Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

četvrtak, 31.12.2020.

Sretna Nova!!!!

Sve najljepše u Novoj 2021.!!!!!! Sreće, zdravlja, uspjeha, radosti i puuuno ljubavi od srca vam želimo. Vidjet ćete da će Nova biti bolja! Pusa, L+B+G

- 23:39 - Komentari (23) - Isprintaj - #

srijeda, 30.12.2020.

I opet :(((((

Grozno! Užas! :(((( Tek polako dolazimo sebi....Zar je moguće, ovako dan za danom, da ovako trese?! Uzima živote?! Strašno! :((((Jako sam tužna. Današnji potres sam dočekala vani, sve oko mene se treslo, tlo, kuće - sve...:((((( Na sreću, zgrada nije stradala. Sve što je popadalo, stavljeno je na mjesto. Jedino je jedan Orašar ostao bez glave :(((( Svo zlo u tome. Samo se pitam - još dva dana...Treba ovo preživjeti, ljudi dragi....:(((( Čuvajte se, molim vas! Pusa, L+B+G

- 00:16 - Komentari (20) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.12.2020.

Potres

Opet jak potres na području Zagreba!:((( 5.2 sada saznajem. Letjele su knjige..Opet..:((((( Do kada?! Ova luda godina baš ne odustaje:(((( . Marš više!!!!! :(((((
PS: Bio je još jedan potres, manje jačine.:(((((( Još se tresemo.:((((( Ova godina je namjerila ubiti nas i gotovo! :((((( Jednako je hladno (jučer su letjela i pahulje) i u isto vrijeme je bio prvi potres kao i onaj prijašnji! :((((( L+B+G

- 07:04 - Komentari (29) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.12.2020.

Sve se hoće, kad se može:))))

https://youtu.be/jWEcSZNR4dw

Dakle, puca se od 16 sati popodne. Petarde. Preglasne! Goldie se ščučurila na kauču i samo gleda da slučajno negdje ne mrdnem ......:(((((( Pa mi je bilo malo dosta, nazvala policiju. Kaže čovjek: gospođo, dozvoljeno je pucanje do 01.01. Ali, poslat ću ophodnju da udalje te bacače od zgrada. Hvala. Valjda će poslati......
Danas pričam s nećakom. Neraspoložen. Nije dobio dva pokona (jer mu je rođendan), nego jedan. Nije dobro. "Ljutko, koji Ti je najdraži predmet u školi?" - pitam ga. "Veliki odmor." - čuješ njega. "Zašto?" - pitam ja. "Bože....jer tada marendam." - odgovara on. :))))) Morala sam se nasmijati. Riješili smo da će od mene dobiti još jedan poklon, za Novu. Sav sretan.
Sjećam se i tate. Pričam ja njemu nešto, pričam...Sluša....I dobro, taman mislim da sam ga preveslala, izlazimo iz kola....Relacija Makarska - Tučepi, gdje je tata radio....Ne progovara ni riječ dok ne izađem iz kola, a zatim me značajno pogleda i kaže: "Lukrecija, šta misliš da je tata tintu pio..." S naglaskom na tiiiintuuu...:)))))
Ima tih fora, manjih i većih; samo je to sve da je bilo pameti trebalo zapisati...Ovako, samo što je ostalo posebno u sjećanju.....
Sestra, pred test iz latinskog: (ja u Zagrebu, ona u Splitu): zove telefonom u sedam ujutro. Kaže: pripremi se. Reko na što? Pa imam kontrolni iz latinskog. Dobro. I što ja trebam? "Ja ću Ti poslati rečenicu, a Ti ćeš prevesti na latinski:" Imala sam latinski u srednjoj, ajde reko valjda je nešto ostalo u glavi.... I stvarno, šalje ona meni rečenicu. Odgovorim. Pa sljedeću i tako. Pa rečenice s latinskog na hrvatski. Uglavnom, deset rečenica ukupno. I pri zadnoj rečenici, piše ona meni: "A da Ti požuriš malo?" :))))) Kasnije sam saznala da je stavila knjigu iz latinskog na stol. Ali, ne i mobitel. Njega je sakrila. Stišala. Dolazi njoj profesorica i pita: "Leonida, bi li sklonila tu knjigu?" Ona je pogleda i mrtvo hladno kaže: knjigu? Knjigu bi. Uglavnom, dobila je vrlo dobar. Ali, kako je do tada imala dvojke, pitala ju je na ploči. I zaključila joj trojku
Život, zaista, piše romane.
Goldie se umirila, spava....Tiho, na prstima - da je ne probudimo...Danas sam snimila čestitku za 2021. godinu. rekla sam da sam znala što sve nas očekuje u ovoj godini, vjerojatno bi se libila zakoračiti u nju. No, evo - bliži se i njen kraj. Svi smo mi pobjednici, jer smo je preživjeli. I zato, moramo dalje. U novu, ljepšu 20121. Ljubimo vas! L+B+G
PS: Na samom početku posta sam vam ostavila jednu predivnu pjesmu. Život je lijep! Ljub, L+B+G

- 18:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Neka je i vama sretan......

