15:13

ponedjeljak, 28.01.2019.

Danas idem do groba
Razgovaram
naglas
i molim se, ovaj put
prebacujem dugove na sebe
i hodam
i shvatim da sam na stazi
kojom inače ne idem
i kažem
okej, nema slučajnosti
zašto sam na ovoj naizgled krivoj stazi
da vidimo što slijedi, morala bih budno gledati sada
i da dođem do groba
moram skrenuti oštro desno
zaokrenem
i ispred mene posute glave ruža
ne latice,
nego je netko učinio što ja činim
kada su ruže još lijepe
a buket se ofucao
odrežem stapke na vrlo kratko
i tako pustim ruže da još budu
e, tako - crvene ruže na mojoj stazi.....
I znam da je znak
i sjetim se kako je štenge u kući sve posipao ružinim laticama
kad smo nas dvije bile onomad stigle iz rodilišta
.....................

I tako ,
i dalje na grobu razgovaramo
....
........
......
palim svijeće
odnosim smeće
i sjećam se kako smo on i ja tu dolazili
i kako je njemu bilo na groblju
i sjećam se tih osjećaja
i fotkam grob
jer uvijek svaki put fotkam grob
i jedna fotka ispadne samo žarko crvena boja
na moje sasvim totalno iznenađenje
i to je znak, prođu me srsi

i razmišljajući poslije
pretpostavljam da sam
čisto profano gledajuć
uslikala vlastiti prst
ali
ja inače još apsolutno nikada nisam
uslikala svoj prst
a recimo da ne slikam baš rijetko....


I dalje,
pod dojmom žarkog crvenila fotografije
idem okolnim putem doma
i u daljini s lijeva
bista za koju prvi čas pomislim da je čovjek
ali shvatim da nije
i pomislim
'bista, pa jel tu netko poznat pokopan?
al ne mogu sad do tamo, Vedrane'
(jer sveudilj razgovaram na glas)
naime vidim
skretanje do tamo prepriječilo nam je neko ukrasno grmlje
i kako pomišljam da nemam kud do biste
uočim malu stazu koja vodi točno poprijeko
i još velim
'ajde onda , Vedrane,
da vidimo tko je to,
kad baš hoćeš'
jer otkad mi je ušla u vidokrug,
vuče me k sebi da ju pogledam
i prilazim pripadajućem grobu,
na njemu ništa posebno,
imena ne vidim jer su polegnuta a ja korak predaleko,
prilazim nalijevo bisti.
Na njoj ništa drugo
nego samo jedno ime.

Vedran.




----------------------




12:13
13:14
14:15



..........................

večernji dodatak







od 7:28 do kraja, ako već ne sve.....










moja draga

<< Arhiva >>

Clicky