Brojimo sitno; 13 dana do Božića

subota, 12.12.2020.







Ima i strašnija verzija videa na YTu,
ja je nisam imala srca pustiti
https://www.youtube.com/watch?v=yN4Uu0OlmTg&bpctr=1607765262














POPODNEVNI EDIT;
sutra me nema sa Božićnom pjesmom,
a možda ni prekosutra, tko zna...
kompovi idu na servis/čišćenje , i slične cake,
bar evo, jednom godišnje,
pa sigurno neću sa mobitela ništa puštati...

Cijeli dan se bavim žicama i kablovima,
ruterima, prašinom,
monitorima i printerima

(nije baš sve u množini, ali radi dramatike.... :-P )

otkrila sam da od dvadeset kila kablova, barem petnaest stoji bespotrebno uokolo
jedni uštekani u druge,
a zajedno uštekani u ništa
pa neki kabli iz tva
pa uokolo cijele sobe iza polica
pa BOŽEEEE
mene takav bijes nekad hvata,
razumijem da je bespredmetan
ali je tako iskren
dođe mi da to nekako divljački satrem, da se ispucam

....

pa hvatam zadnje trzaje umreženosti do pola pet,
kada idemo ća.

Strahovito sam sretna što je auto servisiran,
možda ga čak sutra ujutro posaugam i operem,
tko zna,
ako ne bude kiše,
tko zna..............

jako je maglušasto ovdje,
jako je lijepo.
jako mi se ne šeće samoj uokolo,
i jako me živcira što ne mogu sjesti gore na plato krematorija
i sama sa sobom na smrznutoj terasi popiti kavu.
Otkad je zahladilo
više nikoga nema gore
i vlada gotovo potpuna samoća
i to mi je postao neki utješni moment
al jebiga
apcig!
koji k će ti utjeha.

Tak da....evo....................pjesme će se nastaviti kad se kompovi povrate sa dotjerivanja,
i to je to.

Cmok! **



<< Arhiva >>

Clicky