Za tatu i baku.... Muffini sa sirom. Dva jaja, 250 g brašna, malo soli, rastopljenog maslaca (dvije kavene žličice), šalica mlijeka sobne temperature, šalica jogurta, šalica svježeg sira. Sve promiješati, staviti peći na 180 stupnjeva 40 minuta. I dobar tek!!!! Uz to narezati malo kobasice - idealno!!!! Pusa, L+B+G

- 00:34 - Komentari (14) - Isprintaj - #

petak, 25.12.2020.

Baka Mraz



I Goldie, alias Baka Mraz trenutno :)))) želi vam sretne, najsretnije blagdane! Ja njoj želim samo puno zdravlja, i da još proboravi neko vrijeme na ovom svijetu.....Kakav god bio.....:((((
Sjetila sam se danas i moga tate, koji je umro baš za Božić. Kažu da tada odlaze najbolji.:(((((( Slaba utjeha......Mama se drugi put udala, ali - nije to bilo to...:(((((
Rastužih se, no ovo su dani opraštanja i ljubavi......Ne smije biti tuge ni zamjeranja.
Puno vas sve volim, moji blog sugovornici i želim još jednom sve njaljepše. L+B+G

- 21:32 - Komentari (17) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.12.2020.

Božić




Dakle, još malo poklona. Najupečatljiviji je naravno Bermet obitelji Philipecz iz Samobora. Poklon paket, koji se sastoji od Bermeta - predivnog vina, baš prikladnog za blagdane.....Bermet je aromatizirano vino gorko slatkog okusa, pripremljeno od biranih sorti grožđa sa sunčanih obronaka Samoborskog gorja. Bermet se priprema isključivo ručno. Muštarda - vrsta senfa (sjemenka senfa, oda, ocat, ulje), pripravljenog sa dodatkom grožđa.

Onda mali, sitni, čokoladni grijehovi i lijepa ispletena traka za uši, nova maskica.... I roza kavica! :))))


Da, Božić su i ljudi i pokloni, s kojima nam govore koliko im značimo. I da misle na nas, darujući nas sitnicama ili krupnicama, prema svojim željama i mogućnostima. I mi tako isto njih!

Sjećam se jednog prekrasnog Božića u Tatrama. Bila sam mala, ali vrlo ljubopitljiva i sa željom da istražujem. Nisam ni sebi ni drugima davala mira.:)))) I tako jednom, moj djed broj dva (djed broj jedna je ubijen od strane Nijemaca u Drugom svjetskom ratu) krenusmo na sanjkanje. Snijeg pada, baš onako velike prekrasne pahulje...Radost, bjelina....Milina! Spustili smo se tim sanjkama do kraja, na dno brda.....Na glavi sam imala predivnu, zelenu, štrikanu kapu. No, kako smo krenuli brže se voziti - kapa je pala. Dok smo od podnožja stigli do vrha, kapa se više nije vidjela.:(((( Negdje je ostala, zatrpana snijegom. Netko je sigurno u proljeće pronašao - mi tada nismo mogli....Nismo je jednostavno vidjeli.....Bilo mi je žao, jer je tu kapu za mene štrikala moja draga baka......Vratili smo se snuždeni u kolibu, koju smo iznajmili...Ispričali smo baki što se dogodilo. Ništa nije rekla. Idući dan, počela je štikati novu kapu. Još ljepšu. Ružičastu. Mislim da je to do današnjih dana najljepši poklon koji sam ikada dobila za Božić. Goldie sam dobila za rođendan, da se razumijemo.:))))))))
I tako je ta kapica postala simbol nečega, što sam izgubila, što mi nije bilo suđeno - ali, dobila sam nešto još bolje i vrijednije - bakinu želju da me ponovo obdaruje. I zaista jest! Ovu drugu kapicu sam pažljivo i dugo čuvala, dok je nisam prerasla i poklonila jednoj maloj djevojčici.
To je Božić za mene. Volim vas puno i svakome od vas, dragi moji, želim sve najljepše za Badnjak i Božić! Novu ćemo si čestitati nakon što prođu ove čestitke. Što vam želimo?! Zdravlje, sreću i ljubav. Ljub, L+B+G Luki i Djed br. 2 i zelena kapica, kad sam ju tek dobila.

- 01:24 - Komentari (29) - Isprintaj - #

utorak, 22.12.2020.

