje.....

Meni se najviše svidjelo kada se govorilo o umjetnosti, npr. slikanju, izradi vlastitog vrta i bavljenje biljakama, naravno biblioterapije, i najvažnije: pisana riječ! Umjetnost jest komunikacijski kanal i liječidbeni čimbenik u radu s pacijentima, i najbolji lijek za određene psihičke poremećaje. Najviše sam došla radi Rosie Kugli, ali Rosie će govoriti sutra, kada konferencija završava o ljekovitoj moći knjige.

Festival svjetske književnosti bliži se kraju; sutra je zadnji dan. Slavenka Drakulić zatvara Festival. Nadam se da ću uspjeti stići....

I na kraju, nakon smrti kraljice Elizabete, koja je doživjela devedeset i šest godina, britanski tron preuzima njen najstariji sin, princ Charles. Charles je najstariji prijestolonasljednik u povijesti britanskog dvora. Zanimljivo je da je Elizabeta II po prvi puta imenovala novu britansku premijerku Liz Truss u dvorcu u Balmoralu u Škotskoj....Jedna era je završena....


Ljub!





- 23:10 - Komentari (18) - Isprintaj - #

Festival svjetske književnosti

Još jedna izuzetno zanimljiv dan na Festivalu svjetske književnosti.
U 18. sati Dvostruki portret: Dražen Katunarić i Andrej Nikolaidis. Moderirala je. Nadežda Čačinović.
Andrej Nikolaidis zabljesnuo je romanom "Mimesis" (Duriex, 2003.)u kojem je ponudio portret posttranzicijske Crne Gore, te britkim političkim stavovima uzburkao javnost. ("Neću više nikada čitati Njegoša" i sl.). Od tada je Nikolaidis - romanima Sin, Dolazak i Devet - potvrdio status jednog od najzanimljivijih autora regije, pišući temama kapitalizma i apokalipse, uz jak utjecaj filozofije. Nikolaidis je danas govorio i o svom posljednjem romanu "Anomalija", koji završava kao prava znanstveno-fantastična priča - i šalje poruku: može se i mora pobijediti. Pa makar se borio i protiv samog Vraga...
Drugi gost na tribini je bio veliki pjesnik Dražen Katunarić. Autor petnaest zbirki poezije, nagrađen Brankovom nagradom, nagradom Tin Ujević, a djela su mu prevedena na desetak svjetskih jezika. Prozaik, esejist, i urednik, Katunarić je govorio o svom novom romanu: "Zbogom, pustinjo", u nakladi Sandorfa.
Zaista sam oduševljena romanom, i mogu ustvrsiti da je Katunarić podjednako dobar pjesnik i romanopisac. O knjizi: u blizini gradića Tamesguidea u Alžiru, islamski su teroristi 1993. godine odrubili glavu dvaestorici radnika Hidroelektre, Opterećena Domovinskim ratom, hrvatska javnost ovaj stravičan zločin jedva primjećuje...Godinama kasnije, pojavljuju se iskazi dvojice preživjelih radnika....Tko je kriv?! Politika?! Ljubomora?! Novac?! Pročitatjete ovaj roman, koji će vas uvući u svoju radnju i priču, brže nego što ste spremni....
Foto:


Dražen Katunarić i Nadežda Čačinović....



Nadežda Čačinović i Andrej Nikolaidis (Crna Gora).

Nakon odlične tribine, evo me budno pratim okrugli stol: Tko je bio Jospi Broz. Josip Broz Tito bez sumnje je najveći državnik s ovih prostora, čovjek koji se iz Kumrovca, malog sela u zagorjuuzdigao do vođe oslobodilačkog pokreta u okupiranoj Europi tijekom Drugog svjetskog rata, a u Hladnom ratu zagovarao je politiku trećega puta i pokreta nesvrstanih.
Tko je bioJosip Broz, kako je uspio završiti metalsku školu, biti jedan od najboljih mačevalaca u Austrougarskoj vojsci, preživjeti Prvi svjetski rat i zarobljeništvo u Rusiji, kako se priključio komunističkom pokretu, stvarao ilegalnu organizaciju, postao generalni sekretar Partije i vođa ustanka u Drugom svjetskom ratu, kako se odvojio od Staljina i tražio vlastiti put, koje je njegovo nasljeđe? O osobnosti Josipa Broza govorili su njegovi biografi Marie Janine Cacic, te Boris Rašeta, a razgovor je moderirao Goran Gavranović.



