00:55

petak, 04.01.2019.

Zabrinuta sam za Djetetov/Djevojčin
Status
Glede razumijevanja što se dogodilo.
Ona je dobro, i predobro.
U potpunosti kao da se ništa nije dogodilo
Kao da je sve kao i uvijek
(Ili kao i prije)
A nije.
Nije slijepa.
Sve više sam uvjerenja da se je potpuno blokirala.
Taj segment života i vlastiti pogled
Na sve to
I vlastite osjećaje s tim u vezi,
Ma koji to oni bili.
Danas je išla samnom na grob.
Jer sam ja to htjela, kaže.
Ne volim ići na groblje, kaže.
Tamo se ne osjećam dobro.
Pa pitam, na koji to način, jel te rastuži ili što.
Ma ne znam, ali ne volim.
Dobro, ovaj put sad idem, nema veze.

Sada, ponekad se skrivam kada plačem.
To je po najnovijem.
Osjećam da smetam,
Osjećam da opterećujem.

I kaže 'znaš molim te kaj sam sanjala!
Sanjala sam da imam psa.
Nije bio u kući.
Čekao me cijelo to vrijeme u dvorištu.
I kad sam ga se jednom najzad sjetila,
Više ga nikad nisam zaboravila!'


(Simbolika
Psa,
Kuće i dvorišta,
Onog koji čeka
Povratka informacije u svijest
I njezine integracije u javu....)

To je Vedranova poruka meni
Na moje svakodnevno pitanje
Kaj je našem Djetetu/Djevojčetu u glavi.
Slutim, bit će prekretnica,
Al ne još.



****************************


Za one koji jedu flomastere:



'Mama,
Ovo je u stvari neka zafrkancija!?, ne?'
Eee, dijete drago, nažalost nije.



*******************************

Jučer razgovor
D./D.:
'Kaj, i mi sad svi slavimo
Što je Zemlja napravila puni krug oko Sunca
Zašto je to baš takav razlog za veselje.....?'
Ja: 'Očito, morala je biti
Određena po nekom kriteriju
Početna točka,
I onda, da, napravili smo krug, pa se slavi.'
D./D.
'Pa..... (glup joj je razlog slavlja, ide joj na živce)........onda ja određujem
Da je danas Nova godina.
Po meni, ovaj dan je početna točka.
U stvari,
Danas je Stara godina,
Može i to' :))


*
*
*
*
*

Navečer, u krevetu
'Zapravo,
Zašto ne kad je sve dogovorno,
Danas je Badnjak.' :D

<< Arhiva >>

Clicky