Višnjik

De Facto Theatre Company večeras je, točnije u 17 sati, prikazala premijerno predstavu Bobe Jelčića Višnjik u Višnjiku. Ova je predstava svojevstan pionirski ekperiment upotrebe kazališne forme i pravila, te njihovo miješanje s filmskim žanrom i njegovim zadanostima, kao i ograničenjima Zoom aplikacije. Publika je, čini mi se, još izraženija i prisutnija nego u klasičnom kazališnom smislu; kao da "lagodna" voajerska pozicija gledatelja pojačava i zahtijeva još veći angažman praćenja predstave.Gledatelje i izvođače ne dijeli, istina, zadani prostor scene i gledališta, a mogućnost platforme konferencijskog video razgovora (Zoom aplikacija) omogućuju aktivno uključivanje u izvedbu i mogućnost praćenja glumaca u jednoj, i za njih, novoj situaciji. Bez kostima, čista, ogoljena izvedba - a oni u svojim svakodnevnim izdanjima što se tiče obuće i odjeće - Višnjik u Višnjiku (hoće reći Višnjik u kući)...:)))) Moji dragi Rusi.....
Sjećate se "Pozorišta u kući"? Vlastimir Đuza Stoiljković..."Jedno veče netko reče nigde nema veće sreće nego što je dom...trči domu svom...a kod kuće sin i žena, naravno i majka njena, sve u svemu znaj - jedan mali raj...:))) Ma samo nek se zna - da sam glavni ja...:)))))".
Bojim se da mnogo toga što nam se do sada činilo žilverneovsko - postaje stvarnost.
Nije jednostavno naviknuti se na glumce bez kostima i pozornice, to je kao neko komorno čitanje teksta, ali s vremenom - navikne se čovjek. Na sve se živ čovjek navikne....Tko zna na što sve ćemo se morati navikavati...:((((
Ljub, L+B+G

- 22:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.12.2020.

Kristal

Tko me imalo poznaje, zna da volim balansirati između klasike i novoga. Tako sam, davnih dana, kad sam useljavala u svoj stan, imala razgovore o kristalu. Moja sestra je tvrdila sa se njoj bakin kristal, koje smo naslijedile nas dvije, ne sviđa i da joj ne treba..;(((( O.k. Još bolje za mene. Ponosno sam i s radošću preselila u moj stan. Kristal mi je oduvijek bio pojam nečega lijepog, nimalo kičastog, nečeg klasičnog....Sada je već kasno, ali sutra ću poslikati da vidite kako lijepo izgleda. Zadovoljstvo je iz tih čaša piti bilo što - od apetitiva, vina i likera nadalje....
Zašto mi je kristal pao na pamet? Jer sam večeras provela skoro sat vremena tražeći jednu malu kavenu žličicu, isto iz bakinog kompleta. Jedva sam je pronašla!!! Ali - jesam na kraju!!!! Zavukla se u jedan kutak, i morala sam sve izvaditi, da bi došla od nje.
Neka se taj kristal izrađivao u bivšoj Čehoslovačkoj, i to na način da se u Češkoj odvijao veći dio proizvodnje, a u Slovačkoj obrada, i onaj fini završetak.
Baka mi je obećala da će mi za maturu kupiti Zlatu Zuzanu, a to je bio tada poseban set čaša za vino i aperitiv. I kupila je. Evo, sada se još uvijek nalazi kod mene, i ni jedan njegov dio nisam oštetila ni razbila.
Najčudnije je da su mi se tijekom potresa u Zagrebu razbile razne šalice, jer su bile postavljene jedna na drugu (ja sam kriva!!!!) - pa su jednostavno izletjele zbog težine iz regala. Ni jedan komad kristala nije razbijen! Ni jedan!
"Netko to od gore vidi sve, povlači sve konce, igra se...." :)))) Zar ne? Volite li vi kristal?! Ili ga uopće ne doživljavate?!
Ljub, L+B+G

- 22:51 - Komentari (16) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.12.2020.

Pronađena u snovima

Mada se budim uglavnom svakoga dana, još ni jednom nisam prestala da sanjam. Neka su to veseli, sretni snovi, nekada teški; nekada se probudim uplakana, a nekada nasmijana.....
Sjećam se jednog vrlo upečatljivog sna: moj mlađi brat je tada imao dvije godine. Bio je bolestan. Tumor na mozgu. Sve smo učinili, išli od Njemačke, Slovenije, Švicarske....:(((( Ništa nije pomagalo. I sanjam ja njega u koljevci, igra se, veseli....I odjednom - u snu se počne smanjivati na mome dlanu.:((((( Sve dok nisam ostala praznih ruku...:((((( Nekoliko dana iza toga moj brat je umro...:(((( Takvi su ponekad moji snovi. I bjelinu. Bjelinu pamtim.
Pa sam sanjala da mi moja dotadašnja osnovna škola gori....preselili smo se u stvarnosti, iz podstanarstva krenuli u vlastito... Upisala sam novu školu.
Neki dan sam sanjala da se nalazim na okretištu autobusa. Odjednom, vidim mamu - sjedi u kafiću. Krenem prema njoj. Goldie, koja je sa mnom u snu, odlazi i ukrcava se u bus. Bus odlazi. Odjednom, nema ni mame u kafiću.....Ostajem sama i očajna na okretištu.....Još nisam uspjela odgonetnuti o čemu se radi u snu....Na što me upozorava....No, zapamtila sam taj očaj. Tu unezvejrenost. Kako sam bila sretna kad sam se probudila!!!! Ne ponovio se takav čudan san.
Nadam se da nije ništa ružno. Možda samo premor. Što sve čovjeku neće pasti na pamet - pa i u snu....
Zato sam tijekom vikedna - odspavala malo duže. Kakvi su vaši snovi?
Pusa, L+B+G

- 22:26 - Komentari (19) - Isprintaj - #

subota, 19.12.2020.

