18:43

utorak, 15.01.2019.

I tak.........


Noćas sam sanjala Vedrana....
nije neobično, često je tako
u snu smo priređivali neku zabavu, nije bitno
kraj je zanimljiv
kad smo se opraštali
zagrljaj prije buđenja
odjednom moj muž nije bio uobičajenog izgleda i visine.
zagrlila sam ga i ustanovila da je za tri glave viši od mene,
pet puta širi,
kao od stijene odvaljen
kao the incredible Hulk
mišićav, ogroman,
samo bez divljačkog izraza :),
ili kao ogromni Corey Calliet
mladog lica
ali najupečatljivija je bila ta njegova snaga, jakost, zdravlje
ja sam bila blijeda figura u usporedbi s njim
nisam ga mogla zagrliti svojim nedostatnim rukama,
a on je bio u takvoj kategoriji 'iznad' mene
da me je želio poljubiti
ali se nije mogao spustiti do mene
:))
želio je prignuti glavu i doseći me
i ja sam pokušala izviti se k njemu
al smo se morali zadovoljiti 'slanjem' puse u zrak
jedno prema drugom....
:)))




Također,
danas sam na jedno eksplicitno i jednostavno pitanje,
i također molbu da odgovor ne bude misao ili riječ u mojoj glavi,
nego vanjski znak
ili u prirodi,
ili preko treće osobe
dobila fenomenalan i neočekivan odgovor...

Pitala sam pitanje glasno u zrak
i po povratku s posla,
ponovila isto pitanje
u stilu 'još čekam!'.
Stajala sam na semaforu.
I podignem glavu da ću krenuti,
a na nebu ispred auta
jato ptica na plavoj pozadini neba,
lete u kovitlacu
blješteći osunčane, bijele i srebrne,
ljeskaju se, prekrasne....
nikad nisam vidjela da jato ptica blješti i presijava se na svjetlu......
čak sam uspjela u vožnji
i malo snimiti
zapanjeno promatrajući neobičan čaroban sunčan 'zračni' prizor...
sloboda i ljepota u jednom.

I onda,
nije još bilo gotovo,
na radiju je zasvirao
Barry White
'Can't get enough of your love baby'...
nafrljim do daske, pjevam i vozim,
kadli mi sine
da je ista ova pjesma svirala jučer
na istom ovom mjestu,
kada sam se u slično vrijeme vraćala doma
dok vozim preko onog srednjeg mosta k gradu
i kako su mi još jučer zapeli za uho stihovi

'Tell me, what can I say?
What am I gonna do?
How should I feel when everything is you?
What kind of love is this that you're givin' me?
Is it in your kiss or just because you're sweet?'



I tak.........













<< Arhiva >>

Clicky