Toliko od mene za danas. Ljub!
Ps: pogledam, kad ono 555 post od povratka na blog!

- 01:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 07.09.2022.

Festival svjetske književnosti - dan treći

Večeras u 21. sat u HDLU gošća je bila trenutno vrlo aktualna autorica, Bernardine Evaristo . Razgovor je volila Monika Herceg. Bernardine je počela pisati sa devetnaest godina, i to najprije poeziju. Zatim se bavila kazalištem, te diplomirala scenske umjetnosti. Sada je i sama profesorica na fakultetu, i dobitnica Bookera, jedne os najprestižnijih književnih nagrada.
Bernardine Evaristo (1959.; Woolwich, London, Ujedinjeno Kraljevstvo; mama Engleskinja, sa irskim i njemačkim korijenima, a tata rođen u Nigeriji) dobila je Bookera za roman "Djevojka, žena, drugo". Roman govori o običnim ženama, povezujući ih kroz prostor i vrijeme. Knjiga je to i o potrazi za identitetima, univerzalna u postavljanju najvažnijeg osobnog pitanja: tko smo? Bernardine je došla na Festival predstaviti svoju novu knjigu, "Manifest", koja je zapravo autobiografija - a to objašnjava strahom od pisanja romana nakon romana "Djevojka, žena, drugo", jer smatra da bi čitatelji uspoređivali romane - a to nije željela....
Izbjegla je "zamku" i napisala ono, što pisci inače pišu na kraju svog spisateljskog opusa - autobiografiju.....
Evo fotke:



Ljub!

- 02:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 06.09.2022.

Festival svjetske književnosti - deseta godina Festivala



Ostala sam dužna hranicu preko vikenda. Piletina (pekla zajedno s lukom i jabukom; daje poseban okus). Mnjam!
Druga piletina danas; pileći bataci s miksom meksičkog povća u wok tavi....Ne mogu odlučiti što mi je bilo bolje! Fotke piletine u woku: Dodala sam malo bijelog vina, pola kocke za pileću juhu, malo bosiljka, malo vode..... Sve je isparilo kuhanjem, a ja sam dobila savršeno mekanu, začinjenu i ukusnu piletinu.

A sada ono najvažnije. Sinoć je počeo deseti Festival svjetske književnosti, u organizaciji odlične "Frakture" i Seada Serdarevića.

Današnji dio programa održao se u Hrvatskom društvu likovnih umjetnika, a neki dijelovi programa održat će se i u knjižari "Fraktura", treći dio u "Botaničaru" (poezija).
Jedva sam dočekala datum! :))) Trebalo mi je ovakvo događanje!!!! U 19 sati: dvostruki portret: Nada Gašić i Karl-Markus Gau&. Moderirala je: Marija Ott Franolić.
Karl-Markus je austrijski pisac, erudit i kartograf rubova Europe. U svojim esejima piše o književnosti, povijesti, ljudskim sudbinama, sudbinama, sudbinama čitavih naroda, a napisao je i knjigu o Zagrebu.
Spisateljica Nada Gašić autorica je romana i kratkih priča u kojima spaja realizam, bajkovitost, komiku i fantastiku s elementima kriminalističkog romana. Centar Zagreba glavni je lik njezinih tekstova, a protagonisti njezinih djela spadaju u građanski sloj, koji polako nestaje.

Karl-Markus je rekao jednu predivnu rečenicu: rubovi Europe su njeno bogatstvo; manjine u svakom smislu su sol života i začin svim događanjima i državama koje obogaćuju....Toplo oko srca!!!!

Fotografije:


Karl Markus i Marija Ott Franolić.