Nije slučajno ili po Đoletovom čekanje na lijepe stvari

Što reći kada Ti poštar uruči ujutro ovakav paketić! :))))) Na Faceu je bila jedna akcija, pošalješ knjigu koju želiš, ja sam spakirala i čokoladu i poslala u Sisak. Kad, evo za nekoliko dana paketić za mene. Sisak. Caprag. Čekaj. Nije li to ono naselje, za kojega sam se borila da dobije financijska sredstva za poboljšanje uvjeta života?! I nisam li kasnije spašavala i pse, koji su živjeli u teškim uvjetima iz toga naselja?! Ne vjerujem! Sretna do neba!!!! Naježih se. "Molitva moje majke" . Što reći?! Dalje, Ziaja krema za ruke - taman jednu dovršila! Anđeo je već na minimboru....Doista, ništa nije slučajno.....Poslije toga u šetnju sa Goldie, i naravno po Večernjak....Tragam panično za Đoletovim prilogom. Što je napisao?! Ne pronalazim iz prve.:((((( Dobro, tu je Bajaga i Svet se menja....Pronađoh!!!!! Sretna!!!! Inače, Đole i ja.....Uhodila sam toga čovjeka od samog upoznavanja, bila mu na svim mogućim koncertima, čak se upoznala s Oliverom, njegovom suprugom....Strašnoooo!:))))) Zadnji koncert je bio u Novom Sadu, ove godine. Veljača. Neposredno prije Covida 19. Olja mi je poklonila svoju knjigu, ja u prvim redovima na koncertu. Dakle, kaže Baláž: "Ovo sada već predugo traje. Sad se već osjećam prilično "koronulo"....Uglavnom, čovjek je razočaran ovom godinom, i po lijepome se sjeća Mustafe Nadarevića, Velog mista, Zagreba.....Nadam se da će uskočiti u studio i sve lijepo spakirati u neki novi album....Budite zdravi i nekoronasti!!!! Pusa, L+B+G

- 16:44 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Susjeda

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj2qeOu19jtAhUPAhAIHQPrAYMQwqsBMAd6BAgPEAM&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DGi2Ggc6mA3A&usg=AOvVaw3l2LKb9yZBp-WAvvybrA5A

Danas (odnosno već je jučer, jer kad ovo pišem - prošla je ponoć:)))) dolazim iz šetnje sa Goldie, i sretnem susjedu. Mladu susjedu. Suprug je otišao prije nje, kako bi pripremio automobil, jer nekud idu. Pozdravimo se, gotovo istovremeno, i želim brzo proći - ali zastanem...Susjeda je u crnini. Nisam sigurna da li je to ciljano, ili naprosto tako je odlučila....Odlučim ipak pitati....I dobro da jesam, Jedva je dočekala i počne pričati da joj je umrla mama...:(((( Izražavam saučešće, gospođu sam poznavala jer je često znala navratiti i bila vrlo ugodan sugovornik....:(((( Bilo mi je jako krivo, i posramila sam se - jer me susjeda nakon svega upitala da li će s Goldie biti sve u redu, te kako mi mama....Ne znam odakle je ona sve saznala, nismo se dugo ovako zaustavile i popričale, možda je saznala od Petra, predstavnika stanara zgrade, ali mi je došlo muka da nisam imama potrebe pitati za neke njene probleme i stanja, a ona očito prati moju situaciju....:((((( Ufffff...:(((((( Toliko smo se ubrzali, toliko smo se utuđili, toliko se ne družimo kao ranije.....
Još uvijek sam pod utiskom. Nisam bila u stanju nakon toga poslušati ni jedno predavanje na internetu, koje sam planirala ranije.....Moja greška. Neće se ponoviti.
I još par dobrih vijesti: petarde su i službeno zabranjene!!!! Yesss!!!!!!
Danas izlazi i veliki razgovor s Balaševićem u Večernjem listu. Naš me zanima. Svojoj kćeri je odgovorio, kad ga je pitala kako je, odgovrio koronulasto prilično!:)))))

I na kraju, na početku posta sam ostavila link na jednu pjesmicu iz mladosti. Naravno, baki u čast. Baš merazniježila. Arijana je, nadam se, živa i zdrava, a po svemu je i moja vršnjakinja - jer je ovo snimljeno 1972, kada je imala 3,5 godina, a ja sam rođena 1969. :)))))) Za sve je kriv moj šećerko, ovih dana je odlučio biti prenizak. Trojka! Zato mi se vrti u glavi, i ne osjećam se najbolje.....Ipak, obožavam pisati po noći, u miru i tišini, damo u suglasju da svojim mislima. Svi oko mene odavno su u carstvu snova.:))))

Pusa, L+B+G


- 00:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.12.2020.

Vrećica obilja....



