*

subota, 16.01.2021.

Meni bitno:
https://www.logicno.com/politika/je-li-poceo-cjepivo-pokolj.html?utm_source=Kraken&utm_medium=Push&utm_campaign=16-01-2021
(sjećam se dobro jedne nedavne konverzacije i ismijavanja,
u kojoj kažem da ne bih, da sam vlada, odobrila da se starije ljude, slabe i pune bolesti , cijepi neispitanim cjepivom.
Baš nijh, logika nalaže, ne bi se smjelo cijepiti prve. Ali, jebeš zdravu logiku.
Kako kaže onaj lik doktor, što li, iz komentara pod prošlim postom,
kao relevantnu činjenicu koja opravdava da nije jako važno što su oni umrli
'neki od njih imali su preko 80, a neki čak i preko 90 godina!'
Ma stvarno? Drznici jedni!!!!!


Ovo mi je već davno bilo zapelo za oko,
ali su vremena bila takva da lijepim tek sad.
https://dokumentarac.com/covid-19/svjetska-zdravstvena-organizacija-who-promijenila-je-definiciju-imuniteta-stada-podilazeci-ideji-masovnog-cijepljenja/


Linkove se gleda, za one koji ne znaju, tako da ih se označi u cijelosti i odabere 'idi na...'
Jer, blogoeditor zeza, i ne da mi da napravim pravi link.







Očekivala sam jučer riješiti svu papirologiju,
ali ne,
još biljega i popunjaljki čeka na mene
nema veze
izgleda da je to moja sudba.
Bolje se ne opirati i minimalizirati trzaje
koji dodatno zapetljavaju (u) paukovu mrežu.
Bit će da sam je preveć puta fotkala,
i sad mi je evo.
:D
Godina je gotova,
vadim slike,
čistim komp,
oslobađam prostor na google disku.
Kad sam prvi put shvatila što SVE on automatski POSPREMA,
nisam mogla svojim očima vjerovati.
Čemu to!?
Zaštita zaštite od zaštite.
Koja to osoba tako panično mora štititi svoje mailove,
slike i slično?
Kako se izmislilo potrebu da se proda proizvod........
Uglavnom,
da mi gmail ostane funkcionalan,
moram ovih dana sve pregledati i pobrisati.
To je čak i donekle zadovoljavajuća akcija.....
S biologije se prebacujemo na kemiju,
srećom , tu ne sudjelujem,
osim kao motivator.
Dijete cvate zbog činjenice da fizički ne mora u školu.
Ja čitam divnu knjigu,
naručila sam je poštom iz https://atmawebshop.com/ dućana.
Platila sam je po noći, idućeg dana popodne se čula sam pošiljataljem,
i slijedećega jutra prije 10 h je bila u mom kasliću.
Nikada u životu nije mi nešto tako brzo stiglo poštom..





Annie Kaghan
Zagrobni život Billyja Fingersa











U međuvremenu,
dok ovo piše, fotkam itd
jednom je jako drmnulo (potres) kuću zdesna.,
iskočilo je puno zanimljivih vijesti na ekranu,
i odlučila sam staviti link na
BESPLATNI HEAL SUMMIT,
koji TOPLO PREPORUČAM UPRAVO SKEPTICIMA,
Evo:
https://www.healsummitcroatia.com/optin/
Ako se prijavite na to,
moći ćete pogledati hrpu zanimljivih videa iz topline svoje sobe
o urođenim samoiscjeljivančkim sposobnostima vašega tijela.
Ako ikoga zanima kako biti zdrav,
bez loših nuspojava..................................................
Summit počinje za 3 dana,
TOPLO PREPORUČAM

Pitam se, ako je vlada tako filantropski nastrojena,
kako to da npr. ovo nije u svim vijestima, svim novinama,
ajmo, zdravstveni radnici,
pogledajte barem vi, kojima je to poziv,
malo izvan svoje kutije!!!!!!! (konačno)
Prijavite se! :))))))))
Ili nemojte. :)))))))))))))









<< Arhiva >>

Clicky