11:04

nedjelja, 27.01.2019.















....................................................





Otvaram masnu bocu
detrdženta za suđe,
želim uliti vode da potrošim detrdžent do kraja
ali je boca masna i ne uspijevam
(još od jučer)
i pokušam opet
i sa sigurnošću da je nemoguće
jer su oni u duhu
a ne u tijelu
a i sa nadrkanošću zbog ideja koje mi se roje glavom
i neraspoloženja
i predmenstrualnog depresivnog bluza
i užasnog nedostajanja moga muža
ipak kažem
'dajte mi molim vas pomozite sad
(tonom 'ak ste face')
vi anđeli čuvari i pomagači,
i ono kak se ono zovete?
(stvarno se ne mogu sjetiti taj čas)
ah, da, duhovni vodiči.....
i svojim skmičenim prstima
sve ranice, ogrebotine, porezotine, ozljede na radu
pokušam slabašno
jer nemrem bolje,
i gle- otvori se!!!!!
Naravno, prvo se smiješ ludo i posramiš,
a onda ponudiš od puste ljubavi sve što imaš za uzvrat,
što god je korisno.......





..................................................

Upravo sam sad otkrila
u ovo čudnovato nedjeljno rano popodne
da je moj mužić
na službenu stranicu firme
pod ponuđeno 'mission'
naveo
'Joy of life'


Oj, osmjeha :))))))) šašavi moj slobodnjak.

Stvarno,
nije volio skučenost
school pigeon-e
male prostore
male tetrapake sokova
'ružne stričeke u sivim odijelima'

i stalno me je nukao
'zauzmi svoj prostor'
'zauzmi
svoj
prostor'

ahhhhhhhhhhh
e, da.

<< Arhiva >>

Clicky