Dakle, "moji" psiholozi su se potrudili - osim potvrde o sudjelovanju na Psihoziju, koji je postao tradicionalan, potrudili su se, pa smo dobili i predivnu torbu i energetska pića od sponzora! Baš lijepo! I tu je i AnimaStrath, koji sam već pred kraj radnog vremena "Šapa" trčala kupiti za Goldie. Obožava taj sirup, a i jako joj pomaže da se osjeća bolje. AnimaStrath postoji i za ljudove, vjerujem da bi svakome od nas koristio da mu vrati energiju. :)))))

A da ne govorim da mi je i danas stigao jedan lijepi poklon!!!!! Ma, dan kako treba. I gotovo!!!!! :))))

Nego, htjela sam prodiskutirati nešto s Vama, mojim dragim ljudovima....Kad smo već kod psihologije....Život nije lak ljudima s proaktivnim umom (stalno bi nešto radili, ućili, čitali.....svašta nešto!) i osjetljivim srcem. Živoj je previše dragocjen (previše brzo prolazi) za ljude koji su preživjeli teške i bolen trenutke. Za mene je to npr. bio gubitak bake, za koju sam bila izuzetno vezana, pa gubitak mlađeg brata...:((((( Pa mamina bolest...:((( Nitko ne može kupiti ili prodati (kažem ja, koja sebe ne zna unovčiti, pa da me okreneš naopačke!) sebi osobno ili bilo kojoj drugoj dragoj osobi život. Za normalan i dostojanstven život potrebno je raditi i zarađivati, boriti se na milion načina da se održite i nešto priskrbite u financijskom smislu. Nekada je to značilo raditi i na nekoliko poslova istovremeno. Prijevodi su, recimo, bili honorar. I dobra zabava. I upoznavanje dragih ljudi. I papanje odlične hrane (kod g. gradonačelnika Zagreba to je značilo jesti sa slovačkom delegacijom školjke i ribe)......Jer -oni to nemaju. I baš zato što oni to nemaju, treći dan mi je delegacija sjedila - da oprostite - cijeli dna na toaletu...:((((( A ja sam znala reći - hvala, bilo je odlično, ali ne mogu više, zaista....Preživljavaju li zbilja samo najsposobniji?! Ha...Postoje ljudi, kao što sam ja, koji reagiraju emocionalno i pretjerano na određene događaje koji su ih zadesili. Takvi ljudi imaju problem - jer razglabaju o tim situacijama, i imaju poteškoće u živjljenju u sadašnjem vremenu. Osjetljivi su. Mnoga psihološka istraživanja tvrde da su takvi ljudi nevini (naivni) i da imaju čisto srce, Život u principu nije težak, ali kada je riječ o osjetljivoj duši, postaje surov. Postaje borba. Osjetljive ljude mogu povrijediti sitnice koje drugi čak ni ne mogu zamisliti kao problem. Što znači da su takvi ljudi skloni tome da budu žrtve tuđih prevara, manipulacija, igrica i laži. Vrlo često se osjetljiva osoba umara puno više od "normalne" osobe. Trebalo bi svu tu napetost eliminirati, npr. šetnjom u prirodi, boravkom u zelenim oazama - ali, nekada je to zbog svih obaveza nemoguće.....:((((( Prilično sam se "pronašla" u ovim razmatranjima. Jesam li zbilja takva?! Što kažete?! Vi me možete objektivnije sagledati, a mnogi me poznaju bar desetak godina, kolko sam do sada boravila na blogu...Ili ipak - nisam takva?! :(((( Uh, što sam se raspisala:(((( Nestrpljivo čekam vaše komentare. S druge strane, malo me strah što ću sve pročitati.:(((( Pusa, L+B+G

- 22:07 - Komentari (14) - Isprintaj - #

utorak, 15.12.2020.

Francuska

Moja Francuska salata. Post je trebao biti postavljen jučer.:)))) Pusa, L+B+G
Ps: Posebnost moje francuske salate je što sama sjeckam i kuham sve sastojke, osim majoneze koju ipak ne radim sama, i obavezno dodajem na kraju sjeckanu jabuku. I uz majonezu, umiješam i malu žličicu senfa.Tako je radila moja baka, tako radi moja mama i tako radim ja. Prefino! Probajte! Pusa, L+B+G

- 15:59 - Komentari (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.12.2020.

Muzej iluzija

Danas su iskorištene osvojene karte za Muzej iluzija. Divnih 50 minuta opuštanja, uživanja, mozgalica, igre s umom i zabave, razmišljanja kako ovo može biti moguće....baš kako priliči nedjelji. Pusa, L+B+G

- 00:28 - Komentari (15) - Isprintaj - #

subota, 12.12.2020.

Ne diraj mi Anu!

