novi post :)))

petak, 06.03.2020.

Dakle,
ovaj mladi gospodin mi je otkriće.
U meni izaziva simpatiju
vanstandardnog opsega.

Između njegovih izgovorenih riječi,
u pozadini teksta i poruka koje donosi,
u gesti zatvaranja usta
između udaha i izdaha
mogu iščitati jednu veću poruku,
ne samo praktično znanje,
nego potpuno mišlju neobuhvatnu kvalitetu energije,
nešto toliko dobro i puno ljubavi da ne mogu pravo opisati.
I što ja činim?
Kao opčinjena promatram kako govori,
kako mu se usta zatvaraju i otvaraju,
nastojim čuti i ne uspijevam,
i to što se ne čuje je baš to što slušam,
ima tako nešto mekano između riječi, da sam ko u transu.

Sama sebe gledam u čuđenju,
ali, u stvari, čemu čuđenje.


Uglavnom,
dajem nekloiko njegovih videa,
a označit ću koji mi je, do sada pogledan,
najjači, u smislu duhovne poruke.



Već sam ih (neka od videa) stavljala nekidan,
al ponavljanje je ponekad majka znanja.




Ponovljeni video, za upoznavanje:





LINK njegovog YT kanala, i to playliste, gdje su videa složena tematski, što je praktično i razvidno.









































Najbolji video,
uopće nikad ništa drugo nije ni potrebno gledati nakon ovoga....................





















I bonus track, iliti dodatni video, muzička numera,
da ne bude pretiho:



Aj bok!

:)



EDIT u 21:30
bonus track 2



<< Arhiva >>

Clicky