molim objašnjenje, za mene sporo shvaćajuću

ponedjeljak, 06.04.2020.

Ajmo, svi vi koji se smijete na ideju da iza pandemije stoji nekakva druga agenda,
objasnite mi, na primjer, zašto treba, za ulaz u apoteku, dati broj vlastite zdravstvene?
I da nisam u sustavu, bih li mogla ući u apoteku i išta kupiti
(što nije na recept)?
Zar zapisuju što sam kupila?
Ako da, zašto?













DODATAK



dupla ljuta blog
milanovblog
vajra blog
Dala sam si slobodu linkati kolege blogere, bilo je još članaka, ako pronađem , i to ću linkati,
kao i svoj vlastiti post
mišljenja sam da u pozadini ima nešto, ne nužno sve što se navodi u člancima, ali svakako, pandemija nije slučajna.

Osobno, bez ičijeg upliva u razmišljanja,
na samom početku svega,
kad je postalo razvidno da stvar nije kinesko-lokalna,
prvo što mi je palo na pamet da je ovo izvrsna prilika,
da pod idejom općeg javnog dobra konačno sprovedu čipiranje pučanstva,
koje nam visi nad glavama već dugo, dugo.
Također, kaj je sa tom famoznom zloglasnom 5g mrežom,
od koje se širom svijeta znanstvenici opiru rukama i nogama.
Hoće li i to , pod parolom napretka, biti uvedeno,
pa i na mala ili bilo kakva vrata.
Što je s tim?
Dovoljno je da se kaže,
da ju u svrhu sprečavanja pandemije
potrebno uvesti to-to-i-to,
ili ispadaš iz sustava =
crkni od gladi.
A Bill Gates i cjepiva, za Boga miloga!!!!!
Kaž on 'cjepivo mora biti globalno dostupno',
naravno,
a da Bill ne bi u cijelosti izgubio na zaradi,
jer ipak je kao pravi dobrotvor toliko izgubio uloživši u nj,
i cijepljenje bi moralo biti obavezno, zar se ne slažete?

Ukratko,
polako i sigurno nas kuhaju,
ni ne znamo.
Otakad je uveden zakon da na kamilici ne smije pisati da je zdrava i blago umiruje,
odonda mi je već roleta pala na oči.

<< Arhiva >>

Clicky