I tako, uz kavicu iz džezvice i šetnje sa Goldie, danas sam dobila dva mala poklona, koji su me oduševili! Ova mala, preslatka Nutellica i I ova maskica, na kojoj piše: Alles wird gut iliti Sve će biti u redu. Naravno da hoće. Najvažnije od svega je da mi ostanemo u redu. I još nešto: ostala sam od jučer dužna pokazati predivnu naslovnicu Ljubičine knjige: Knjiga je ilustrirana dječjim crtežima, koje su izradili djeca taksista o kojima se piše u knjizi. Fenomenalno!!!!
A sada - malo o naslovu. Neki dan sam imala žustru raspravu sa inače dobrom prijateljicom J. iz Splita. Počelo je o likovima (moja preporuka Julijana Matanović: Tko se boji lika još. Kakva je to vrsna znanstvena knjiga, a pri tome toliko živa i zanimljiva!), i ne znam kako došle smo do ženskih likova. Scarlet o*Hara, pa Ana. Ana Karenjina. Moja J. na moju zgranutost počne bacati drvlje i kamenje po Ani. Da luda žena....:((((( Ja se nikako ne mogu složiti, jer previše strastveno volim i književnost i Anu, pa objašnjavam, kao što je meni Pavao Pavličić na prvoj godini fakulteta (komparativna). "Znate, ovdje nećemo plakati nad djelima, nego ih analiziratii." O.k. Sljedeća lekcija: smjesti djelo i autora u mjesto, vrijeme i prostor. Jedino ćeš tada razumjeti što je pisac zapravo želio reći. Kako to možemo primijeniti na Anu?! Sve sretne obitelji slične su jedna drugoj, a svaka nesretna obitelj nesretna je na svoj način - kaže Tolstoj na početku svoga djela. Ovaj roman predstavlja pravu sliku ruskog društva, i težak položaj žene, koja nema pravo glasa....Sudbinu joj određuje - društvo. Ana je anti junakinja, Ana je - kako ne bi trebalo raditi u potrazi za srećom....I nije Ana žrtva - Ana je žrtvovana. Društvu, kako bi sačuvalo svoje tadašnje postulate. Ne tvrdim da je Ana uzor junakinja - za kojom se treba povoditi (kao što to na kraju krajeva nije ni Werther, zbog čijeg su Weltshmerza stradali mnogi mladi ljudi). Ali - Ana je u potrezi za svojom ljubavlju. U kojoj misli da će pronaći svoju sreću i spas. Na žalost, ne uspijeva u tome. No, niti je Ana luda, niti se puno promijenilo od Aninih vremena i položaja žene do danas. Dakle, moja J. - nije Ana luda, ona je samo nesretna. A to je ogromna razlika. I ne treba je osuđivati, jer je upravo Ana ta koja je morala na kraju postupiti kako je postupila. Sjetimo se scene iz kazališta - Vronski i Ana, i ono šištanje i upiranje prstom gomile u Anu....Tko bi to mogao izdržati? Anina nesreće se tako tragičnim krajem još više naglašava. Podcrtava. Upozorava. A znate li da postoje Ane i danas? U Slovačkoj, jedna pjevačica, Iveta Bartošova, na isti je način skončala kao i Ana. Bacila se pod vlak, jer nije mogla izdržati psihičko i fizičko nasilje od strane supruga. Pjevala je naslovnu pjesmu u Pepeljuzi. I o tri oraščića, koja donose sreću. Njoj, na žalost, nisu donijela sreću. Zar ćemo i za nju reći da je bila luda?! Nije. Samo nije mogla podnijeti pritisak.
I za kraj - skuham ja kavicu, i na brzinu ulijećem u dnevni boravak s kavom - ali avaj! Nisam je stavila na dovoljno stabilno mjesto, pa se prolila.I to po nekim papirima. Nije bilo spasa. A tko je kriv? Ja, jer sam ostavila papire nepospremljene. Da su bili na svom mjestu, ne bi bili uništeni. Pouka: stvari i ljudove spremajte na svoje mjesto, točno tamo gdje pripadaju, ili u koju ladicu ste ih stavili, da ne bi bili "zaliveni":))))) I ne dirajte mi Karenjinu! :))))) Pusa, L+B+G

- 19:54 - Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 11.12.2020.

Paketić iz Splita i emisija

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=382920476099280&id=105901701132562Stigao paketić iz Splita! Mama zna što paše i što volim!!!! Hvala Split!:)))))) I popodne emisija! Baš je bilo odlično. Probat ću postaviti, pa kada i ako vam se bude dalo - poslušajte. Ja sam bila gošća iznenađenja. Nadam se da će vam se svidjeti. I dobila sam od predivne Ljubice Uvodić Vranić, psihologije, njenu knjigu. Žena je napisala desetu knjigu!!!!! Cijelu pretprošlu godinu je pričala s taksistima i zabilježila njihove priče. Evo mene i Ljubice, voditeljice Petkom u pet. Gosti iznenađenja se ne predstavljaju i ne vidite ih. Samo čujete. Uživajte!
Papanje, kad sam stigla s emisije: pureći file. I sada je stvarno dosta, već sam malo umorna. Tuširanje, spavanje! :))) Pusa, L+B+G

- 23:27 - Komentari (15) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.12.2020.

