9:25

subota, 04.05.2019.

Update zbivanja:
komp zeza , moram k čičici
prijavljuje nešto s windowsima,
a ja ne znam smijem li sama čeprkati po tome

jučer mi je bilo jako zlo,
nisam stigla na posao do 18!!
nego tek u 19 30.
Moram paziti kaj jedem


imam tonu slika za obradu s puta, sad su vani u kompu,
nema ih u mobitelu
nadam se da neće sad onda komp krepati
i nadam se da ću nešto od toga obraditi već jutros

jedva čekam da me se makne s naslovnice
jer mi onda i to stvara pritisak
imam previše pritisaka

danas sam sasvim iskrena odjednom
ništa od onog što obavljam ne da mi se obavljati
sve mi je dosadno
ništa to nisam - ja.
tek sentiment,
zajednički planovi kojih sam čuvarica preostala -opet ja
dužnost
obaveza
ego se busa u prsa
zadržavanje privida istosti
da dijete ima poznato i uhodano oko sebe













I want you (she's so heavy) - The Beatles







21:15
12:51
danas opet 21:15
na digitalnom satu, to je zrcalno.....

<< Arhiva >>

Clicky