00:18

subota, 02.03.2019.

Današnji dan je bio SJAJAN
A to zato što sam vodila jako plodonosne
I duboko-osjetne
(one koje sam duboko osjetila)
Razgovore sa mužem,
A koji su onda bili i podvučeni i višestrukim znacima......

Neću ići u intimne detalje,
Više ću sebi napisati natuknice,
Da sutra u teku ispišem baš sve.

1.sanjala sam ga,
Samo lice ovaj put
I neki ozbiljan razgovor,
Ovo je bilo zaista ozbiljno
I nije bilo ljubljenja
Nego savjetovanja i ozbiljnosti.


2.ne mogu napisati ovdje.

3.našla sam neku astro stranicu
Za zeku peku uz kavu
Da si pogledam tranzite po natalnoj karti
Jes da se više ništa ne sjećam
Ali lijepo mi je vidjeti
Konjukciju sunca uz natalno sunce
I tako sam naletila na horoskop za partnere
I iz vica gledala kompatibilnost
I ostala FRAPIRANA točnim komentarima
Baš onih životnih problematika i obiteljskih i osobnih karakteristika
Koje vrtim danima po glavi
U nastojanju
Pronalaska smisla
U svem ovom što nas je snašlo.

To je rezultiralo brojem
4.Vodila sam jedan razgovor s mužem
Dubinski i o točno određenim stavkama
Što je on donio meni
I što sam ja donjela njemu
I atmosfera je bila
Ozbiljna, sveta i oslobađajuća.
Kako da to opišem......
Izgovorila sam jako bitne stvari
I osjetila veliku (njegovu) zahvalnost za to.

A i neki planovi su izrečeni,
Ni o tome ne mogu ovdje.


Sve to skupa
Meni je donjelo
Veliku jasnoću i duboki mir.


Prije nego nastavim
Važno je sad reći
Da sam zamolila muža
(U duhu, nakon smrti)
Da mi se javi određenom pjesmom
Ako mi može oprostiti
Za neke stvari za koje smatram
Da nisu bile fer prema njemu
(A ja sam ih učinila).

Već mjesecima čekam tu pjesmu
I već sam se pomirila da je neću dočekati.

I nakon cjelojutarnjeg razgovora
I zaista sa takvim divnim osjećajem olakšanja
Krenem na groblje.

Samo da obiđem.

5.Dok vozim
Prebacim stanicu na radiju
Bez razmišljanja
Začuje se stih iz pjesme
Prijatelji stari gdje ste
(Kesovija i dah Dubrovnika)
'jednog dana kad se vratim 
sjat ce sunce kao prije 
'
I ja pomislim
'Možemo i u Dubrovniku odraditi iduću inkarnaciju, ako te veseli'

6.I tad netko jednostavno
Ugasi tu pjesmu
(Odmah po tom stihu)
I počne The pjesma
Ona koju sam naručila kao simbol pomirenja
I razumijevanja
I čekala ju mjesecima!!!

I to ne instrumentalni uvod
Nego jednostavno od trenutka kad počinje tekst.
Kako je odrezana Tereza Kesovija u pjesmi prije
Tako je odrezan ovaj 'višak'
I pjesma odmah prelazi 'na stvar'.
Padam u takve suze žalosti i olakšanja i revanje i emotivni ventili popuštaju
Da sam morala smjesta stati na stranu uz cestu

7.Onda je
Dok je pjesma trajala
Na satu pokazalo 13:13.

:)))

Sve ovo skupa
Imalo je takav ljekoviti učinak na mene
Kao da sam doslovno bila s njim
I sad mogu odahnuti
I prestati se pitati.

To je ono kad nešto znaš unutar sebe
Ali se ipak preispituješ
Jer nemaš opipljivih dokaza
Al onda netko došeta i tvoju istinu
Izgovori svojim glasom.
Kakav je to sjajan osjećaj!!!

Na štengama
Na mom putu
Minijaturni crveni ružin pupoljak.....



Kako bilo
Nemam pojma
Kako vi koji čitate gledate na sve to
Uglavnom nemam nikakvu povratnu riječ
I živim na sasvim izdvojenoj planeti od svih vas,
Al ja sam danas doživjela
Totalno oslobođenje.



...................................


Naravo
Ovaj tekst pripada 1.3.,
Jučerašnjem danu
I tko zna kakve nas divote čekaju danas kad se probudimo.

Dobila sam malo prije (koji sat) bocu vina od sestre
Ona slavi ročkas 1.3.
Pa sjedim s čašom vina u krevetu
I osjećam se prilično okej
Znam da nakon što visoko letim
Neminovno slijedi tim niži
Bolni 'fljas',
Ali kad je visoko letjeti ugodno,
Pa nek traje makar sekundu.














<< Arhiva >>

Clicky