Psihozij

https://drive.google.com/file/d/1KBiF21WUtjHnsT8M9hkd4z_nB1xffYs0/view?usp=drivesdk Ponosna! Prihvatili su me kao svoju. Majda Rijavec, sjećam se njenih knjiga iz srednje škole, imala je odlično izlaganje. Vijest o mami ništa ne može nadmašiti, pa imam stalno osmijeh na licu. Nije još pobjeda, ali je na najboljem putu. Tako je, tako treba! Najjača si i najbolja, moje životno svjetlo!!!!! Mini bor stigao!!!!! Lux, Lucia, svjetlo....Ja sam zapravo jedna Svjetlana!:)))) Osvojila sam nadruštvenim mrežama lijepu nagradu - dvije ulaznice za Muzej iluzija!!!!! Biti će čim prije iskorištene!!!!! Sutra radio emisija!!!!:)))) I još jedna odluka: nakon Goldie, budem li živa i zdrava, neću imati drugog wufa. Uzet ću na učenje i socijalizaciju jednoga iz Centra Silver. Dobra sam u socijalizaciji, i nakon godinu dana wuf će otići nekome kome bude trebalo pomoći. Naime, wufkanovići moraju proći određene testove, da bi mogli biti od koristi i da ih se uputi u obitelj. No, nadam se, nadam da je to još daleka budućnost. I da će ipak moja Goldie još biti uz mene. Potruditi ću se....Ljub, L+B+G

- 23:40 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 09.12.2020.

Čitaj knjigu

Ne znam da li ste upoznati, netko sigurno jest, drugi nije, jedan knjižni blog koji se zove Čitaj knjigu, a vodi ga Alis Marić. Alis je dugo radila u državnom, pa privatnom sektoru, pa je odlučila konačno otvoriti nešto svoje - a to je bila upravo stranica za knjigoljupce, gdje stavlja recenzije i preporuke za knjige. I jako je to lijepo išlo, postala je influencerica - kako se to popularno kaže - odnosno utjecajka.:)))))
Sve se događa na Facebooku. I jednoga dana Alis oduči najprije podijeliti svoja razmišljanja o tome kako bi bilo dobro da u Americi na izborima pobijedi Trumpović:((((. Avaj! Nedugo nakon toga, jedna strašna greška. Naime, Alis je odlučila podijeliti s drugima da ona za vrijeme Covida 19 eto ne može nositi masku, ne može disati. I da se vozila u jednom taksiju, gdje je taksist nosio masku - ali ona nije. :((((( Naravno, dodala je kako je bilo zapravo zabavno gledati i slušati strah taksiste, koji je zamolio da ipak stavi masku jer on ima obitelj kod kuće, koju ne bi htio ugroziti. Nije ga poslušala, i čak se "pohvalila" da ju je odveo do odredišta. Kao da je uživala u njegovom strahu!:(((( Jako loš PR. Ljudi su "prepoznali" situaciju kao naopaku po nju, i počeli je masovno "odpračivati" na Faceu. A to je posao od kojeg žena živi. I HenaCom više ne želi suradnju sa njom. A suradnja znači da Ti plate preporuke svojih izdanja, i da još sve knjige dobiješ - badave. :((((O.k.Ispričavala se poslije žena sve u šesnaest - ali - džaba vam novci, moji sinovci, džaba vam bilo dobre volje...:(((((( Eh! Da li joj je to trebalo? Ja sam se zgrozila njenim objavama, a rado sam čitala njene preporuke - nekada se složila, nekada ne.:(((((
Želim reći - nikada ne znaš koga ćeš povrijediti, ne možeš baš sve što Ti padne na pamet pisati, ne govorim o autocenzuri - ali ipak - postoji način da nekako ljepše upakiraš ono što zastupaš, neke svoje stavove.
Kada sam stavila prvi i zadnji put nećaka na Face, a htjela sam se samo pohvaliti kao ponosna teta, sestra je rekla - ovo Ti je prvi i zadnji put! I ima pravo! Tko smo mi da stavljamo druge na blog, Face ili što već koristimo od društvenih mreža - a nismo mi. Nemamo to pravo. Potvrdila sam to stotinu puta na blogu - gdje se jedva dočeka da se informacija izvitoperi, izokrene, upotrijebi protiv Tebe...:(((((( I tada sam shvatila da ću pisati - ali samo osobno o meni. I stavljati samo i isključivo moje fotografije, eventualno Goldie. A svi ostali - biti će sačuvani i pošteđeni stavljanja na mreže.
Što vi o ovome kažete? Što bi rekli Alis? Voli vas L+B+G
Ps: jako sam sretna, jer sam dobila jako dobre vijesti o zdravlju moje najdraže mame!!!! Huraaa! Ljub, L+B+G

- 17:08 - Komentari (21) - Isprintaj - #

utorak, 08.12.2020.

Dumovec

https://www.jutarnji.hr/vaumijau/aktualno/jeziv-zivot-pasa-u-azilu-dumovec-danima-leze-u-krvi-i-fekalijama-a-kaznjavaju-ih-miniwashem-15012366?fbclid=IwAR2qO3b_0Xq9x Što kažete na ovo?! Ja sam pretužna.:(((( L+B+G

- 22:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.12.2020.

Moj video

Danas vam ostavljam ovaj video, koji je bio pripremljen za vrijeme lockdowna, tijekom ovoga ljeta. Prikazao se Online TV-u Croatia, na Facebooku. Eto, ja za razliku od onih koji se skrivaju, ja nemam što skrivati. :)))) Naprotiv! Oni koji me toliko ne poznaju, nadam se iskreno da će im se svidjeti, a koji me poznaju da će im biti drago poslušati. Ljub, L+B+Ghttps://www.facebook.com/lukrecija.vrnoga.1/videos/366382104322123/

- 19:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.12.2020.

Moji muffini

Danas sam radila mala peciva u kalupu od muffina. Predivno su ispali! A recept je vrlo jednostavan: u jednu posudu razbijete dva jaja, dodate malo soli, dobro promiješajte, te dodajte jednu šalicu srednje veličine mlijeka sobne temperature, žlicu rastopljenog masla. 160 g brašna. Ponovo dobro promiješajte. Prije ovoga ste u svaki kalupić stavili kavenu žličicu ulja, i stavili u pećnicu na 220 stupnjeva, desetak minuta. Do tada ste spremili tijesto kako je navedeno. Izvadite kalupiće dakle iz pećnice nakon deset minuta, i ulijevati postepeno tijesto u svaki kalupić. Nikada do vrha, jer onda izlaze iz okvira.:)))) Stavite peći na 220 stupnjeva u pećnicu na deset minuta, a onda još dvadeset minuta pod smanjenom temperaturom na 180 pečete. I dobar tek!:)))) Mogu biti slani, kao što vidite na slici, uz šunku i sir, ili samo na vrh staviti pekmez i imate slatku varijantu - po želji. Ljubim vas! L+B+G ps: Ostavljam vam i jedan predivan recept anđelice Adele! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=388863815525919&id=100032069101841

- 20:32 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 05.12.2020.

Baka Mraz

Danas mi nešto nije do pisanja, pa vam ostavljam samo moju Goldie ili Baku Mraz.;))) I da znate, uključili smo se u jednu humanitarnu akciju. Slanje knjiga iznenadjenja odabranim obiteljima u potrebi. Jedna knjiga, čokolada i bookmark je krenuo na svoj put. Goldie me naravno pratila do pošte. I krenuo je paketić prema Splitu - mami, sestri, nećaku...Pusa, L+B+G



- 21:35 - Komentari (13) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.12.2020.

Čaša zdravlja....



Na ovim fotografijama vidite doslovno čašu zdravlja - cijeđena naranča i mandarina, i žličica meda. Na prvoj fotografiji je tek probuđena Goldie.:)))) Moja devetnaestogodišnjakinja predivna....

Idući tjedan idem u jednu radijsku emisiju, u kojoj ću govoriti na zadanu temu - a to je otuđenje. Mislim da otuđenje nije stiglo s Coronom, nego daleko ranije. Ušuljalo se u naše živote, nedostatak vremena, želju da u svemu budemo najbolji...Corona je bio samo poticaj da se pokaže u "punom sjaju". Nažalost. Nemojte krivo shvatiti, volim ja gledati koncerete online, volim zvati na WhatsApp, volim da m i ne naplaćuju i kada zovem Slovačku preko Skypea....Ali, najviše od svega volim - kavu i razgovor oči u oči. Osmijeh. Reakciju.

Blagdani mi trenutno idu na živce, jer ne mogu mami, koja je bolesna i oslabljenog imuniteta - da je malo razveselim. :(((((

I eto - otuđenja...:((((

Nadam se da se vi nećete otuđivati od svojih najbližih i da ćete im moći uživo čestitati blagdane.

Ljub, L+B+G


- 22:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 02.12.2020.

Bajaga i Instruktori

https://youtu.be/oiapLMa8YLIJoš sam pod dojmom večerašnjeg prvog online koncerta Bajage i Instruktora. Odlična svirka, divne pjesme koje sam oduvijek voljela slušati. Pa neće mene politika posvađati s jednim Bajagom ili Balaševićem. Što sam voljela slušati tada, volim i sada. Ostavljam vam meni osobno jako dragu pjesmu Darja, u suradnji sa glumcem Milošem Bikovićem. Prava onako ruskog štiha, i stvorena za ples. Da vas čujem!;)))) Ljub, L+B+G ps: link iz desetog pokušaja, pa bar poslušajte.;))))

ps: Koga zanima, skinite aplikaciju Youbox, i čeka vas cijeli koncert. Moram priznati da sam na Moje drugove i zasuzila...Pusa, L+B+G

- 23:07 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Iz moga stana i balkona


- 16:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

utorak, 01.12.2020.

Online nastava!

https://youtu.be/1taaOF9H3G4 Dakle, konačno sam shvatila kako vam postaviti link.:)))) Susjedima se mora priznati da imaju najbolji humor!:)))) Umirem od smijeha na golubove!:))) Pusa, L+B+G

- 21:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2020 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2024 (19)
Ožujak 2024 (24)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga