Za @5-13 :))

subota, 04.04.2020.

Ili kako pripitomiti lisicu..................pardon...........božju ovčicu.

Zašto se srne ne zovu Božje ovčice?
A bubamare, Točkaste bubice?

(danas mi fali daska u glavi, pa onda - isprike)


Moja frendica,
dođe mu ko sestra,
živi u Deželi,
i tam u toj Ljubljani ima navodno neki zoo,
i iza njega neka šuma,
i ona sada,
u uvjetima izbjegavanja ljudi,
i rada od doma,
koristi svaku priliku da izađe iz kuće
u cik zore,
na livadu kod iznadspomenute šume.
Kaže, lijepo je i mirno,
hvata komadiće beskraja u zoru,
a tamo, na toj livadi pasu srnice.
Već se puno susreću,
uglavnom je se ne boje,
a šta je najbolje,
prilazi im biliže ,
i bliže,
uglavnom,
ona ne forsira,
pa se nekako nježno gledaju,
osluškuju,
razgovaraju.
Ponekad je cijela obitelj tamo,
svaki čas mi prepričava koja postava je taj dan bila,
uglavnom,
ove fotke su od prekjučer,
kaže bila im je na oko 5 metara...
onda poslika,
pa odšeće dalje.

Imam dozvolu postati njezine fotografije,
ja sam ih samo malo obradila, jer su nenormalno tamne,
moram ju pozvati na red oko toga :)))
































I sad, još jedna bonus fotka,
jer ja sam više osoba od Flore, nego od Faune





Tako, to su vam bili pozdravi iz Ljubljane :))


Nego,
kad smo već kod Ljubljane,
jučer je bio potres oko 150 km jz od Ljubljane, 3.3 Richtera,
imam one aplikacije na mobitelu koje dojavljuju potrese,
kod nas su stalno potresi,
(govorim o vremenu nakon 22.3.)
ne znam koliko ih osjetite,
ali još uvijek nisu stali
i , po mojoij procjeni,
idu u smjeru jugozapada zadnja dva dana,
tako ide neka 'žila'
...čisto kao kuriozitet.
To su isključivo moje opservacije, ne uzimajte to kao bogznašto.

:-*


<< Arhiva >>

Clicky