Nada Gašić i Karl Markus. I evo ih, trio fantastikus.

Sat vremena pauze. Popila radler, limun.



Drugo predavanje - razotkrivanje: Semezdin Mehmedović (BiH), razgovor vodio Marko Pogačar. Tako lijepo, elegantno, nepretenciozno, s toliko lakoće i fine melankolije da sve njegove priče kao da smo i sami proživjeli, čak i onda kad su izmišljene, one su sasvim i bespogovorno naše Njegov je literarni svijet sazdan od poznatih momenata i bliskih nam motiva, njegova proza natopljena je onim pravim, istinskim živitom jednako kao i pogled kroz prozor na bučnu i prometnu ulicu.
Nova knjiga "Rat je i ništa se ne događa" objedinjuje dvije ranije objavljene knjige "Sarajevo blues" i "Ruski kompjuter". Semezdin je napisao "Ovo vrijeme sada" , "Knjiga prozora", "Memed, crvena bandana i pahuljica",,,,
Semezdin ima svoju priču o Sarajevu, o ratu - usporedio je Sarajevo prije rata i konstatira da je to danas drugi grad, s drugačijim ljudima....Govori toplo, lijepo, s ljubavlju o Sarajevu. I prijašnjem i sadašnjem...Otkriva ga....






Dragi moji, uživajte i čitajte dobre knjige. Ljub!






- 02:27 - Komentari (13) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.09.2022.

Sljeme

Jutros na jednu kavicu i koktel u Bikers Food Factory. Nazvali su ga Blue Hotel, kao pjesma Chrisa Issaka. Prefinooo!:)))) Naravno, Mia je sa mnom. Ona pije vodu i jede svoje poslastice. Zatim, odlučujem se da posjetimo Sljeme, novom uspinjačom. Rečeno, učinjeno!Sjedimo nas dvije u uspinjači! Lagano krećemo na vrh Sljemena....Jako sam zadovoljna, velike gondole iliti kabine za vožnju, uredno, čisto, nema reda za kupnju karata... Pse puštaju besplatno. Hvala na tome!!!! Stižemo na vrh. Vrijeme je ručka. Grah s kobasicama odličan je izbor. Njamiii!!! I šetnja, zbog koje smo došli.... Mir i zelenilo, baš kako treba biti. Sjetila sam se i Goldie, s kojom sam pravila dugačke šetnje po Sljemenu....Lijepe uspomene u srcu. Ljub!

- 21:55 - Komentari (13) - Isprintaj - #

subota, 03.09.2022.

Vintage Industrial Bar

Danas, 03. 09. bile smo Mia i ja na kavici (za pivicu je još bilo rano) u Ljetnom vrtu Vintage Industrial Bara i upoznale smo urbanu i kreativnu zajednicu Kreativni boravak, koji su organizirali Sajam rukotvorina. Kućni dekor, modni dodaci i odjevni predmeti, biljke, biljni terariji, i razni pripravci na biljnoj bazi; sve ono što ne možete naći u ponudi shopping sentara. Jedno zgodno predavanje o održavanju i pranju odjeće, kako bi što duže trajala, održala je jedna mlada dama sa Tekstilno tehnološkog fakulteta, i također naučila kako očistiti mašinu za pranje rublja....
Genijalno provedenih sat vremena. Također sam srela jednu dragu Ranku, mačkaricu, s kojom sam u kontaktu od kada sam čuvala mace, koje su sada udomljene i nastavile su svoj život u novim obiteljima u Njemačkoj.
Evo malo fotografija:
Uživajte u vikendu, kao nas dvije danas! Ljub!

- 23:30 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Kad ovako počne dan....:))))

. Može li bolje i ljepše?! I kavica uz ovu činku!!!! Ovo ja zovem doručaaak!:))))) I dobila poklon od prijatelja- radionicu Slikanje i vino. Baš se veselim!!!! Sliku koju naslikaš - poneseš kući. I uramiš. Ako Ti je uspjela....:)))) Ljub!!!

- 01:13 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2022 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2024 (20)
Ožujak 2024 (24)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga