Sa norveške stranice

petak, 15.01.2021.

njihove agencije za ljekove i med. proizvode – Statens legemiddelverk.
kopipejstala sam članak i prevela u Google prevoditelju.
Nemam nikakav komentar.

Link: https://legemiddelverket.no/nyheter/meldte-bivirkninger-etter-koronavaksine-pr-14-januar-2021





'Prijavljene nuspojave nakon koronarnog cjepiva po. 14. siječnja 2021
Zabilježene su 23 smrti u vezi s cijepljenjem. Do sada je procijenjeno njih 13. Česte nuspojave mogle su pridonijeti ozbiljnom tijeku kod slabih starijih osoba.

Objavljeno: 14.01.2021


Sva izvješća o smrtnim slučajevima nakon cijepljenja pažljivo se razmatraju.

- Izvješća mogu ukazivati da su uobičajene nuspojave od mRNA cjepiva, poput vrućice i mučnine, mogle dovesti do smrti kod nekih slabih pacijenata, kaže Sigurd Hortemo, glavni liječnik Norveške agencije za lijekove.

Pročitajte više: Primjena mRNA cjepiva u starijih osoba


Norveška agencija za lijekove i Nacionalni institut za javno zdravstvo zajednički procjenjuju sva izvješća o nuspojavama. Kao rezultat toga, Nacionalni institut za javno zdravstvo promijenio je vodič za koronarno cijepljenje novim savjetima o cijepljenju slabih starijih osoba.

Od 14. siječnja, 23 prijave smrtnih slučajeva prijavljene su u registar nuspojava. Podaci u samom izvješću uključuju trinaest izvješća koja su procijenili Norveška agencija za lijekove i Nacionalni institut za javno zdravstvo. Ostale se poruke obrađuju.

Idite na stranicu s pregledom prijavljenih nuspojava
'







Lijepo pozdravljam sve koji me obilaze po blogovima

posla je puno, puno,
ruke su samo dvije.

Pogreb sam uspješno odradila dan prije,
to je bio događaj koji nije za blog,
a na polaganju urne bila sam sama
uz otvoren grob, pardon kazetu,
ja i dvije urne
onda su se konačno ukazala dvojica flajpana
dva mrtvacologa
zakasnili su dosta
nisu se ispričali,
nisu pozdravili kad su došli.
Jedan je odzdravio,
pruživši mi osobnu pokojnika,
drugi nije,
nisu ni zameketali u mom smjeru,
premladi da bi znali reći moja sućut ili jebem ti mater, svejedno
mutavi primitivci
pokazali su mi natpis na urni,
stavili je uz dvije postojeće
i u trenu zaljepili poklopac groba.
Rekli su mi da me gore čeka fotograf,
(kod kućice),
ja im odvratim da znam, i da ih molim
da mu kažu da dolazim,
na što su mi rekli da 'neće , jer to nije njihov posao'
jebote, koja bezobraština,
nisam mogla vjerovati svojim ušima,
rekoh im,
pa što onda ako nije vaš posao,
ne budu vam usta otpala ako izgovorite jednu rečenicu čovjeku uz kojeg ćete po defoltu proći.
Tako,
nakon što sam se lijepo provela na groblju,
ko i inače,
išla sam doma i život je tekao dalje.

Napravile smo genijalan rad iz biologije.
Uz dva kompa i brdo googlanja,
uspoređivanja, i ostalog ,
trebalo je tjedan dana promišljanja i smišljanja teme,
i puna dva dana sjedenja za kompom,
paralelno.
Bar sam sudjelovala u nečem interesantnom.
















<< Arhiva >>

Clicky