10:58

četvrtak, 23.04.2020.

Dr-drrrrrrm,
Bolje je kad si vani, nego u kući.
3.5 R.

Jučer smo prvi put nakon valjda 40 dana, napravile krug pješice, Zvijezda-Trg-Zvijezda.
Jezivo je pusto, pusto, pusto,
A jezivost pojačavaju oštećene stare kuće, naročito Nova Ves, Tkalčićeva....
Kolika materijalna šteta.....
A dijete koje je život izgubilo












I danas opet glasan drmmmm.

Stajala sam sa šogorom na cesti,
dogovaramo nešto,
bilo je smiješno, kad je zadrmalo
On je potrčao u jednom smjeru
Vičući 'dimnjaci,dimnjaci'
(Dimnjaci su nam oštećeni i mogli bi se srušiti dolje)
A ja u točno suprotnom smjeru
Vičući 'evo me, evo me!'
Jer je Djevojče bilo samo gore u stanu.
Ona kaže da se špigl odigao sa zida,
I stvari se uzdrmale,
Ali ono, oguglanje, što se nje tiče.
Što se mene tiče,
Noge su mi se tresle.

Sad smo već na instrukcijama kemije
Školice imamo na vagone.
Jučer sam naučila sve što se ima naučiti o ljudskom srcu.

Jednom čovjek mora naučiti.

<< Arhiva >>

Clicky